Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Αξιολόγηση: Νέες επισημάνσεις από το ΙΕΠ και προτάσεις

19 Νοεμβρίου, 2021
Σε Αξιολόγηση εκπαιδευτικών, Εκπαιδευτικοί, Υπ. Παιδείας
iep ΙΕΠ Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
5
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Νέα παρουσίαση με τίτλο “Συλλογικός Προγραμματισμός – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου των Σχολικών Μονάδων: Ο ρόλος των Σ.Ε.” ανάρτησε στην ιστοσελίδα του για την αξιολόγηση σχολικών μονάδων, το ΙΕΠ.

Νέο κείμενο του ΙΕΠ στο οποίο περιλαμβάνονται προτάσεις Σχεδίων Δράσης για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση παρουσίασε το ΙΕΠ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ: Προσλήψεις 14.641 αναπληρωτών Α/θμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση

Σχέδια Δράσης: Έναν νέο οδηγό με επισημάνσεις για το Συλλογικό Προγραμματισμό Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου των Σχολικών Μονάδων δημοσίευσε το ΙΕΠ.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Με απόφαση Συλλόγου Διδασκόντων (με τις εξαιρέσεις του άρθρ. 10, Υ.Α. 108906/ΓΔ4Ε/10-09-2021)
• συγκροτούνται Ομάδες Δράσης (2-5 εκπ/κών) για την ανάπτυξη και υλοποίηση Σχεδίων Δράσης
• καταχωρούνται στην Πλατφόρμα (σε επίπεδο άξονα):
-Οι Τίτλοι των δράσεων
-Ο Βασικός Στόχος κάθε δράσης
-Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικός της κάθε ομάδας

2.png

ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ – ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ 

Τα Σχέδια Δράσης συσχετίζονται με άξονες και όχι δείκτες
Οι δείκτες είναι ενδεικτικοί: Δίνουν ιδέες αλλά δεν είναι υποχρεωτική η χρήση τους

Αριθμός Σχεδίων Δράσης: ανάλογα με τον αριθμό των εκπ/κών π.χ. 7 εκπ/κοί = 2 Σχέδια Δράσης τουλάχιστον
Όλα τα σχολεία και ιδιαίτερα τα Μονοθέσια έχουν τη δυνατότητα συνεργασίας με άλλα σχολεία.
O σχεδιασμός και η υλοποίηση είναι κοινά  αλλά όμως κατατίθενται ξεχωριστές φόρμες στην πλατφόρμα.

Είναι όλες οι δράσεις «Σχέδια Δράσης»; 

Τα Σχέδια Δράσης: 

– στοχεύουν στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου ή/και
– ενισχύουν υπάρχουσες καλές πρακτικές → γενίκευση/διάχυση αποτελεσμάτων
– Αφορούν /έχουν αντίκτυπο σε όσο το δυνατόν ευρύτερα σύνολα: – Τάξεις (όχι τμήματα) – Ομάδες εκπαιδευτικών (όχι μεμονωμένα άτομα) – Σύνολο σχολικής κοινότητας
– έχουν ευρύτερη στόχευση καθώς δημιουργούν νέες δομές, νέες πρακτικές, νέες σχέσεις, νέο πλαίσιο λειτουργίας

1.png

Συχνές ερωτήσεις

  • Μπορεί να ενταχθεί ένα Σχ.Δρ. σε περισσότερους από έναν άξονες;
  • Πρέπει να κάνουμε Σχ.Δρ. σε όλους τους άξονες;
  • Μπορούμε να καταγράψουμε περισσότερους του ενός στόχους;
  • Πρέπει να γίνει Σχ.Δρ. στον άξονα με τη χαμηλότερη αποτίμηση;
  • Εμπλέκεται όλος ο Σύλλογος Διδασκόντων στην υλοποίηση των Σχ.Δρ;
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων vs Συλλογικός Προγραμματισμός: μπορεί τα Σχ.Δρ. να είναι κοινά; OXI

Τα Σχέδια Δράσης:

  •  στοχεύουν στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου ή/και  ενισχύουν υπάρχουσες καλές πρακτικές → γενίκευση/διάχυση αποτελεσμάτων
  • Αφορούν /έχουν αντίκτυπο σε όσο το δυνατόν ευρύτερα σύνολα: – Τάξεις (όχι τμήματα) – Ομάδες εκπαιδευτικών (όχι μεμονωμένα άτομα) – Σύνολο σχολικής κοινότητας  έχουν ευρύτερη στόχευση καθώς δημιουργούν νέες δομές, νέες πρακτικές, νέες σχέσεις, νέο πλαίσιο λειτουργίας κ.λπ

Τα Σχέδια Δράσης πρέπει να:

  •  στοχεύουν στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου ή/και
  •  ενισχύουν υπάρχουσες καλές πρακτικές → γενίκευση/διάχυση αποτελεσμάτων
  •  Αφορούν /έχουν αντίκτυπο σε όσο το δυνατόν ευρύτερα σύνολα: – Τάξεις (όχι τμήματα) – Ομάδες εκπαιδευτικών (όχι μεμονωμένα άτομα) – Σύνολο σχολικής κοινότητας
  •  έχουν ευρύτερη στόχευση καθώς δημιουργούν νέες δομές, νέες πρακτικές, νέες σχέσεις, νέο πλαίσιο λειτουργίας κ.λπ

3.png

Χρήσιμες Ερωτήσεις

Τι θέλουμε να βελτιώσουμε;
Αποτελεί προτεραιότητα για το σχολείο μας;
Θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην εκπ/ση των μαθητών μας;
Τι επιμέρους δράσεις και ενέργειες μπορούμε να κάνουμε για να το βελτιώσουμε;
Είναι εφικτό να υλοποιηθούν αυτές στον διαθέσιμο χρόνο και τις δεδομένες συνθήκες (φόρτος εργασίας κ.λπ.);
Ποιους πρέπει να εμπλέξουμε στις επιμέρους δράσεις;
Ποιος θα είναι ο ρόλος καθενός από τα μέλη της ομάδας/των εμπλεκομένων;
Πώς θα δουλεύουμε/συνεργαζόμαστε/ενημερωνόμαστε κατά τη διάρκεια της υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης;
Μπορούμε να ζητήσουμε υποστήριξη (από φορείς, ΑΕΙ, ειδικούς επιστήμονες κ.λπ.);
Έχουμε τα απαιτούμενα μέσα και ποια είναι αυτά;
Ποια είναι τα αναμενόμενα αποτελέσματα;
Πώς μπορεί να είναι βιώσιμα αυτά τα αποτελέσματα για τη σχολική μονάδα;
Ποια θα είναι τα κριτήρια επιτυχίας της δράσης; Πώς θα διαπιστώσουμε ότι οι ενέργειές μας πέτυχαν τους στόχους που είχαμε θέσει;
Πώς θα παρακολουθούμε την πορεία υλοποίησης;
Πώς θα γίνει η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων;
Ποιοι θα εμπλακούν;
Χρειάζονται ειδικά εργαλεία;
Πώς μπορεί να γίνει διάχυση των αποτελεσμάτων στην εκπαιδευτική κοινότητα;

Δείτε εδώ ολόκληρη την παρουίαση:

[embeddoc url=”https://newspedia.gr/wp-content/uploads/2021/11/Αυτοαξιολόγηση_-_ενημέρωση_Σ.Ε.Ε_v.5.pdf” download=”all” viewer=”browser”]

Ετικέτες: αξιολόγησηΕσωτερική-Εξωτερική ΑξιολόγησηΙΕΠΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ
Share2Tweet1
Προηγούμενο άρθρο

Παγκόσμια διάκριση για την iGEM Thessaly του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Επόμενο άρθρο

ΑΠΘ – Κορονοϊός: 200 κρούσματα σε μία εβδομάδα

Σχετικά Άρθρα

Ανακοίνωση για υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α.

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ποινές και χρηματικά πρόστιμα σε όσους αρνούνται

3 Απριλίου, 2024

Την απόφασή του να προχωρήσει στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δηλώνει το υπουργείο Παιδείας. Την απόφασή του να προχωρήσει στην αξιολόγηση...

Θεσσαλονίκη: “Κεραμέως και Γαβρόγλου” αγκαλιά στην πορεία εκπαιδευτικών κατά της αξιολόγησης (video)

Κεραμέως για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ευθεία απειλή με παρακράτηση μισθού στους αρνητές

18 Φεβρουαρίου, 2023

«Η συμμετοχή στην ατομική αξιολόγηση είναι υποχρεωτική και η άρνηση αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα που φέρει κυρώσεις, όπως η παρακράτηση μισθού»,...

Θεσσαλονίκη: “Κεραμέως και Γαβρόγλου” αγκαλιά στην πορεία εκπαιδευτικών κατά της αξιολόγησης (video)

Θεσσαλονίκη: “Κεραμέως και Γαβρόγλου” αγκαλιά στην πορεία εκπαιδευτικών κατά της αξιολόγησης (video)

15 Φεβρουαρίου, 2023

Σε εξέλιξη είναι αυτήν την ώρα πορεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της πανεκπαιδευτικής απεργίας που κήρυξε με απόφασή...

σχολική τάξη-σχολείο-τμήμα

Πυρ ομαδόν από εκπαιδευτικούς για την αξιολόγηση: Απειλούν με απεργία και προσφυγή στη Δικαιοσύνη

2 Φεβρουαρίου, 2023

Σφοδρές είναι οι αντιδράσεις των εκπαιδευτικών στην απόφαση της κυβέρνησης να ξεκινήσει άμεσα την ατομική αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών, ενώ...

σύλλογοι οργανώσεις συνδικαλισμός απεργία αγώνας diamartyria-ekpaideytikoi

Νεοδιόριστοι Εκπαιδευτικοί εκπέμπουν SOS: “Αρνούμαστε να γίνουμε υποχείριο της κυβέρνησης που φέρνει πίσω τους επιθεωρητές”

26 Ιανουαρίου, 2023

Απέναντι στην πολυδιαφημιζόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από το υπουργείο Παιδείας, οι ίδιοι οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί αντιδρούν. Ζητούν μάλιστα από τα...

Επόμενο άρθρο
ΑΠΘ – Κορονοϊός: 200 κρούσματα σε μία εβδομάδα

ΑΠΘ - Κορονοϊός: 200 κρούσματα σε μία εβδομάδα

plevris_sin_typou_Πλεύρης

Από τις 07:00 έως τις 09:30 η άφιξη των εργαζομένων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα – Αλλάζει και το ωράριο (video)

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.