Πάνω από 500 τα “φασόν” κείμενα α οποία χαρακτηρίστηκαν με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας ως “μη σύννομα”…
Στην εφαρμογή των κυρώσεων που προβλέπει ο νόμος για τα σχολεία που δεν κατέθεσαν την έκθεση αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου , που αφορά στο προηγούμενο σχολικό έτος 2020-21, καθώς και τον Συλλογικό Προγραμματισμό, θα προχωρήσει το αμέσως επόμενο διάστημα το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με σχετική απάντηση που δόθηκε στο esos.
Σύμφωνα με στοιχεία του ΙΕΠ:
Α. Δεν κατέθεσαν την έκθεση αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου , που αφορά στο προηγούμενο σχολικό έτος 2020-21, συνολικά 79 σχολεία, σε σύνολο 13.700.
Β. Δεν κατέθεσαν τον Συλλογικό Προγραμματισμό 200 σχολεία, σε σύνολο 13.700.
Γ. Περισσότερα από 500 σχολεία κατέθεσαν “φασόν” κείμενα, τα οποία χαρακτηρίστηκαν με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας ως “μη σύννομα” και θεωρείται ως μη γενόμενη η ενέργεια αυτή.
Υπενθυμίζεται ότι πριν δέκα ημέρες ο Γενικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας Αλ. Κόπτσης απέστειλε “τελεσίγραφο” ονομαστικά σε κάθε σχολείο που μέχρι τότε δεν είχε καταθέσει την έκθεση αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου .
Ο Γενικός Γραμματέας με το έγγραφο προειδοποιούσε ότι θα επιβληθούν οι προβλεπόμενες εκ του νόμου κυρώσεις , σε Διευθυντές και εκπαιδευτικούς οι οποίοι δεν ανταποκριθούν στην εφαρμογή της σχετικής υπουργικής απόφασης για την αξιολόγηση.
Στο έγγραφο αυτό δεν γίνονταν καμία αναφορά στα κείμενα “φασόν” τα οποία κατέθεσαν σχολεία στην πλατφόρμα του ΙΕΠ, αλλά ούτε και απευθύνονταν σε αυτά.
Ωστόσο σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας οι εκθέσεις “φασόν” που κατατέθηκαν από Διευθυντές Σχολείων στην πλατφόρμα του ΙΕΠ χαρακτηρίζονται ως “μη σύννομα” και θεωρείται ως μη γενόμενη η ενέργεια αυτή.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει ότι: “Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη“.