Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Εκπαιδευτικοί: Tα σχολεία θα ξεκινήσουν με πάνω από 3.000 κενά

7 Σεπτεμβρίου, 2022
Σε ipaidia, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Oι ΣΥΝΕΚ αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους «Νέα σχολική χρονιά: φτωχοποίηση της κοινωνίας και ολομέτωπη επίθεση στη δημόσια εκπαίδευση»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Και συνεχίζουν:

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Χαιρετίζουμε αγωνιστικά τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους και ευχόμαστε υγεία, δημιουργικότητα και δύναμη για τους αγώνες που έρχονται.

Η νέα σχολική χρονιά βρίσκει εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και τις οικογένειές τους στη δίνη της ενεργειακής κρίσης και της οικονομικής ανέχειας που διαρκώς επιδεινώνεται. Οι καθηλωμένοι μισθοί μας, σε συνδυασμό με την ανυπαρξία κοινωνικής πολιτικής για τη στέγαση και τη μετακίνηση των χιλιάδων εκπαιδευτικών ανά την Ελλάδα, και την κρίση ακρίβειας όλων των βασικών αγαθών έχουν οδηγήσει στην περαιτέρω φτωχοποίηση. Παράλληλα βιώνουμε μια άνευ προηγουμένου επίθεση στην ελευθερία του τύπου και την δημοκρατία, με κορυφαίο ζήτημα τις υποκλοπές.

Την ίδια στιγμή το δημόσιο σχολείο και η εκπαίδευση στο σύνολό της βάλλεται από την αντιδραστική πολιτική της κυβέρνησης.
Η νέα σχολική χρονιά ξεκινάει βρίσκοντας ήδη τους/τις εκπαιδευτικούς να αντιδρούν στη σωρεία αντιεκπαιδευτικών, ταξικών και αναχρονιστικών πολιτικών που εδώ και 3 χρόνια εφαρμόζει η κυβέρνηση. Το ΥΠΑΙΘ επιλέγει αδιάλλακτη, ιδεοληπτική και αυταρχική στάση στην επίλυση των εκπαιδευτικών ζητημάτων, κάνοντας μόνο προσχηματικές συναντήσεις με την ΟΛΜΕ και απορρίπτοντας όλες τις προτάσεις της. Ο μόνος δρόμος που γνωρίζει είναι αυτός των δικαστικών προσφυγών.

Η θετική εξέλιξη των 8.487 διορισμών, αιχμή των μακροχρόνιων αγώνων μας, αποτελεί σταγόνα στον ωκεανό των εκπαιδευτικών αναγκών. Μετά τις πιέσεις για δημιουργία τμημάτων 27 μαθητών/τριών, περιορισμούς ολιγομελών σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και τη διεύρυνση του διδακτικού μας ωραρίου από το 2013, τα κενά που δηλώθηκαν από το υπουργείο είναι σχεδόν 35.000! Ακόμα και μετά τις προσλήψεις των αναπληρωτών, τα σχολεία θα ξεκινήσουν με πάνω από 3.000 κενά! Και βέβαια, ας μην ξεχνάμε, ότι η κυβέρνηση εφάρμοσε για πρώτη φορά το 2020-2021 το θεσμό των τριμηνητών, με πρόφαση τον κορωνοϊό, δημιουργώντας όμως άλλη μια κατηγορία ελαστικής σχέσης εργασίας για να καλύψει στην ουσία πραγματικές ανάγκες.

Δεν ξεχνάμε επίσης ότι η κυβέρνηση των «αρίστων» της ΝΔ με την αδιάλλακτη στάση της, ως συνέχεια της πολιτικής 2012-2014, έχει ήδη προωθήσει μια σειρά πολιτικών οι οποίες επιβλήθηκαν παρά τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών, των μαθητών/τριών και των γονέων:
• Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και ατομική αξιολόγηση, οικοδομώντας ένα σχολείο από το οποίο εξοβελίζονται πλήρως η δημοκρατία και η αξιοκρατία, η συλλογικότητα, η συμμετοχή και η συνεργασία, το παιδαγωγικό πλαίσιο και αρχές, και υποκαθίστανται από συγκεκαλυμμένες πελατειακές σχέσεις, αναξιοκρατία, γραφειοκρατία και συγκεντρωτισμό μέσα από έναν εσμό μονοπρόσωπων οργάνων τα οποία αλληλοεπιλέγονται, αλληλοαξιολογούνται και αλληλομοριοδοτούνται, με υποκειμενικά ή και ανύπαρκτα ακόμα κριτήρια. Οικοδομεί βήμα προς βήμα ένα σχολείο διαφορετικών ταχυτήτων, ένα εκπαιδευτικό σύστημα που οξύνει τις μορφωτικές ανισότητες σε βάρος των πιο αδύναμων μαθητών και μαθητριών.

Αντιπρότασή μας στην ατομική αξιολόγηση αποτελεί το πάγιο αίτημα του κλάδου μας για καθολική, εισαγωγική, περιοδική και ετήσια, επιμόρφωση (20ο Συνέδριο 2022), κρίνοντας ότι αποτελεί βασική παράμετρο βελτίωσης των εκπαιδευτικών και του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.

