«Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους», επισημαίνει μεταξύ άλλων η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα
Σχετικά με τα νέα προβλήματα που παρουσίασε η πλατφόρμα Webex, μέσω της οποίας διεξάγεται η τηλεκπαίδευση στα κλειστά σχολεία της χώρας, τοποθετήθηκε η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.
Όπως επισημαίνει, «η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας».
«Η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com», αναφέρει επίσης.
Ουσιαστικά η Cisco ακυρώνει τις διαβεβαιώσεις της Νίκης Κεραμέως περί αναβάθμισης του συστήματος και επίλυσης των προβλημάτων.