Διάδωσέ το
Ενδεικτικό πρακτικό ειδικής συνεδρίασης έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης
Ανανίας Τοζακίδης Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΑΜΘ
Πράξη ….η / ….- 06 – 2022
Σήμερα ……………………….. Ιουνίου του 2022 και ώρα ……….. μ. μ., στο…… Δημοτικό Σχολείο ……………, συνήλθε ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου σε ειδική συνεδρίαση κατόπιν πρόσκλησης του Διευθυντή με θέμα την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης σχολ. έτους 2021-2022 και επιμέρους θέματα την Α. Συνολική αποτίμηση των Δράσεων βελτίωσης του σχολείου και Β. Συνολική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου.
Αφού διαπιστώθηκε η νόμιμη απαρτία του Συλλόγου, η/ο Πρόεδρος ανακοίνωσε την έναρξη της συνεδρίασης για να συζητηθεί το θέμα της ημερήσιας διάταξης.
H/Ο Διευθύντρια/τής του σχολείου εισηγήθηκε το θέμα αναφέροντας τις Εγκυκλίους, τους Νόμους που αφορούν το Συλλογικό Προγραμματισμό – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου της σχολικής μονάδας:
-
- Την υπουργική απόφαση 1255/2020 – ΦΕΚ 5223/Β/25-11-2020, «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο».
- Την τροποποίηση της υπό στοιχεία 6603/ΓΔ4/20-1-2021, υπουργικής απόφασης με θέμα «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» (Β’ 140).
- Το Φ.Ε.Κ. 4189 / 10-9-2021 “Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο”
- Την Υπουργική απόφαση υπ’ αριθμ. 108906/ΓΔ4 /10-09-2021 με θέμα “Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο”.
- Τον Νόμο υπ’ αριθ. 4692/2020 “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις” με τις αλλαγές του Νόμου υπ’ αριθμ. 4823/2021 – ΦΕΚ 136/Α/3-8-2021, «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Την υπουργική απόφαση με Αριθμ. 108906/ΓΔ4 – ΦΕΚ 4189/10-9-2021, «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο».
- Την εγκύκλιο με υπ. αριθμ. πρωτ.: 115853/ΓΔ5/16-9-2021 του Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, «Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικών».
- Τις σχετικές οδηγίες του ΙΕΠ που αφορούν την εφαρμογή «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο», οι οποίες είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ
Επίσης, ανέφερε τον καθορισμό εκπαιδευτικών στόχων, την συγκρότηση ομάδων δράσης με τα μέλη τους και το Σχεδιασμό συλλογικών δράσεων βελτίωσης όπως ορίστηκαν με τα σχετικά πρακτικά του Σ.Δ. και στη συνέχεια έδωσε το λόγο στις αντίστοιχες Ομάδες να παρουσιάζουν τις Δράσεις τους χρησιμοποιώντας το Γ` μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης της Δράσης του Ι.Ε.Π. και εισηγήθηκε να συζητηθούν ώστε να προκύψει η συνολική τους αποτίμηση.
Μετά από διαλογική συζήτηση και αφού διατυπώθηκαν απόψεις και απαντήθηκαν ερωτήματα οι δράσεις που υλοποιήθηκαν αποτιμήθηκαν από το Σύλλογο Διδασκόντων ως εξής:
Διαβάστε επίσης:
Σύμβουλοι εκπαίδευσης: Πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων
Αξιολόγηση σχολείων: Αλλάζει ο βαθμός που έβαλαν οι εκπαιδευτικοί!
Α. Συνολική αποτίμηση των Δράσεων βελτίωσης του σχολείου
1η Δράση (Τίτλος):
Βαθμός επίτευξης των στόχων | |
Αποτελέσματα της Δράσης | |
Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν | |
Πρακτικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλα σχολεία | |
Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις |
2η Δράση (τίτλος)
Βαθμός επίτευξης των στόχων | |
Αποτελέσματα της Δράσης | |
Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν | |
Πρακτικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλα σχολεία | |
Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις |
3η Δράση (τίτλος) … κλπ
Β. Συνολική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου
Αλλαγές που ενδεχομένως έχουν επέλθει στην ταυτότητα του σχολείου από την προηγούμενη Έκθεση:
Ακολουθεί τεκμηριωμένη αποτίμηση των (9) εννιά αξόνων:
Άξονας 1: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση | |
Αποτίμηση | Τεκμηρίωση |
Άξονας 2: Σχολική διαρροή-Φοίτηση | |
Αποτίμηση | Τεκμηρίωση |
Άξονας 3: Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριων | |
Αποτίμηση | Τεκμηρίωση |
Άξονας 4: Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών | |
Αποτίμηση | Τεκμηρίωση |
Άξονας 5: Σχέσεις σχολείου-οικογένειας | |
Αποτίμηση | Τεκμηρίωση |
Άξονας 6: Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση | |
Αποτίμηση | Τεκμηρίωση |
Άξονας 7. Σχολείο & κοινότητα | |
Αποτίμηση | Τεκμηρίωση |
Άξονας 8. Συμμετοχή των εκπ/κών σε επιμορφωτικές δράσεις | |
Αποτίμηση | Τεκμηρίωση |
Άξονας 9. Συμμετοχή των εκπ/κών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα |
|
Αποτίμηση | Τεκμηρίωση |
Θετικά σημεία και σημεία προς βελτίωση και για καθεμία από τις (3) τρεις λειτουργίες:
Παιδαγωγική – μαθησιακή λειτουργία | |
Θετικά σημεία | Σημεία προς βελτίωση |
Διοικητική λειτουργία | |
Θετικά σημεία | Σημεία προς βελτίωση |
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπ/κών | |
Θετικά σημεία | Σημεία προς βελτίωση |
Αφού συντάχθηκε η πράξη αυτή και αφού διαβάστηκε υπογράφεται ως ακολούθως:
Η/ Ο πρόεδρος Τα μέλη
Τ. Σ. Υ. Τ. Υ.