Ένα σχόλιο αναφορικά με το ερωτηματολόγιο του ΙΕΠ για την Τράπεζα Θεμάτων
Με αφορμή το ερωτηματολόγιο για την , με το οποίο το ΙΕΠ ζητά τη «γνώμη» μας, σαν (και όχι ως, τόσο πολύ μας υπολογίζει…) διδασκόντων, επισημαίνω τα εξής δεδομένα:
– Ιστορία Προσ/μού Γ’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 98 σελ. σε 6 διδ. ώρες/εβδομάδα
– Ιστορία Α’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 85 σελ. σε 2 διδ. ώρες/εβδομάδα.
ν αυτό δεν είναι «χοντρό» δούλεμα, τότε τι είναι;;!!
Η κοινή λογική δίνει την απάντηση.
*Ο Γιάννης Τζαγάκης είναι φιλόλογος
Ένα σχόλιο αναφορικά με το ερωτηματολόγιο του ΙΕΠ για την Τράπεζα Θεμάτων
Με αφορμή το ερωτηματολόγιο για την , με το οποίο το ΙΕΠ ζητά τη «γνώμη» μας, σαν (και όχι ως, τόσο πολύ μας υπολογίζει…) διδασκόντων, επισημαίνω τα εξής δεδομένα:
– Ιστορία Προσ/μού Γ’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 98 σελ. σε 6 διδ. ώρες/εβδομάδα
– Ιστορία Α’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 85 σελ. σε 2 διδ. ώρες/εβδομάδα.
ν αυτό δεν είναι «χοντρό» δούλεμα, τότε τι είναι;;!!
Η κοινή λογική δίνει την απάντηση.
*Ο Γιάννης Τζαγάκης είναι φιλόλογος
Ένα σχόλιο αναφορικά με το ερωτηματολόγιο του ΙΕΠ για την Τράπεζα Θεμάτων
Με αφορμή το ερωτηματολόγιο για την , με το οποίο το ΙΕΠ ζητά τη «γνώμη» μας, σαν (και όχι ως, τόσο πολύ μας υπολογίζει…) διδασκόντων, επισημαίνω τα εξής δεδομένα:
– Ιστορία Προσ/μού Γ’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 98 σελ. σε 6 διδ. ώρες/εβδομάδα
– Ιστορία Α’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 85 σελ. σε 2 διδ. ώρες/εβδομάδα.
ν αυτό δεν είναι «χοντρό» δούλεμα, τότε τι είναι;;!!
Η κοινή λογική δίνει την απάντηση.
*Ο Γιάννης Τζαγάκης είναι φιλόλογος
Ένα σχόλιο αναφορικά με το ερωτηματολόγιο του ΙΕΠ για την Τράπεζα Θεμάτων
Με αφορμή το ερωτηματολόγιο για την , με το οποίο το ΙΕΠ ζητά τη «γνώμη» μας, σαν (και όχι ως, τόσο πολύ μας υπολογίζει…) διδασκόντων, επισημαίνω τα εξής δεδομένα:
– Ιστορία Προσ/μού Γ’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 98 σελ. σε 6 διδ. ώρες/εβδομάδα
– Ιστορία Α’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 85 σελ. σε 2 διδ. ώρες/εβδομάδα.
ν αυτό δεν είναι «χοντρό» δούλεμα, τότε τι είναι;;!!
Η κοινή λογική δίνει την απάντηση.
*Ο Γιάννης Τζαγάκης είναι φιλόλογος
Ένα σχόλιο αναφορικά με το ερωτηματολόγιο του ΙΕΠ για την Τράπεζα Θεμάτων
Με αφορμή το ερωτηματολόγιο για την , με το οποίο το ΙΕΠ ζητά τη «γνώμη» μας, σαν (και όχι ως, τόσο πολύ μας υπολογίζει…) διδασκόντων, επισημαίνω τα εξής δεδομένα:
– Ιστορία Προσ/μού Γ’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 98 σελ. σε 6 διδ. ώρες/εβδομάδα
– Ιστορία Α’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 85 σελ. σε 2 διδ. ώρες/εβδομάδα.
ν αυτό δεν είναι «χοντρό» δούλεμα, τότε τι είναι;;!!
Η κοινή λογική δίνει την απάντηση.
*Ο Γιάννης Τζαγάκης είναι φιλόλογος
Ένα σχόλιο αναφορικά με το ερωτηματολόγιο του ΙΕΠ για την Τράπεζα Θεμάτων
Με αφορμή το ερωτηματολόγιο για την , με το οποίο το ΙΕΠ ζητά τη «γνώμη» μας, σαν (και όχι ως, τόσο πολύ μας υπολογίζει…) διδασκόντων, επισημαίνω τα εξής δεδομένα:
– Ιστορία Προσ/μού Γ’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 98 σελ. σε 6 διδ. ώρες/εβδομάδα
– Ιστορία Α’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 85 σελ. σε 2 διδ. ώρες/εβδομάδα.
ν αυτό δεν είναι «χοντρό» δούλεμα, τότε τι είναι;;!!
Η κοινή λογική δίνει την απάντηση.
*Ο Γιάννης Τζαγάκης είναι φιλόλογος
Ένα σχόλιο αναφορικά με το ερωτηματολόγιο του ΙΕΠ για την Τράπεζα Θεμάτων
Με αφορμή το ερωτηματολόγιο για την , με το οποίο το ΙΕΠ ζητά τη «γνώμη» μας, σαν (και όχι ως, τόσο πολύ μας υπολογίζει…) διδασκόντων, επισημαίνω τα εξής δεδομένα:
– Ιστορία Προσ/μού Γ’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 98 σελ. σε 6 διδ. ώρες/εβδομάδα
– Ιστορία Α’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 85 σελ. σε 2 διδ. ώρες/εβδομάδα.
ν αυτό δεν είναι «χοντρό» δούλεμα, τότε τι είναι;;!!
Η κοινή λογική δίνει την απάντηση.
*Ο Γιάννης Τζαγάκης είναι φιλόλογος
Ένα σχόλιο αναφορικά με το ερωτηματολόγιο του ΙΕΠ για την Τράπεζα Θεμάτων
Με αφορμή το ερωτηματολόγιο για την , με το οποίο το ΙΕΠ ζητά τη «γνώμη» μας, σαν (και όχι ως, τόσο πολύ μας υπολογίζει…) διδασκόντων, επισημαίνω τα εξής δεδομένα:
– Ιστορία Προσ/μού Γ’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 98 σελ. σε 6 διδ. ώρες/εβδομάδα
– Ιστορία Α’ Λυκείου: διδακτέα ύλη 85 σελ. σε 2 διδ. ώρες/εβδομάδα.
ν αυτό δεν είναι «χοντρό» δούλεμα, τότε τι είναι;;!!
Η κοινή λογική δίνει την απάντηση.
*Ο Γιάννης Τζαγάκης είναι φιλόλογος