Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Έρχεται Νέο πολυνομοσχέδιο Κεραμέως: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών, Νέα κριτήρια Διορισμών, Νέο μηχανογραφικό - Newspedia.gr

Έρχεται Νέο πολυνομοσχέδιο Κεραμέως: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών, Νέα κριτήρια Διορισμών, Νέο μηχανογραφικό

kerameos Κεραμέως

Πολυνομοσχέδιο Κεραμέως: “Πυρετωδώς” ετοιμάζεται η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για να “”βγάλει” στη δημόσια διαβούλευση, εντός του Φλεβάρη, πολυνομοσχέδιο.

Πολυνομοσχέδιο Κεραμέως: Το πολυνομοσχέδιο θα είναι έτοιμο το επόμενο δεκαήμερο. Στη συνέχεια η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως θα παρουσιάσει το πολυνομοσχέδιο στο υπουργικό Συμβούλιο από το οποίο θα περιμένει να πάρει το “Ok” για να το θέσει σε δημόσια διαβούλευση.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos το πολυνομοσχέδιο θα αφορά:

1. Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

2. Δομές Εκπαίδευσης και κριτήρια επιλογής στελεχών εκπαίδευσης

3. Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της αυτονομίας αλλά και τη δημιουργία μιας κουλτούρας αυξημένης διαφάνειας και λογοδοσίας στην εκπαιδευτική κοινότητα.

4. Διορισμοί εκπαιδευτικών: Νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών.

5. Ρυθμίσεις για τις απουσίες των μαθητών κλπ.

6. Νέος ακαδημαϊκός χάρτης, ο οποίος θα αποτελέσει το νέο Μηχανογραφικό που θα συμπληρώσουν φέτος οι υποψήφιοι με τα τμήματα προτίμησης.

Επίσης οι ρυθμίσεις που ακολουθούν  μάλλον θα συμπεριληφθούν στο “μεγάλο” νομοσχέδιο, όπως έχει χαρακτηριστεί από την ίδια την υπουργό για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, αν και υπάρχει μία μικρή πιθανότητα  (σ.σ. δεν έχει αποφασιστεί ακόμη) να ενταχθούν στο πολυνομοσχέδιο :

  •  Τμήματα τριετούς διάρκειας: Δημιουργούνται προγράμματα σπουδών τριετούς διάρκειας μέσα στα Πανεπιστήμια, με προσανατολισμό στις εφαρμογές των επιστημών και της τεχνολογίας και στην ενίσχυση του θεσμού της πρακτικής άσκησης. Δρομολογείται η σύνδεση των ιδρυμάτων με την αγορά εργασίας και με ενίσχυση του τεχνολογικού τομέα στην ανώτατη εκπαίδευση, μεταρρυθμιστική παρέμβαση η οποία αποσκοπεί στην αντιστροφή του φαινομένου φυγής νέων στο εξωτερικό και στην βελτίωση των προοπτικών επαγγελματικής τους
  • αποκατάστασης στην εγχώρια αγορά εργασίας.
  •   Βελτίωση  υποδομών για φοιτητικές εστίες
  •   Εξορθολογισμό σίτισης φοιτητών
  •   Αναμόρφωση  του καθεστώτος συγγραμμάτων
  •  Νέο πλαίσιο λειτουργίας του ΔΟΑΤΑΠ
Exit mobile version