Απάντηση του Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τη διαδικασία επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ολόκληρη η απάντηση έχει ως ακολούθως:

Εξ ιδίων κρίνουν τα αλλότρια στον ΣΥΡΙΖΑ, μιλώντας για υποτιθέμενα ρουσφέτια και κομματικές επιλογές διευθυντών σχολικών μονάδων, τη στιγμή που επί των ημερών τους γινόταν κυριολεκτικά κομματική διαλογή. Εντελώς ενδεικτικά:

Οι κρίσεις στερούνταν αντικειμενικότητας και αξιοπιστίας, διότι η επιστημονική κατάρτιση των υποψηφίων ήταν δευτερεύουσας σημασίας για τον ΣΥΡΙΖΑ. Επιπλέον, με το νόμο 4547/2018, ουσιαστικά τιμωρούσε την εκπαιδευτική εμπειρία από την άσκηση καθηκόντων ευθύνης, με αποτέλεσμα στελέχη με μακροχρόνια άσκηση καθηκόντων ευθύνης να μοριοδοτούνται με χαμηλότερη βαθμολογία από εκείνη που θα είχαν αν δεν είχαν ασκήσει ποτέ διοικητικό ή καθοδηγητικό έργο!

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Αντίθετα, η Νέα Δημοκρατία, με το νόμο 4823/2021, θέσπισε ένα δίκαιο και πολυσυλλεκτικό πλαίσιο προσόντων επιλογής, και, μαζί με την ψηφιοποίηση της διαδικασίας, από την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων, των δικαιολογητικών, των ενστάσεων, ως την καταχώριση και ανάρτηση της μοριοδότησης και της βαθμολόγησης της συνέντευξης, υπηρετείται η διαφάνεια, η αντικειμενικότητα, καθώς και η επιτάχυνση της διαδικασίας. Ο νέος νόμος δίνει βαρύτητα:

Πρόκειται για τις πιο αξιοκρατικές επιλογές στελεχών που έγιναν ποτέ. Αρκεί κανείς να ανατρέξει στους τελικούς πίνακες μετά τη συνέντευξη, για να διαπιστώσει τις πολύ μικρές αποκλίσεις ως προς το ποσοστό τροποποίησης των αρχικών πινάκων μοριοδότησης.

Παρά τα έργα του ΣΥΡΙΖΑ επί των ημερών του, τώρα διαμαρτύρεται με θράσος, γιατί τέθηκαν αντικειμενικά, μετρήσιμα και πολύ αναλυτικά κριτήρια για την επιλογή Διευθυντών, όπως επιμορφωτικές δράσεις, ερευνητικό έργο, ξένες γλώσσες με μεγαλύτερη βαρύτητα.Δεν αποτελεί έκπληξη η στάση του, σε συνέχεια όσων υποστηρίζει περί κατάργησης της αξιολόγησης, της αξιοκρατίας, του κάθε προαπαιτούμενου για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Είναι η ίδια στάση που δημιουργεί τεχνητά εμπόδια και εντάσεις σε κάθε προσπάθεια αναβάθμισης της εκπαίδευσης στη χώρα μας. Οι πολίτες θυμούνται και θα τον κρίνουν στην κάλπη.

Exit mobile version