• Αρμοδιότητες όπως του μέντορα, των ενδοσχολικών συντονιστών και υπεύθυνων ομίλων παραβιάζουν το εργασιακό μας ωράριο, αυξάνουν τον ήδη επιβαρυμένο φόρτο εργασίας των εκπαιδευτικών, οδηγούν στην περαιτέρω επαγγελματική εξουθένωση και δημιουργούν αυταρχικό κλίμα που με το φόβητρο της αξιολόγησης αποβαίνει σε βάρος του παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών και της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Η εξωδιδακτική εργασία δεν αμοίβεται, δεν φέρει μείωση ωραρίου ή άλλη απαλλαγή από γραφειοκρατικά καθήκοντα, αλλά μοριοδοτείται προκειμένου να εκβιάζονται όσοι θέλουν να καταλάβουν στο μέλλον διευθυντικές θέσεις. Οι εκπαιδευτικοί, που με αυταπάρνηση στήριξαν το δημόσιο σχολείο όλα αυτά τα χρόνια, καλούνται σε ένα εξουθενωτικό παιχνίδι ανταγωνισμού και εξάρτησης για εξασφάλιση των αναγκαίων μορίων!

• υποβάθμιση παιδαγωγικού πλαισίου με τις αλλαγές ωρολογίων προγραμμάτων εις βάρος των μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών με τη συρρίκνωση διδακτικών αντικειμένων (κοινωνικών επιστημών και καλλιτεχνικών), και την εισαγωγή της παιδαγωγικά αποτυχημένης Τράπεζας θεμάτων ακόμη και για τη Γ Λυκείου!
• περιορισμός και ποινικοποίηση διαδηλώσεων και απεργιών, με ανατροπή του συνδικαλιστικού νόμου 1264/82!
• αποκλεισμός για δεύτερη χρονιά 40.000 παιδιών από την τριτοβάθμια εκπαίδευση, ολοκληρώνοντας το έγκλημα της πιο πολύπαθης γενιάς μαθητών και μαθητριών μας, προς όφελος των ιδιωτικών κολλεγίων.

• εγκληματική διαχείριση της πανδημίας, με τους περισσότερους νεκρούς στην Ευρώπη, απόρριψη από το ΥΠΑΙΘ όλων των σχετικών μέτρων που προτείνει η εκπαιδευτική κοινότητα (μείωση μαθητών/τριών ανά τμήμα, διορισμοί προσωπικού καθαριότητας, διενέργεια δωρεάν τεστ κλπ). Είναι καταστροφικό να ανοίξουν τα σχολεία με μηδενικά μέτρα.
• το «επιτελικό κράτος» έχει αφήσει πλήθος σχολείων ακέφαλα μετά τις διαρκείς παρατάσεις της θητείας των Δ/ντών και υποδ/ντών, αναβάλλει διαρκώς τις κρίσεις των συμβούλων, και χρειάστηκε δύο χρόνια για να κάνει τις κρίσεις των ΔΙΔΕ
• η εκδίωξη των αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων από τα υπηρεσιακά συμβούλια, τα πειθαρχικά συμβούλια και τα συμβούλια επιλογής στελεχών έφερε ένα κύμα αδιαφάνειας, αναξιοκρατίας και πελατειακών σχέσεων, που θυμίζει άλλες σκοτεινές εποχές.

Η εργασιακή επίθεση στους/στις εκπαιδευτικούς και η αντίληψη μιας κατ’ επίφαση αριστείας στο δημόσιο σχολείο εντάσσεται σε μια γενικότερη πολιτική επίθεσης σε όλους/ες τους/τις εργαζόμενους/ες (ιδιωτικού και δημόσιου τομέα) και τα δικαιώματά τους.
Η ελληνική κοινωνία και η δημόσια εκπαίδευση βρίσκονται απέναντι σε μεγάλες προκλήσεις που απαιτούν τη συνεχή εγρήγορση και συσπείρωση του κλάδου, με στόχο την άμεση αντίδρασή του. Είναι επιτακτική ανάγκη η οργάνωση δυναμικών αγωνιστικών κινητοποιήσεων, έγκαιρα προετοιμασμένων, με μαζική συμμετοχή και με ξεπέρασμα διχαστικών, μικροπαραταξιακών αντιλήψεων. Οι ΣΥΝΕΚ θα συμβάλλουν με τη δράση τους στην ανάπτυξη ενωτικών αγώνων για την προώθηση των αιτημάτων του κλάδου και την αποτροπή των όποιων αντιδραστικών εξελίξεων στη δημόσια εκπαίδευση και τα κοινωνικά αγαθά.

Καλούμε τους νεοδιορισμένους/ες εκπαιδευτικούς, τους/τις αναπληρωτές/τριες και ωρομίσθιους/ες να συμμετάσχουν στα σωματεία μας, τις ΕΛΜΕ, και να αγωνιστούν αποφασιστικά και δραστήρια
για την ανάσχεση των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών.

Όλοι και όλες στον αγώνα για δημόσια δωρεάν Παιδεία
σε ένα ποιοτικό συμπεριληπτικό δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά!

The post Εκπαιδευτικοί: Tα σχολεία θα ξεκινήσουν με πάνω από 3.000 κενά appeared first on Ipaidia.gr.

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Υποψήφιοι ΠΕ30: Διαμαρτυρία για την παιδαγωγική επάρκεια

Επόμενο άρθρο

Να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της Ειδικής Αγωγής και των Φιλολόγων

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της Ειδικής Αγωγής και των Φιλολόγων

Αναπληρωτές – Μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη στο ΑΣΕΠ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.