Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Η ανεύθυνη κυβερνητική πολιτική κλείνει τα σχολεία - Newspedia.gr

Η ανεύθυνη κυβερνητική πολιτική κλείνει τα σχολεία

κλειστά σχολεία λουκέτο kleista sxoleia louketo

Τέρμα πια στην κοροϊδία: Να ικανοποιηθούν εδώ και τώρα οι δίκαιες διεκδικήσεις εκπαιδευτικών, μαθητών, γονιών ώστε να ανοίξουν ξανά με ασφάλεια τα σχολεία

Οι εκπαιδευτικοί της ΕΛΜΕ Πειραιά καταγγέλλουν την κυβέρνηση ότι δεν έχει πάρει μέτρα για την υγεία και την παιδεία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

Η κυβέρνηση δεν πήρε ουσιαστικά μέτρα υπέρ της υγείας του λαού μπροστά στο αναμενόμενο δεύτερο κύμα της πανδημίας. Πορεύτηκε αποκλειστικά με την επίκληση της ατομικής ευθύνης. 

Έβαλε πάνω από όλα τις λεγόμενες αντοχές της οικονομίας, που δεν είναι τίποτε άλλο παρά οι απαιτήσεις του μεγάλου κεφαλαίου σε μια σειρά κλάδους π.χ. τουρισμός.

Η πολιτική απόφαση που πήρε η κυβέρνηση να μη δώσει ούτε ένα ευρώ, προκειμένου να διασφαλίσει ασφαλείς όρους λειτουργίας των σχολείων, οδήγησε σε αδιέξοδο και εν τέλει σε κλείσιμο των σχολείων.

Επιβεβαιώνεται με τραγικό τρόπο ότι όλες οι διεκδικήσεις του προηγούμενου διαστήματος (να μειωθούν οι μαθητές ανά τάξη, να προσληφθεί επαρκές προσωπικό, να διασφαλιστούν οι πόροι για τα κατάλληλα αναλώσιμα υλικά, να γίνουν μαζικά τεστ κ.ά.) ήταν όχι απλά αναγκαίες αλλά και επιτακτικές για την ασφαλή και δια ζώσης λειτουργία των σχολείων.

Η κυβερνητική πολιτική είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ.

Στην αρχή μας έλεγαν ότι λόγω δημοσιονομικού κόστους δεν μπορούσαν να εφαρμοστούν οι διεκδικήσεις μας. Στη συνέχεια προσπάθησαν να διαδώσουν αντιεπιστημονικές αντιλήψεις, ότι τάχα στα σχολεία δε μεταδίδεται ο κορωνοϊός.

Οι δηλώσεις πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, του Υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας ότι, σύμφωνα με εκθέσεις του ΕΟΔΥ, η διάδοση στα σχολεία δεν είναι μεγάλη, θα μείνει στην Ιστορία ως μνημείο εξαπάτησης.

Χωρίς ίχνος ντροπής, συνέχισαν την ίδια προπαγάνδα ακόμα και όταν τμήματα και σχολεία έκλειναν το ένα πίσω από το άλλο λόγω κρουσμάτων.

Δε δίστασαν να στοχοποιήσουν τους μαθητές, που διεκδικούσαν το αυτονόητο δικαίωμά τους να πηγαίνουν με ασφάλεια στο σχολείο, προκειμένου να υποστηρίξουν το αφήγημά τους.

Αντί να ασχοληθούν με το πώς θα ανοίξουν έστω μία αίθουσα από τις εκατοντάδες κλειστές που υπάρχουν στα σχολεία, προκειμένου να μειωθεί ο αριθμός μαθητών ανά τάξη, εξάντλησαν το κυβερνητικό τους «έργο» στην καταστολή των μαθητικών κινητοποιήσεων, αλλά και στην οργάνωση ηλεκτρονικών εκλογών – παρωδία.  

Η απόφαση της κυβέρνησης να κλείσουν τα Γυμνάσια και τα Λύκεια και μείνουν εντελώς απροστάτευτα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία είναι ομολογία ενοχής, αναδεικνύει τις τεράστιες ευθύνες της.

Χωρίς καν να μπει στη διαδικασία να εξετάσει την ικανοποίηση οποιουδήποτε αιτήματος, χωρίς να μπει καν στη διαδικασία να συζητήσει τη δυνατότητα εκ περιτροπής λειτουργίας των σχολείων ή ακόμα και τη λειτουργία σε βάρδιες, προχωρά στο κλείσιμο.

Αποδεικνύεται ότι δε δίνει δεκάρα για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, ότι όλα υποτάσσονται στις ανάγκες της οικονομίας και του κέρδους.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η κυβέρνηση αποφάσισε την πραγματοποίηση τηλεεκπαίδευσης για τις επόμενες εβδομάδες χωρίς να έχει διασφαλίσει την πρόσβαση σε αυτή για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Όλοι θυμόμαστε τον τραγέλαφο με τα δήθεν τάμπλετ, που ποτέ δεν ήρθαν στα σχολεία την περασμένη άνοιξη.

Την ίδια στιγμή, το ίδιο το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ανακοίνωσε ότι μόνο μια (1) τηλεδιάσκεψη (webex) με ταχύτητα 24Mbps (η συνηθισμένη ταχύτητα που έχει ένα νοικοκυριό, αλλά και το 29% των σχολείων) μπορεί να υποστηριχθεί.

Χιλιάδες οικογένειες (με 2 παιδιά ή και εργαζόμενους που δουλεύουν με τηλεργασία) θα αποκλειστούν από την διαδικασία της εξ αποστάσεως, ενώ ακόμα και τα ίδια τα σχολεία (στα οποία προσέρχονται εθελοντικά πολλοί συνάδελφοι και κάνουν ό, τι μπορούν να στηρίξουν από εκεί τους μαθητές τους) δεν μπορούν να υποστηρίξουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε πολλαπλά τμήματα (π.χ. 3ο Γυμνάσιο Περάματος, που είχαν καταφέρει να πραγματοποιήσουν μέχρι 11/11 μόλις 3 διδακτικές ώρες).

Το φιάσκο της 1ης μέρας του lockdown (και τα πολλά προβλήματα όλη την 1η εβδομάδα) για Γυμνάσια και Λύκεια αποτελεί απόδειξη ότι η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας ακολουθεί απλά και μόνο μια επικοινωνιακή πολιτική, μπουκώνοντας με χρήμα τους επιχειρηματικούς ομίλους και δεν επιλύει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα στην εκπαίδευση αλλά και στην υγεία.

Ο ρόλος του σχολείου, της εκπαίδευσης είναι πολυδιάστατος: γνωστικός, διαπαιδαγωγητικός,  κοινωνικός, μορφωτικός, καλλιέργεια ομαδικότητας, χαρακτήρα, αξιών κ.ά. Τίποτα απ’ αυτά δεν αναπτύσσονται χωρίς τον αναντικατάστατο δεσμό εκπαιδευτικού-μαθητή, την ύπαρξη σχολικής κοινότητας και της αλληλεπίδρασής της με την κοινωνία. Η δια ζώσης, κανονική εκπαιδευτική διαδικασία είναι αναντικατάστατη!

Απαιτούμε τώρα από την κυβέρνηση να πάρει όλα εκείνα τα μέτρα, προκειμένου να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία των σχολείων, αφού από ό, τι φαίνεται η κατάσταση σε σχέση με την πανδημία δεν πρόκειται να εξομαλυνθεί τους επόμενους μήνες.

Όλοι οι εκπαιδευτικοί θα σταθούμε για μια ακόμα φορά δίπλα στους μαθητές μας «με όλα τα μέσα!» Όπως το κάναμε και την Άνοιξη, έτσι και τώρα δε θα αφήσουμε κανένα παιδί πίσω, θα σταθούμε δίπλα του, θα αγωνιστούμε ενάντια στην κυβέρνηση, που δε παίρνει κανένα μέτρο για την ουσιαστική μορφωτική στήριξη των παιδιών.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων κάθε σχολείου έχει τη δυνατότητα, με υπεύθυνο και παιδαγωγικά τεκμηριωμένο τρόπο, να προγραμματίσει (αξιοποιώντας όλα τα μέσα) τον τρόπο διατήρησης της επαφής με τους μαθητές σε περιπτώσεις αναστολής λειτουργίας τμημάτων και σχολικών μονάδων. Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν και είναι οι μόνοι κατάλληλοι να επιλέξουν με ποιο τρόπο μπορεί αυτό να γίνει (σύγχρονα, ασύγχρονα, επιλογή άλλου τρόπου ή πλατφόρμας κλπ).

Υπάρχουν πολλές ιδιαιτερότητες και διαφορές από μάθημα σε μάθημα, από αντικείμενο σε αντικείμενο. Πώς μπορεί για παράδειγμα να γίνει διδασκαλία μέσω webex εργαστηριακών μαθημάτων στα ΕΠΑΛ, την ώρα που το Υπουργείο δεν έχει πάρει κανένα ουσιαστικό μέτρο για τη δημιουργία σχετικού ψηφιακού υλικού-κατάλληλου λογισμικού κλπ; Ποιον κοροϊδεύουν; Το βάρος πέφτει αποκλειστικά στις πλάτες των εκπαιδευτικών.

Για το λόγο αυτό, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή η υποχρεωτική επιβολή ανεφάρμοστων και εκτός τόπου και χρόνου υποχρεωτικών ωρολογίων προγραμμάτων αποκλειστικά σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η καταχώριση απουσιών στους μαθητές που δεν συμμετέχουν στην ΕξΑΕ (πολλοί μαθητές μας στον Πειραιά αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα, π.χ. 22 μαθητές στο 2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης δήλωσαν ότι δεν έχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό, αντίστοιχα και στο Γυμνάσιο Νέου Φαλήρου), αλλά και το προχώρημα της ύλης χωρίς να διδαχτεί μέσα στην σχολική τάξη. Δε θα γίνει αποδεκτή καμία πίεση και κανένας αυταρχισμός της διοίκησης απέναντι σε συναδέλφους που δίνουν τη μάχη μέσα σε αντίξοες συνθήκες χωρίς καμία στήριξη. Η ΕΛΜΕ στηρίζει και καλύπτει τους συναδέλφους.

Η κυβέρνηση οφείλει εδώ και τώρα να ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας!
Να σταματήσει την εγκληματική αδιαφορία για την υγεία, τη μόρφωση και της ζωή του λαού!

Ειδικά για τα σχολεία που κλείνουν:

Δε θα επιτρέψουμε σε κανένα να παίξει με την υγεία μας ή με την υγεία και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας. Το επόμενο διάστημα δίνουμε τη μάχη στα σωματεία μας, προκειμένου να επιβάλουμε την ικανοποίηση των αιτημάτων μας. Οι κινητοποιήσεις του προηγούμενου διαστήματος μάς έδειξαν τον δρόμο. Μαζί εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς συντονίζουμε τη δράση μας, μέσα από πολύμορφες κινητοποιήσεις. Δεν είμαστε μόνοι μας! Με τα ίδια αιτήματα απήργησαν και βγήκαν στο δρόμο χιλιάδες Γάλλοι εκπαιδευτικοί στις 10/11!

ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ
ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ!

Exit mobile version