Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Aξιολόγηση μαθητών: Σύσταση να μην καταθέσουν αριθμητική βαθμολογία - Newspedia.gr

Aξιολόγηση μαθητών: Σύσταση να μην καταθέσουν αριθμητική βαθμολογία

tilekpaidefsi τηλεκπαίδευση webex εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Να μην καταθέσουν αριθμητική βαθμολογία συνιστά στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η ΕΛΜΕ Χίου με ανακοίνωσή της.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΕΛΜΕ Χίου λαμβάνοντας υπόψη:

  1. Την ελλιπή παρακολούθηση των ηλεκτρονικών μαθημάτων από αρκετούς μαθητές που λόγω έλλειψης τεχνολογικού εξοπλισμού ή επαρκούς σύνδεσης με το internet ή ακόμα και η συμμετοχή στο μάθημα μέσω κινητών τηλεφώνων για πολλούς από αυτούς
  2. Τις ιδιαίτερες συνθήκες που ζούμε τη φετινή σχολική χρονιά (μικρό χρονικό διάστημα της δια ζώσης διδασκαλίας και χρήση μάσκας)
  3. Την αδυναμία αξιολόγησης των μαθητών μέσω τηλε-διαγωνισμάτων αφού αυτά θα ήταν αναξιόπιστα και πιθανά διαβλητά καθιστώντας  μη έγκυρο   το αποτέλεσμά τους
  4. Τις ανυπέρβλητες δυσκολίες τις οποίες παρουσιάζει η αποτίμηση της απόδοσης των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, των οποίων η αξιολόγησή πρέπει να βασίζεται και σε κατ΄ ιδίαν προφορική εξέταση.

συνιστά στους συναδέλφους να μην καταθέσουν αριθμητική βαθμολογία στους μαθητές για το Α΄ Τετράμηνο έτσι ώστε να μη θεωρηθεί η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση ισότιμη με τη δια ζώσης αφού η δεύτερη είναι αναντικατάστατη.

Τα  πολλά πρακτικά, τεχνικά αλλά και ουσιαστικά προβλήματα που αντιμετωπίσαμε,  μπορούν να αποτελέσουν  σοβαρό λόγο μη κατάθεσης βαθμολογίας.

Σε κάθε περίπτωση δεν επιθυμούμε και δε θα επιτρέψουμε, το ζήτημα αυτό να αποτελέσει σημείο άγονης αντιπαράθεσης μεταξύ των συναδέλφων.

Exit mobile version