Οι Απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα για τη χρήση της τηλεκπαίδευσης Webex του υπουργείου Παιδείας ανανεώθηκαν με λύσεις για τα παρακάτω προβλήματα:
Οδηγό με 14 απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα σχετικά με τη χρήση του Webex για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξέδωσε το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Αναλυτικά οι 14 ερωτήσεις:
- Τι λειτουργικό σύστημα μπορώ να χρησιμοποιήσω;
- Μπορώ να έχω διαφορετικό background στην τηλεδιάσκεψη;
- Έχω κατεβάσει την εφαρμογή από τη σελίδα Downloads και προσπαθώ να την εγκαταστήσω αλλά παίρνω μήνυμα σφάλματος: «SSL certificate error»
- Ποιος είναι ο αριθμός συμμετεχόντων σε μία ηλεκτρονική αίθουσα του webex.sch.gr;
- Δεν μπορώ να διαγράψω τον παλιό (δωρεάν) λογαριασμό μου στο Webex, καθώς δεν μου εμφανίζεται η επιλογή delete account σύμφωνα με τις οδηγίες του ΠΣΔ. Όταν πάω να κάνω εκ νέου εγγραφή στο https://webex.sch.gr μου αναφέρει ότι το email μου χρησιμοποιείται ήδη
- Είχα ήδη εγκατεστημένη την εφαρμογή (desktop app) του WebEx στον υπολογιστή μου. Πρέπει τώρα να την απεγκαταστήσω και να συνδεθώ εξαρχής; Μέσω του https://webex.sch.gr θα μπορώ να την ξαναεγκαταστήσω;
- Σε έναν κοινόχρηστο υπολογιστή πως μπορώ να κάνω τηλεδιάσκεψη με τον λογαριασμό μου; Αν κάποιος άλλος έχει κάνει τηλεδιάσκεψη κάποια προηγούμενη στιγμή θα δημιουργηθεί πρόβλημα;
- Οι συμμετέχοντες βλέπουν γκρι παράθυρα όταν διαμοιράζω την οθόνη
- Έχω Windows 7 και αντιμετωπίζω προβλήματα με την εγκατάσταση της εφαρμογής
- Ενώ μπαίνω από τον browser, δεν μπορώ να μπω από την εφαρμογή, μου βγάζει μηνύματα λάθους ανά γραμμή
- Πρόβλημα στον ήχο
- Πρόβλημα στον ήχο/βίντεο/συνδεσιμότητα
- Κλειδωμένες ηλεκτρονικές τάξεις στο meeting. Πότε μπορεί μία ηλεκτρονική αίθουσα να ξεκλειδώσει;
- Δεν ανοίγει η εφαρμογή Cisco Webex εμφανίζει σφάλμα για λάθος URL ή ότι δεν είναι διαθέσιμο ή ότι δεν μπορεί να ξεκινήσει το meeting. Πως ξεπερνάω το πρόβλημα αυτό;
Δείτε τον ανανεωμένο οδηγό με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: