Με περισσότερα από 60 έργα ζωγραφικής, φιλοτέχνησαν το 18 Γυμνάσιο Αθήνας οι μαθητές
Σε μια πολύπροχώρησαν οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Αθήνας, όπου γέμισαν τους χώρους του σχολείου τους, με περισσότερα από 60 έργα .
Οι μαθητές, κατά την εργασία τους στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, φιλοτέχνησαν και τους τρεις ορόφους του σχολείου τους από άκρη σε άκρη.
Θέμα των μαθητών ήταν «η Χαρά», με τις μοναδικές δημιουργίες τους να κοσμούν τους τοίχους του σχολείου τους.
Σε διάρκεια 6 μηνών, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 18ου Γυμνασίου Αθήνας γνώρισαν και εξοικειώθηκαν με τον λειτουργικό, αισθητικό και βιωματικό ρόλο των εικαστικών τεχνών στο σχολείο, δημιουργώντας περισσότερα από εξήντα έργα.
Η αφορμή για την ενασχόλησή αυτή, ήταν η ανάγκη αφενός να βγουν έξω από την και αφετέρου να παράγουν ένα έργο, όχι μόνο μεγάλης κλίμακας,
αλλά και χρονικής αντοχής.
Με περισσότερα από 60 έργα ζωγραφικής, φιλοτέχνησαν το 18 Γυμνάσιο Αθήνας οι μαθητές
Σε μια πολύπροχώρησαν οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Αθήνας, όπου γέμισαν τους χώρους του σχολείου τους, με περισσότερα από 60 έργα .
Οι μαθητές, κατά την εργασία τους στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, φιλοτέχνησαν και τους τρεις ορόφους του σχολείου τους από άκρη σε άκρη.
Θέμα των μαθητών ήταν «η Χαρά», με τις μοναδικές δημιουργίες τους να κοσμούν τους τοίχους του σχολείου τους.
Σε διάρκεια 6 μηνών, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 18ου Γυμνασίου Αθήνας γνώρισαν και εξοικειώθηκαν με τον λειτουργικό, αισθητικό και βιωματικό ρόλο των εικαστικών τεχνών στο σχολείο, δημιουργώντας περισσότερα από εξήντα έργα.
Η αφορμή για την ενασχόλησή αυτή, ήταν η ανάγκη αφενός να βγουν έξω από την και αφετέρου να παράγουν ένα έργο, όχι μόνο μεγάλης κλίμακας,
αλλά και χρονικής αντοχής.
Με περισσότερα από 60 έργα ζωγραφικής, φιλοτέχνησαν το 18 Γυμνάσιο Αθήνας οι μαθητές
Σε μια πολύπροχώρησαν οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Αθήνας, όπου γέμισαν τους χώρους του σχολείου τους, με περισσότερα από 60 έργα .
Οι μαθητές, κατά την εργασία τους στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, φιλοτέχνησαν και τους τρεις ορόφους του σχολείου τους από άκρη σε άκρη.
Θέμα των μαθητών ήταν «η Χαρά», με τις μοναδικές δημιουργίες τους να κοσμούν τους τοίχους του σχολείου τους.
Σε διάρκεια 6 μηνών, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 18ου Γυμνασίου Αθήνας γνώρισαν και εξοικειώθηκαν με τον λειτουργικό, αισθητικό και βιωματικό ρόλο των εικαστικών τεχνών στο σχολείο, δημιουργώντας περισσότερα από εξήντα έργα.
Η αφορμή για την ενασχόλησή αυτή, ήταν η ανάγκη αφενός να βγουν έξω από την και αφετέρου να παράγουν ένα έργο, όχι μόνο μεγάλης κλίμακας,
αλλά και χρονικής αντοχής.
Με περισσότερα από 60 έργα ζωγραφικής, φιλοτέχνησαν το 18 Γυμνάσιο Αθήνας οι μαθητές
Σε μια πολύπροχώρησαν οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Αθήνας, όπου γέμισαν τους χώρους του σχολείου τους, με περισσότερα από 60 έργα .
Οι μαθητές, κατά την εργασία τους στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, φιλοτέχνησαν και τους τρεις ορόφους του σχολείου τους από άκρη σε άκρη.
Θέμα των μαθητών ήταν «η Χαρά», με τις μοναδικές δημιουργίες τους να κοσμούν τους τοίχους του σχολείου τους.
Σε διάρκεια 6 μηνών, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 18ου Γυμνασίου Αθήνας γνώρισαν και εξοικειώθηκαν με τον λειτουργικό, αισθητικό και βιωματικό ρόλο των εικαστικών τεχνών στο σχολείο, δημιουργώντας περισσότερα από εξήντα έργα.
Η αφορμή για την ενασχόλησή αυτή, ήταν η ανάγκη αφενός να βγουν έξω από την και αφετέρου να παράγουν ένα έργο, όχι μόνο μεγάλης κλίμακας,
αλλά και χρονικής αντοχής.
