Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Έρχεται μηνιαία συνδρομή σε Facebook και Instagram - Newspedia.gr

Έρχεται μηνιαία συνδρομή σε Facebook και Instagram

Η ιρλανδική κυβέρνηση μέσω της ρυθμιστικής επιτροπής προστασίας δεδομένων (DPC) επέβαλλε πρόσφατα βαρύ πρόστιμο ύψους €390 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta, την μητρική εταιρία των Instagram, Facebook, WhatsApp και Threads εξαιτίας των διαφημίσεων που προβάλλουν στους χρήστες, οι οποίες “σερβιρονται” βάσει του προφίλ, της δραστηριότητας και των ιστοσελίδων που επισκέπτονται.

Η Meta όμως απαντά με σκληρό τρόπο σε βαθμό που βάζει το μαχαίρι στο λαιμό των Ευρωπαίων χρηστών καθώς “απειλεί” να κάνει τα Facebook και Instagram επί πληρωμή!

Το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της Wall Street Journal αναφέρει ότι η Meta σκοπεύει να φέρει στην αγορά μηνιαία συνδρομή για τα Instagram και Facebook κόστους που θα κυμαίνεται από 10 έως 16 ευρώ/μήνα. Και ποιο θα είναι το όφελος; Να γλιτώσετε τις διαφημίσεις στον λογαριασμό σας. Υπάρχει όμως και το Plan B, εφόσον οι χρήστες συμφωνήσουν στην…προσφορά “Mr. Facebook” που δεν μπορούν να αρνηθούν.

Το ίδιο ρεπορτάζ αναφέρει επίσης ότι η meta εξετάζει και ένα εναλλακτικό πλάνο του να προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στα Instagram και Facebook, εφόσον ο χρήστης αποδεχτεί ρητά την προβολή προσωποποιημένων διαφημίσεων. Ωστόσο, το εν λόγω πλάνο πρέπει πρώτα να περάσει από την έγκριση των αρμόδιων ευρωπαϊκών αρχών ώστε να αδειοδοτηθεί.

Αναμένεται να παρουσιάσει και να εφαρμόσει το σχέδιό της μέσα στους επόμενος μήνες μάλιστα, σύμφωνα με την WSJ. Από την πλευρά της η Meta θέλει να διατηρήσει το δικαίωμά της να προσφέρει προσωποποιημένες διαφημίσεις, καθώς αυτό θα είχε αντίκτυπο στα έσοδά της.

Έτσι δίνοντας την επιλογή για μια δωρεάν ad-supported (με διαφημίσεις) πρόσβαση και μιας συνδρομής για την αποφυγή των διαφημίσεων, αποτελεί μια κίνηση τύπου “με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια”, καθώς και θα συμμορφωθεί με τις υποδείξεις της Ε.Ε. αλλά και δε θα επηρεαστούν τα έσοδα των διαφημίσεων της.

Εσείς θα πληρώνατε συνδρομή ύψους €10-16 ευρώ για να μην βλέπετε διαφημίσεις στα Facebook και Instagram;

Πηγή: unboxholics

Exit mobile version