Αξιολόγηση – Τεκμηρίωση: Πώς καταγράφονται τα πεπραγμένα σχολείου και εκπαιδευτικών (Οδηγός με παραδείγματα)

τάξη-σχολείο-τμήμα-αίθουσα

Οδηγό με ερωτήματα που καλείται να απαντήσει το κάθε σχολείο, συνοδευόμενο από δεκαοκτώ παραδείγματα τεκμηρίωση και αποτίμησης, εξέδωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Η τεκμηρίωση αφορά στη συνοπτική καταγραφή των πεπραγμένων του σχολείου και των εκπαιδευτικών του συνολικά. Το ερώτημα που καλείται να απαντήσει το κάθε σχολείο για κάθε άξονα είναι:

Πώς κρίνουμε την ποιότητα της λειτουργίας του σχολείου μας στον συγκεκριμένο άξονα;

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Είναι αυτονόητο ότι για τη σχολική χρονιά 2020-2021 τα ερευνητικά ερωτήματα θα εστιάζουν στην υλοποίηση του εκπαιδευτικού έργου στις συνθήκες της πανδημίας. Θα πρέπει, για παράδειγμα, να διερευνηθούν και να αποτυπωθούν παράμετροι, όπως η τηλεκπαίδευση ως εκπαιδευτική διαδικασία, η σχέση σχολείου οικογένειας υπό το πρίσμα της επικοινωνίας και συνεργασίας για ζητήματα υγιεινής και ασφάλειας, η άρση της εργασιακής και σχολικής κανονικότητας κ.ά.:

Δείτε το σχετικό έγγραφο-οδηγό του ΙΕΠ εδώ:

[embeddoc url=”https://newspedia.gr/wp-content/uploads/2021/09/odhgos-iep.pdf” download=”all” viewer=”browser”]

Exit mobile version