Η Σύγκλητος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με ανακοινωθέν που εξέδωσε σήμερα, εκφράζει ομόφωνα τη διαφωνία της με τη νομοθέτηση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων της υποχρεωτικής εγγραφής αποφοίτων Κολλεγίων στο Τεχνικό Επιμελητήριο και στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας και μάλιστα χωρίς εξετάσεις άδειας άσκησης επαγγέλματος, όπως συμβαίνει με τους αποφοίτους των Ελληνικών ΑΕΙ, προκειμένου να ασκήσουν το επάγγελμα του Μηχανικού και του Οικονομολόγου αντίστοιχα στην Ελλάδα.
Η νομοθεσία αυτή, τονίζει η Σύγκλητος, υποβαθμίζει το επιστημονικό κύρος των επαγγελμάτων αυτών, θίγει την αξιοκρατία και οδηγεί στην υποτίμηση των τίτλων σπουδών των Πολυτεχνείων και των Οικονομικών Σχολών».
Με το υπουργείο Παιδείας διαφωνεί η Σύγκλητος του ΑΠΘ για τη νομοθέτηση της υποχρεωτικής εγγραφής αποφοίτων Κολλεγίων στο Τεχνικό Επιμελητήριο και στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας και μάλιστα χωρίς εξετάσεις άδειας άσκησης επαγγέλματος.
Υπενθυμίζεται ότι οι απόφοιτοι των ελληνικών ΑΕΙ δίνουν εξετάσεις άδειας άσκησης επαγγέλματος για το επάγγελμα του Μηχανικού και του Οικονομολόγου αντίστοιχα στην Ελλάδα.
Όπως επισημαίνει το ΑΠΘ, «η νομοθεσία αυτή υποβαθμίζει το επιστημονικό κύρος των επαγγελμάτων αυτών, θίγει την αξιοκρατία και οδηγεί στην υποτίμηση των τίτλων σπουδών των Πολυτεχνείων και των Οικονομικών Σχολών».
Το ψήφισμα του ΑΠΘ
Αναλυτικά, το ψήφισμα της Συγκλήτου του ΑΠΘ:
«Η Σύγκλητος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης εκφράζει ομόφωνα τη διαφωνία της με τη νομοθέτηση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων της υποχρεωτικής εγγραφής αποφοίτων Κολλεγίων στο Τεχνικό Επιμελητήριο και στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας και μάλιστα χωρίς εξετάσεις άδειας άσκησης επαγγέλματος, όπως συμβαίνει με τους αποφοίτους των Ελληνικών ΑΕΙ, προκειμένου να ασκήσουν το επάγγελμα του Μηχανικού και του Οικονομολόγου αντίστοιχα στην Ελλάδα.
Η νομοθεσία αυτή υποβαθμίζει το επιστημονικό κύρος των επαγγελμάτων αυτών, θίγει την αξιοκρατία και οδηγεί στην υποτίμηση των τίτλων σπουδών των Πολυτεχνείων και των Οικονομικών Σχολών».