Με περισσότερα από 60 έργα ζωγραφικής, φιλοτέχνησαν το 18 Γυμνάσιο Αθήνας οι μαθητές
Σε μια πολύπροχώρησαν οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Αθήνας, όπου γέμισαν τους χώρους του σχολείου τους, με περισσότερα από 60 έργα .
Οι μαθητές, κατά την εργασία τους στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, φιλοτέχνησαν και τους τρεις ορόφους του σχολείου τους από άκρη σε άκρη.
Θέμα των μαθητών ήταν «η Χαρά», με τις μοναδικές δημιουργίες τους να κοσμούν τους τοίχους του σχολείου τους.
Σε διάρκεια 6 μηνών, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 18ου Γυμνασίου Αθήνας γνώρισαν και εξοικειώθηκαν με τον λειτουργικό, αισθητικό και βιωματικό ρόλο των εικαστικών τεχνών στο σχολείο, δημιουργώντας περισσότερα από εξήντα έργα.
Η αφορμή για την ενασχόλησή αυτή, ήταν η ανάγκη αφενός να βγουν έξω από την και αφετέρου να παράγουν ένα έργο, όχι μόνο μεγάλης κλίμακας,
αλλά και χρονικής αντοχής.
Με περισσότερα από 60 έργα ζωγραφικής, φιλοτέχνησαν το 18 Γυμνάσιο Αθήνας οι μαθητές
Σε μια πολύπροχώρησαν οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Αθήνας, όπου γέμισαν τους χώρους του σχολείου τους, με περισσότερα από 60 έργα .
Οι μαθητές, κατά την εργασία τους στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, φιλοτέχνησαν και τους τρεις ορόφους του σχολείου τους από άκρη σε άκρη.
Θέμα των μαθητών ήταν «η Χαρά», με τις μοναδικές δημιουργίες τους να κοσμούν τους τοίχους του σχολείου τους.
Σε διάρκεια 6 μηνών, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 18ου Γυμνασίου Αθήνας γνώρισαν και εξοικειώθηκαν με τον λειτουργικό, αισθητικό και βιωματικό ρόλο των εικαστικών τεχνών στο σχολείο, δημιουργώντας περισσότερα από εξήντα έργα.
Η αφορμή για την ενασχόλησή αυτή, ήταν η ανάγκη αφενός να βγουν έξω από την και αφετέρου να παράγουν ένα έργο, όχι μόνο μεγάλης κλίμακας,
αλλά και χρονικής αντοχής.
Με περισσότερα από 60 έργα ζωγραφικής, φιλοτέχνησαν το 18 Γυμνάσιο Αθήνας οι μαθητές
Σε μια πολύπροχώρησαν οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Αθήνας, όπου γέμισαν τους χώρους του σχολείου τους, με περισσότερα από 60 έργα .
Οι μαθητές, κατά την εργασία τους στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, φιλοτέχνησαν και τους τρεις ορόφους του σχολείου τους από άκρη σε άκρη.
Θέμα των μαθητών ήταν «η Χαρά», με τις μοναδικές δημιουργίες τους να κοσμούν τους τοίχους του σχολείου τους.
Σε διάρκεια 6 μηνών, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 18ου Γυμνασίου Αθήνας γνώρισαν και εξοικειώθηκαν με τον λειτουργικό, αισθητικό και βιωματικό ρόλο των εικαστικών τεχνών στο σχολείο, δημιουργώντας περισσότερα από εξήντα έργα.
Η αφορμή για την ενασχόλησή αυτή, ήταν η ανάγκη αφενός να βγουν έξω από την και αφετέρου να παράγουν ένα έργο, όχι μόνο μεγάλης κλίμακας,
αλλά και χρονικής αντοχής.
Με περισσότερα από 60 έργα ζωγραφικής, φιλοτέχνησαν το 18 Γυμνάσιο Αθήνας οι μαθητές
Σε μια πολύπροχώρησαν οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Αθήνας, όπου γέμισαν τους χώρους του σχολείου τους, με περισσότερα από 60 έργα .
Οι μαθητές, κατά την εργασία τους στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, φιλοτέχνησαν και τους τρεις ορόφους του σχολείου τους από άκρη σε άκρη.
Θέμα των μαθητών ήταν «η Χαρά», με τις μοναδικές δημιουργίες τους να κοσμούν τους τοίχους του σχολείου τους.
Σε διάρκεια 6 μηνών, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 18ου Γυμνασίου Αθήνας γνώρισαν και εξοικειώθηκαν με τον λειτουργικό, αισθητικό και βιωματικό ρόλο των εικαστικών τεχνών στο σχολείο, δημιουργώντας περισσότερα από εξήντα έργα.
Η αφορμή για την ενασχόλησή αυτή, ήταν η ανάγκη αφενός να βγουν έξω από την και αφετέρου να παράγουν ένα έργο, όχι μόνο μεγάλης κλίμακας,
αλλά και χρονικής αντοχής.