Τις τελευταίες ώρες έχει γίνει viral ένα σχόλιο από έναν πρώην συμμετέχοντα του Masterchef. Ο Ιωάννης Αυλωνίτης, ο οποίος εργάζεται ως μάγειρας σε εστιατόριο των βορείων προαστίων, προέβη σε ένα εμετικό και χυδαίο σχόλιο για τον Κώστα Σλούκα, ευχόμενος σοβαρό τραυματισμό του MVP του Final Four. Φυσικά, αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο.
Η ανάρτηση σύντομα πήρε μεγάλες διαστάσεις και πολλοί έσπευσαν να επισημάνουν τη χυδαιότητα και την ανηθικότητα του συγκεκριμένου μάγειρα. Καθώς το θέμα έγινε viral, ο Ιωάννης Αυλωνίτης έσπευσε να αποσύρει το σχόλιο του, ζητώντας συγγνώμη μέσω των social media.
Λίγο αργότερα, το εστιατόριο «Zambri», όπου εργαζόταν ο συγκεκριμένος μάγειρας, ανακοίνωσε την απόλυσή του.
Τα όσα έγραψε το εστιατόριο:
«Έχουμε ενημερωθεί για το πρόσφατο δημόσιο σχόλιο που έκανε ένας εκ των σεφ της επιχείρησης μας ZAMBRI, το οποίο ήταν μισητό και εντελώς ακατάλληλο και για το οποίο έχει ήδη ζητήσει δημόσια συγνώμη και έχει αναγνωρίσει το λάθος του.
Θέλουμε με την παρούσα να δηλώσουμε δημόσια ότι η επιχείρηση μας και όλη η ομάδα της καταδικάζει έντονα τέτοιες παραβατικές συμπεριφορές και πράξεις, καθώς είναι αντίθετες με τις αξίες μας για σεβασμό και ενσωμάτωση και με τις ηθικές μας υποχρεώσεις προς την κοινωνία, για τις οποίες δουλεύουμε καθημερινά όλα αυτά τα χρόνια και πρωτίστως με σεβασμό για τον πολίτη μας.
Θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι οι απόψεις που εξέφρασε ο συγκεκριμένος σεφ δεν αντικατοπτρίζουν τις πεποιθήσεις ή τα πρότυπα της επιχείρησης μας, για τα οποία έχουμε δουλέψει σκληρά όλα αυτά τα χρόνια και πρωτίστως με συνέπεια και ειλικρίνεια.
Δεσμευόμαστε να παρέχουμε πάντα ένα φιλόξενο και σεβαστό περιβάλλον για όλους τους πελάτες και το προσωπικό μας.
Ως εκ τούτου, σας δηλώνουμε ότι ο συγκεκριμένος σεφ δεν μπορεί εφεξής να συνεργάζεται με την επιχείρηση μας και με ομόφωνη απόφαση της Εταιρίας τίθεται διακοπή της μεταξύ μας συνεργασίας.
Σας δηλώνουμε δε, ότι αντιμετωπίζουμε αυτό το θέμα με μεγάλη σοβαρότητα και ζητούμε ειλικρινά συγνώμη για οποιαδήποτε αναστάτωση έχει προκαλέσει αυτό το περιστατικό χωρίς καμία υπαιτιότητα της επιχείρησης μας.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την συνεχή υποστήριξη σας.
Με εκτίμηση.
Η ομάδα του Zambri».