Η Μαρίνα Σάττι μίλησε για τη συμμετοχή της στον θεσμό της Eurovision, πώς έγινε η επιλογή του τραγουδιού και πώς διαχειρίζεται τις αρνητικές κριτικές.
Λίγο καιρό πριν από τον διαγωνισμό της Eurovision και η Μαρίνα Σάττι μιλά για τη συμμετοχή της στον θεσμό και τις αρνητικές κριτικές που δέχεται μετά την παρουσίαση του τραγουδιού που θα μας εκπροσωπήσει.
Η Μαρίνα Σάττι μίλησε στο περιοδικό Gala για το πώς δημιουργήθηκε το «Ζάρι» και απάντησε για την αρνητική κριτική που έχει δεχτεί από την ημέρα παρουσίασης του τραγουδιού.
Πώς προέκυψε το «Ζάρι»
«Λάβαμε πάρα πολλά κομμάτια από Έλληνες και ξένους δημιουργούς. Πάνω από 200. Κάποια ήταν ολοκληρωμένα, άλλα μόνο στίχοι και αλλά demo. Τα ακούσαμε και τα εξετάσαμε όλα. Άλλα ήταν γραμμένα στα Ελληνικά, άλλα στα Αγγλικά μέχρι και στα αρχαία Ελληνικά. Υπήρχαν τραγούδια ποπ, ροκ, λαϊκά, γενικά από όλα τα είδη. Εγώ κρατούσα σημειώσεις και επικοινωνούσα με τους μουσικούς και τους στιχουργούς που τα είχαν υποβάλει. Επιλέξαμε μαζί με τους συνεργάτες μου, την εταιρεία και την ΕΡΤ, τα στοιχεία και τα κομμάτια που μας άρεσαν. Το «Ζάρι» προέκυψε από ένα συνδυασμό μουσικών συνθέσεων και στίχων. Ο ελληνικός στίχος ήταν μία συνειδητή επιλογή. Κάποια στιγμή μέσα στη διαδικασία μου πέρασε από το μυαλό να χρησιμοποιήσω μόνο αγγλικό στίχο. Όμως δε θα μπορούσα να κάνω κάτι το οποίο δεν είμαι μόνο και μόνο για τη Eurovision» ανέφερε αρχικά η Μαρίνα Σάττι.
Όσο για το αν φοβάται την κριτική; «Υπάρχουν γνώμες που εκφράζονται στην τηλεόραση, στον Τύπο, στα social media, σε παρέες. Επειδή νιώθω ικανοποίηση, πληρότητα και αυτοπεποίθηση με όσα συμβαίνουν αυτή την περίοδο, δεν φοβάμαι ότι συνδέω την αξία μου με τη θέση ή την βαθμολογία που θα πάρουμε στην Eurovision. Ίσως παλιότερα να το φοβόμουν και για αυτό να έκανα πίσω, όμως όχι τώρα. Γιατί η αφήγηση, η αισθητική, ο τρόπος, η αμεσότητα, η ωμότητα, η χαρά, όλα εκείνα που με ενδιαφέρουν είναι μέσα στο τραγούδι. Και μόνο που θα τραγουδήσω στη σκηνή της Eurovision για μένα είναι κέρδος», σημείωσε χαρακτηριστικά η Μαρίνα Σάττι.
Το «Zari» θα βγει πρώτо στον δıαγωνισμό της Eurovision: Ειδıκοί του TikTok εξnγούν γıατί
Εδώ και λίγες μέρες το “Zari” και η Μαρίνα Σάττι είναι πρώτο θέμα σε όλες τις συζητήσεις και όχι άδικα.
Ο ιδιαίτερος ήχος του τραγουδιού, το επαναλαμβανόμενο “Τα τα τα” που έχει ήδη προκαλέσει σάλο αλλά και η αντισυμβατική παρουσία της ταλαντούχας Μαρίνας είναι αρκετά για να τραβήξουν την προσοχή ακόμα και σε ανθρώπους που δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με τον θεσμό της Eurovision.
Και αν κάθε χρόνο, ίσως από υπέρμετρο ενθουσιασμό, πηγαίνουμε για την πρωτιά, χωρίς φυσικά να την κατακτάμε, φέτος διεκδικούμε την πρώτη θέση με πολύ σοβαρές αξιώσεις για έναν βασικό λόγο: Το τραγούδι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του TikTok.
Ρωτήσαμε την Ελένη Πανιτσίδη, Creative Director του TikTok agency Blue Rocket σχετικά με το “Zari” και μας είπε τα εξής:
“Στο Tiktok υπάρχει το λεγόμενο hook. Το hook είναι τα πρώτα 3-6 δευτερόλεπτα του βίντεο τα οποία έχουν τεράστια σημασία στο πόσο καλά/viral θα πάει το βίντεο. Όσο πιο περίεργο/ενδιαφέρον είναι το hook τόσο πιο πιθανό να τραβήξει τον χρήστη. Ακριβώς το ίδιο κάνει και η Μαρίνα Σάττι στο ζάρι, χρησιμοποιώντας στα πρώτα δευτερόλεπτα πολύ υψηλές νότες ως “hook” για να τραβήξει την περιέργεια/ενδιαφέρον του ακροατή ο οποίος στην αρχή δεν καταλαβαίνει τι ακούει και συνεχίζει να ακούει μέχρι να καταλάβει. Στη συνέχεια η Σάττι χρησιμοποιεί το “ΤΑ ΤΑ ΤΑ” το οποίο επαναλαμβάνεται συνεχώς στο τραγούδι με σκοπό ο ακροατής να “κολλήσει” στο πρώτο άκουσμα και να το ακούει σε επανάληψη. Επίσης δίνει πάτημα στους χρήστες του Tiktok να δημιουργήσουν πολλά “povs””.
“Το video clip, ο τρόπος με τον οποίο έχει ντυθεί επίσης κινούν το ενδιαφέρον, η Σάττι θέλει να “έρθει πιο κοντά σε αυτόν που την ακούει και την βλέπει”, δεν είναι απόμακρη, δεν παρουσιάζεται ως celebrity, με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η πιθανότητα του virality. Ακόμα στο τραγούδι υπάρχει χορευτική διάθεση, χώρος για να δημιουργήσουν μελλοντικά οι χρήστες του Tiktok videos με τον χορό της. Τέλος στο οπτικό κομμάτι έχουν γίνει επίτηδες κάποιες “κιτς” επιλογές οι οποίες έχουν δημιουργήσει διχασμό, προκαλούν πολύ το ενδιαφέρον των χρηστών και πολλές φορές χρησιμοποιούμε και εμείς στο Tiktok για να δημιουργήσουμε έντονη συζήτηση. Το τραγούδι παντρεύεται τέλεια με το Tiktok και θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι 100% perfect match. Η Μαρίνα Σάττι έχει κάθε προοπτική να βρεθεί σε μία πολύ υψηλή θέση αν χρησιμοποιήσει και η ίδια τις τεράστιες δυνατότητες του Tiktok όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως”.
Καλή επιτυχία Ελλάδα!