Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
e-ΕΦΚΑ: Εκτός λειτουργίας οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες από σήμερα - Newspedia.gr

e-ΕΦΚΑ: Εκτός λειτουργίας οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες από σήμερα

Εκτός λειτουργίας οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ από σήμερα έως και την Κυριακή 6/2

Η Διοίκηση του e-ενημερώνει ότι από σήμερα, Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022 17:00 έως και Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022 δεν θα είναι εφικτή η είσοδος στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ με κωδικούς TAXISNET λόγω της μη διαθεσιμότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ΓΓΠΣΔΔ που οφείλεται σε μετάπτωση των βάσεων δεδομένων στη νέα υποδομή Exada , η οποία επηρεάζει τις διαλειτουργικότητες.

Τηλεφωνικό κέντρο ΕΦΚΑ: Ξεπέρασαν το ένα εκατ. οι απαντημένες κλήσεις στο 1555

Ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο οι απαντημένες κλήσεις στο 1555 με το 97,5% των ερωτημάτων να έχουν απαντηθεί, αποδεικνύοντας πως πλέον ο νέος ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης για θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων του έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών και έχει γίνει κομμάτι της καθημερινότητάς τους.

Αναλυτικά, μέσα στους 6 μήνες λειτουργίας του 1555:

Ο ΕΦΚΑ είναι ο φορέας που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 746.517 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Για τα θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 136.677 κλήσεις, για θέματα ΟΠΕΚΑ 124.141 κλήσεις και για θέματα Εργασιακών Σχέσεων 31.814 κλήσεις, ενώ ακολουθούν τα θέματα αρμοδιότητας ΣΕΠΕ με 7.359 κλήσεις, τα θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης με 3.205 κλήσεις και Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής με 1.463 κλήσεις.

Επιπλέον, το 1555 έχει προωθήσει συνολικά 1.655 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, η οποία παρέχει άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας.

Exit mobile version