Διάδωσέ το
Αξιολόγηση σχολείων: Αναρτήθηκαν στο παρά πέντε στη σχετική πλατφόρμα του ΙΕΠ οι βαθμολογίες που έβαλαν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία στο πλαίσιο της Εξωτερικής Αξιολόγησης 2021 -2022
Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου είχαν αναρτήσει από τις 20 μέχρι 25 Ιουλίου περίπου τις εξωτερικές αξιολογήσεις των σχολείων τους στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, αλλά δεν είχαν εμφανιστεί στην πλατφόρμα για να μπορούν να τις ioοι Διευθυντές σχολείων και οι Σύλλογοι Διδασκόντων όπως ορίζει η Υ.Α. της υφυπουργού Παιδείας κας Ζέττας Μακρή για άγνωστο λόγο.
Τελευταία στιγμή λοιπόν αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες των σχολείων στις οποίες έχει πρόσβαση μόνο η Διεύθυνση του σχολείου η οποία μπορεί να ενημερώσει και τους εκπαιδευτικούς. Οι γονείς μπορούν να ενημερωθούν μόνο με συνοπτική έκθεση που: σε άλλες εκθέσεις περιγράφονται μόνο τα θετικά σημεία της αξιολόγησης και σε άλλες και τα θετικά και τα αρνητικά χωρίς να υπάρχουν όμως βαθμολογίες, σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το fresh -education.gr
O σύνδεσμος για τις αξιολογήσεις των σχολείων είναι http://iep.edu.gr/el/component/k2/content/172-aksiologisi-sxolikon-monadon (μόνο για τις διευθύνσεις των σχολείων)
Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να δώσει τα συνολικά στατιστικά – βαθμολογίες των σχολείων είτε ανάρτησαν ενιαία κείμενα είτε πραγματοποίησαν αξιολόγηση σύμφωνα με τις εγκυκλίους. Θα είναι χρήσιμο αυτό για τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς όπως για παράδειγμα έκανε με την ελληνική Pisa και για τις άλλες μεταρρυθμίσεις.
Ποια είναι τα δεδομένα
Όλοι οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου έχουν αναρτήσει στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τις εκθέσεις – αξιολογήσεις τους και οι βαθμοί των σχολείων είναι καλοί.
Η γενική τάση, σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το fresh -education, είναι ότι τα σχολεία πήρα “καλούς” βαθμούς” από τους Συντονιστές.
Υπήρξε ένας έντονος προβληματισμός στους Συντονιστές για το πόσο αντιπροσωπευτικοί μπορεί να είναι οι βαθμοί που έβαλαν στα σχολεία και ιδιαίτερα όσοι αφορούν σε άξονες εκτός δράσεων που είχαν αναλάβει αυτά.
Η ανατροφοδότηση των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση του σχολείου τους δεν έχει τόσο μεγάλη αξία από τη στιγμή που δεν είναι άμεση. Αν και η υπουργός Παιδείας έχει υπογραμμίσει ότι κύριος στόχος της αξιολόγησης είναι η παροχή ανατροφοδότησης, “ατυχώς” πολλοί εκπαιδευτικοί βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε άλλα σχολεία και δεν θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αξιολόγηση του προηγούμενου σχολείου τους.
Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν
Δείτε επίσης:
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ηλεκτρονικός φάκελος – Ποια στοιχεία θα βάλουν οι εκπαιδευτικοί
Κλίμα ανησυχίας στους εκπαιδευτικούς για μετακινήσεις σε άλλα σχολεία
Νέα εγκύκλιος με καθήκοντα εκπαιδευτικών για την “ενδυνάμωσή” τους
Νέα ολοήμερα σχολεία: Ποιοι εκπαιδευτικοί θα διδάσκουν, πώς θα επιλέξουν δραστηριότητες οι γονείς
Βρείτε τη σελίδα μας στο facebook freshedu