Η μαθηματικός, Όλγα Καούκη μεταφέρει στο γνωστό ενημερωτικό μέσο της Λέσβου «Στο Νησί» την αγανάκτηση καθηγητών και γονέων για τα καμώματα του υπουργείου Παιδείας εν μέσω πανδημίας.
Εν μέσω λοκντάουν και κλειστών σχολείων, αλλά με τηλεκπαίδευση που αμφισβητείται αντικειμενικά και εκ των πραγμάτων ως προς την αποτελεσματικότητά της, αφού ακόμα δεν έχει δοθεί όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός για την παρακολούθηση των μαθημάτων από απόσταση, το υπουργείο Παιδείας «επιθετικά» σχεδόν, επιβάλλει απουσίες, διαγωνίσματα αλλά και βαθμολογίες, ενώ επαναφέρει την τράπεζα θεμάτων στις Πανελλήνιες.
Η μαθηματικός, καθηγήτρια στο Γυμνάσιο και Λύκειο Πλωμαρίου, Όλγα Καούκη μεταφέρει στο «Ν» την αγανάκτηση καθηγητών και γονέων για τα καμώματα του υπουργείου Παιδείας εν μέσω πανδημίας.
Θυμίζουμε ότι την προηγούμενη εβδομάδα εκπαιδευτικοί έκαναν παρέμβαση σε διαδικτυακή ημερίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα την αξιολόγηση των μαθητών, όπως όμως όλα δείχνουν η λογική «τι να κάνουμε, αφού μας το ζήτησε το υπουργείο» καλλιεργεί τους χειρότερους οιωνούς ως προς την εκπαίδευση.
Ας σημειωθεί ότι οι εκπαιδευτικοί που διαφωνούν επισημαίνουν την κείμενη νομοθεσία που επιτρέπει στους καθηγητές, εφόσον συντρέχουν αντικειμενικές δυσκολίες, να μην βαθμολογήσουν: (ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ: Προεδρικό Διάταγμα 126/2016, ΑΡΘΡΟ12, παράγρ.3 / ΓΙΑ ΕΠΑΛ: παρ 2γ, αρθ. 120 του ν.4610 / ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ: παρ. 1 του αρθ.103, ν.4610/2019παρ.4 και 7 του αρθ. 103, ν.4610/2019.)
Ακούστε αναλυτικά την κ. Καούκη: