Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Αξιολόγηση – Νηπιαγωγεία: Πρόθεση παραίτησης 335 προϊσταμένων

9 Οκτωβρίου, 2021
Σε Αξιολόγηση εκπαιδευτικών, Εκπαιδευτικοί
kindergarten-νηπιαγωγείο
1
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Το Συντονιστικό Νηπιαγωγών απέστειλε στη ΔΟΕ και στους Συλλόγους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δήλωση πρόθεσης παραίτησης των πρώτων 335 προϊσταμένων νηπιαγωγείων, «ως συμβολή στον αγώνα κατά της εφαρμογής της αξιολόγησης – χειραγώγησης».

Σκοπός παράλληλα του Συντονιστικού είναι να καταδείξει τη σφοδρότητα επίθεσης στους νηπιαγωγούς με τον υπεραυξημένο φόρτο εργασίας, ρόλων, αρμοδιοτήτων και ευθυνών που παρεμποδίζουν την καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία θέτοντας στο περιθώριο τις ανάγκες των παιδιών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ: Προσλήψεις 14.641 αναπληρωτών Α/θμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση

Αναλυτικά η σχετική δήλωση:

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΩΣ ΕΔΩ –ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ

335 ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ/ΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΣΤΗ ΔΟΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ Π.Ε.ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ

Το Συντονιστικό Νηπιαγωγών παραδίδει άμεσα στη ΔΟΕ και στους Συλλόγους Π.Ε τις πρώτες 335 υπογραφές Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων ομαδικής πρόθεσης παραίτησης από τη θέση της Προϊσταμένης.

Θεωρούμε πως με την υπογραφή μας μπορούμε να συμβάλουμε όλοι στον αγώνα κατά της εφαρμογής της αξιολόγησης – χειραγώγησης, αλλά και να καταδείξουμε τη σφοδρότητα επίθεσης στους νηπιαγωγούς με τον υπεραυξημένο φόρτο εργασίας, ρόλων, αρμοδιοτήτων και ευθυνών που παρεμποδίζουν την καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία θέτοντας στο περιθώριο τις ανάγκες των παιδιών μας.

Οι Προϊσταμένοι/ες Νηπιαγωγείων βιώνουν μια εξοντωτική πραγματικότητα, καθώς καλούνται καθημερινά να αντεπεξέλθουν σε πλείστα γραφειοκρατικά καθήκοντα (πολλές φορές κατά την ώρα της διδασκαλίας) που ουδεμία σχέση έχουν με το πρώτιστο εκπαιδευτικό τους καθήκον απέναντι στα παιδιά.

Καθήκοντα που αφορούν σε:

  • Διαδικασίες προσλήψεων αναπληρωτών-παρουσιολόγια
  • Πρωτόκολλα μνημονίων φυσικών καταστροφών και σεισμού
  • Επιβεβαιώσεις – επικαιροποίηση στοιχείων στο καταγραφικό σύστημα Myschool (τώρα πια και καθημερινά)
  • Συνεδριάσεις συλλόγων Διδασκόντων και Σχολικής Κοινότητας
  • Καταγραφές πρακτικών, πρωτόκολλων και άλλων βιβλίων
  • Έλεγχο των self και rapid test (μαθητών, εκπαιδευτικών, βοηθητικού προσωπικού)
  • Αγορές υλικών (παιδαγωγικού, εξοπλισμού, καθαριότητας κλπ.)
  • Συνεργασία με το Δήμο για τεχνικές εργασίες της κτιριακής υποδομής
  • Έλεγχο υλικών που αποστέλλονται από τον Δήμο
  • Πρωτόκολλα για τον Covid (π.χ. υπεύθυνος COVID, εξασφάλιση χώρου και εξοπλισμού αντιμετώπισης κρουσμάτων)
  • Υπεύθυνο ενδοσχολικής βίας
  • Τηλεφωνητές/τριες κατά τη διάρκεια του μαθήματος για τη διεκπεραίωση παντός τύπου εργασιών και υποχρεώσεων (για το Δήμο, τη Διεύθυνση, τις παιδαγωγικές δραστηριότητες, θέατρα, επισκέψεις κλπ.)

Ο «όγκος» των αρμοδιοτήτων στον οποίο πρέπει να ανταποκρίνονται καθημερινά είναι εξωπραγματικά επιφορτισμένος, που ένα επιπλέον ωράριο μάλλον δε θα αρκούσε για να διεκπεραιώνονται όλες αυτές οι λειτουργικές διαδικασίες της σχολικής μονάδας.

Κι ενώ η κατάσταση στα Νηπιαγωγεία είναι ιδιαίτερα ασφυκτική και εξοντωτική, πολύ περισσότερο μετά από τα επανειλημμένα lockdown και τις τραγικές συνέπειες που είχαν για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς), το Υπουργείο Παιδείας κωφεύει. Νομοθετεί υλοποιώντας μια ακραίου τύπου νεοφιλελεύθερη εκπαιδευτική ατζέντα, η οποία αρχικά διεύρυνε τα κοινωνικά ελλείματα, αύξησε τις ανισότητες ακυρώνοντας τον βασικότερο στόχο της εκπαίδευσης για ίση πρόσβαση των παιδιών στη γνώση, αδιαφόρησε για τους βιολογικούς ρυθμούς των μικρών παιδιών, αύξησε τον αριθμό των μαθητών από 22 σε 25 ανά τμήμα.

Και σήμερα, δυο εβδομάδες μετά το άνοιγμα των σχολείων, δίνει εντολές για ανεφάρμοστα ως προς τις συνθήκες λειτουργίας υγειονομικά πρωτόκολλα, απολύει COVID καθαριστές, εισάγει σειρά μαθημάτων στο νηπιαγωγείο (εργαστήρια δεξιοτήτων, Αγγλικά) σε συγκεκριμένο χρόνο και ώρα, καταπατάει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών, κατηγοριοποιεί, καταγράφει και ζητάει φόρμες, ιστοσελίδες, καταγραφές, αποτιμήσεις των λειτουργιών της σχολικής μονάδας, κατά το προηγούμενο σχολικό έτος, με βάση τους εννέα (9) άξονες (σε τετράβαθμη κλίμακα), σύμφωνα με το άρθρο 3 της ΥΑ με αρ. πρωτ. 6603/ΓΔ4/20-01-2021 (ΦΕΚ Β ́ 140/20-01-2021).

Καθημερινά βλέπουμε το Νηπιαγωγείο να μετατρέπεται από χώρο χαράς και δημιουργίας σε δομή αρχικής κατηγοριοποίησης παιδιών και σχολείων, όπου η μαγική του ατμόσφαιρα χάνεται αφού τεμαχίζεται σε διδακτικά αντικείμενα.

Με την καθημερινή συμπλήρωση φορμών και πινάκων που αναρτώνται, επιχειρείται η διαμόρφωση ενός νέου εργασιακού μοντέλου στο Νηπιαγωγείο αναντίστοιχου με το παιδαγωγικό πλαίσιο, το οποίο τείνει να υλοποιηθεί και μέσω των καμερών στη τάξη, όπως με webex στους σεισμόπληκτους και τηλεκπαίδευση στα κλειστά τμήματα. Με τα σεμινάρια που πραγματοποιούνται εκτός ωραρίου επιτείνεται η αδήλωτη και απλήρωτη εργασία. Με την εισβολή των χορηγών και της επιχειρηματικότητας μέσω της εμπλοκής των Δήμων -ΚΔΑΠ εντός του Δημοσίου Σχολείου, υποβαθμίζεται το εκπαιδευτικό έργο και η παιδαγωγική λειτουργία του Νηπιαγωγείου δραστικά και επιχειρείται η μείωση της κρατικής χρηματοδότησης.

Η εκπαιδευτική πολιτική του ΥΠΑΙΘ προαναγγέλλει έναν αλλοτριωμένο χαρακτήρα στο «παρεχόμενο» εκπαιδευτικό έργο του Νηπιαγωγείου το οποίο λειτουργεί με απόλυτη προσήλωση στους μετρήσιμους δείκτες και κλίμακες, κατακερματίζοντας έτσι κι απογυμνώνοντας την παιδαγωγική αφετηρία του έργου μας.

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός που προωθείται αναιρεί από τα παιδιά τους όρους της δημιουργικότητας και ακυρώνει την ανακαληπτική μάθηση που είναι το βασικό συστατικό της δόμησης της γνωστικής λειτουργίας. Ταυτόχρονα, συμπιέζεται ο χρόνος της παιδικής ηλικίας και διαφοροποιούνται οι φυσικοί όροι κοινωνικοποίησης των παιδιών με μη αναστρέψιμο τρόπο.

Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγοντας εύηχους όρους, όπως «ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού έργου» καταργεί κάθε χαρακτηριστικό της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης και καρατομεί την παιδαγωγική υπόσταση του προγράμματος που εφαρμόζεται στο Νηπιαγωγείο, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η γραφειοκρατική πίεση και η εξουθένωση των Νηπιαγωγών.

Ο τελευταίος αντιπαιδαγωγικός σταθμός στην ανεύθυνη και αντιεκπαιδευτική πολιτική του δημόσιου Νηπιαγωγείου είναι η επιχειρούμενη προσπάθεια εφαρμογής της εσωτερικής – εξωτερικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, δημιουργώντας αφενός μορφωτικά ελλείμματα, αφετέρου πλήττοντας την παιδαγωγική λειτουργία.

Για τους παραπάνω λόγους, με οδηγό την παιδαγωγική μας προσήλωση στην ευθύνη απέναντι στους μαθητές μας και στην κοινωνία, δηλώνουμε ότι αδυνατούμε να συναινέσουμε στη διάλυση του δημόσιου και δωρεάν σχολείου.

ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΔΟΕ

Κοιν: Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέτουμε στη διάθεσή σας την πρόθεση παραίτησής μας από τη θέση του/της Προϊσταμένου/νης, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα κατά της εφαρμογής της αξιολόγησης – χειραγώγησης (σύμφωνα με την υπ. αρ. πρωτ. 1856/ 15-9-2021 ανακοίνωσή σας), για τον καθορισμό της συλλογικής δράσης και στάσης μας απέναντι στα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας για την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση που κατηγοριοποιεί τα σχολεία και εκμαυλίζει….. το σκοπό του Νηπιαγωγείου.

Θέτουμε επίσης στη διάθεση σας την πρόθεση παραίτησης προκειμένου να αξιοποιηθεί ως μέσο πίεσης και ανακοπής της αυξανόμενης γραφειοκρατίας και αρμοδιοτήτων που αυξάνουν το φόρτο εργασίας μας και πολλαπλασιάζουν τις ευθύνες μας (χωρίς μάλιστα μείωση ωραρίου και με επίδομα 150 ευρώ μεικτά το μήνα)

ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ/ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗΣ/ΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΤΗΣ ΔΟΕ

Ετικέτες: αξιολόγησηΔΟΕΕσωτερική-Εξωτερική ΑξιολόγησηΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

H μαραθωνοδρόμος Μαρία Πολύζου εξομολογείται: «Ο πατέρας μου με βίαζε από την ηλικία των 11-12 ετών» (vid)

Επόμενο άρθρο

Χ. Κεφαλίδου: Χιλιάδες τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία

Σχετικά Άρθρα

«Δωμάτιο αποσυμπίεσης» για νήπια: Το πειθαρχικό αθώωσε τη νηπιαγωγό που έκλεινε 3χρονα παιδιά σε αποθήκη «για να ηρεμήσουν»

«Δωμάτιο αποσυμπίεσης» για νήπια: Το πειθαρχικό αθώωσε τη νηπιαγωγό που έκλεινε 3χρονα παιδιά σε αποθήκη «για να ηρεμήσουν»

3 Ιουλίου, 2024

Η νηπιαγωγός στην Αλεξανδρούπολη επέμεινε στους αρχικούς ισχυρισμούς της και πρωτόδικα αθωώθηκε. Οι γονείς των παιδιών που την κατήγγειλαν εμφανίζονται...

Νηπιαγωγός κούρεψε 5χρονο γιατί δεν της άρεσαν τα μαλλιά του – «Η κυρία είπε ότι αν δεν τα κόψω θα φωνάξει την αστυνομία»

Νηπιαγωγός κούρεψε 5χρονο γιατί δεν της άρεσαν τα μαλλιά του – «Η κυρία είπε ότι αν δεν τα κόψω θα φωνάξει την αστυνομία»

29 Απριλίου, 2024

Δασκάλα σε νηπιαγωγείο κούρεψε 5χρονο επειδή δεν της άρεσαν τα μαλλιά του, όπως καταγγέλλει η μητέρα του μικρού. Η μητέρα...

νηπιαγωγείο νηπιαγωγός δασκάλα

Γονείς καταγγέλλουν 65χρονο ότι έριξε φυτοφάρμακο σε νηπιαγωγείο – «Τον ενοχλούν οι φωνές των παιδιών»

11 Απριλίου, 2024

Σε μία αδιανόητη καταγγελία προχώρησαν γονείς στη Λάρισα, σε βάρος ενός 65χρονου ο οποίος φέρεται να έριξε φυτοφάρμακο σε χώρο...

Ανακοίνωση για υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α.

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ποινές και χρηματικά πρόστιμα σε όσους αρνούνται

3 Απριλίου, 2024

Την απόφασή του να προχωρήσει στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δηλώνει το υπουργείο Παιδείας. Την απόφασή του να προχωρήσει στην αξιολόγηση...

Γονείς – Δημοτικά, Νηπιαγωγεία: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την εγγραφή, επανεγγραφή των μαθητών

Ξεκινούν την 1η Μαρτίου οι εγγραφές μαθητών σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά – Οι εγκύκλιοι

28 Φεβρουαρίου, 2024

Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, εγγράφονται οι μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και στην Α' Δημοτικού οι μαθητές/τριες που...

Επόμενο άρθρο
kefalidou Χαρά Κεφαλίδου

Χ. Κεφαλίδου: Χιλιάδες τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία

τηλεκπαίδευση εξαε εξ αποστάσεως εκπαίδευση καραντίνα thlekpaideysi

Εξ αποστάσεως για μαθητές ευπαθών ομάδων: Ακόμη δεν έχουν ξεκινήσει τα μαθήματα!

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.