Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Δευτέρα, 19 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Διορισμοί εκπαιδευτικών: «Γίναμε μάρτυρες αδικιών και αστοχιών»

20 Μαΐου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Ο ταλαιπωρημένος κλάδος των ΠΕ07 βάλλεται πανταχόθεν» λένε οι εκπαιδευτικοί της Γερμανικής Φιλολογίας σε επιστολή τους στη Νίκη Κεραμέως

Την άμεση σύσταση οργανικών θέσεων σε Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, αλλά και να δοθεί ικανοποιητικός αριθμός θέσεων διορισμού κατά την κατανομή  στο προσεχές διάστημα και στις δυο βαθμίδες, ζητούν σε επιστολή τους στην υπουργό Παιδείας, , οι εκπαιδευτικοί ΠΕ07 Γερμανικής Φιλολογίας.

«Γίναμε μάρτυρες αδικιών και αστοχιών» λένε οι εκπαιδευτικοί στην τους, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr, για τους 15.200 διορισμούς στην ειδική και γενική εκπαίδευση.

«Ο ταλαιπωρημένος βάλλεται πανταχόθεν. Ενώ το Υπουργείο διατείνεται για ισχυρή ξενόγλωσση εκπαίδευση εντός δημοσίου σχολείου, το ίδιο έχει προβεί σε μια σειρά ενεργειών, που φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα. Ενώ η δεύτερη ξένη γλώσσα υπάρχει στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση από το 2005, το Υπουργείο δεν ίδρυσε ποτέ τις αντίστοιχες οργανικές θέσεις που ήταν απαραίτητες για να λειτουργήσει το πρόγραμμα σωστά κ να επιτευχθούν οι στόχοι» αναφέρουν μεταξύ άλλων.

«Αντιθέτως με κατάπτυστες εγκυκλίους καθιστά όλο κ πιο δύσκολο για τους μαθητές να παρακολουθήσουν την δεύτερη ξένη γλώσσα που επιθυμούν, με αποτέλεσμα να αναγκάζουν τους γονείς να πληρώνουν φροντιστηριακά μαθήματα» προσθέτουν.

«Τέλος και ενώ η β΄ ξένη γλώσσα εισήχθη από το σχολικό έτος 2020-2021 και στα Λύκεια, πάλι το Υπουργείο δεν προέβη στην σύσταση οργανικών θέσεων, με αποτέλεσμα τα κενά να εμφανίζονται ως λειτουργικά και να καλύπτονται από αναπληρωτές», τονίζουν.

«Κι ενώ τα περσινά οργανικά κενά δεν καλύφθηκαν όλα με τους διορισμούς κ φέτος υπήρξαν 35 συνταξιοδοτήσεις & 17 μετατάξεις από τον κλάδο μας σε άλλους κλάδους, τα οργανικά κενά που εμφανίστηκαν στην εγκύκλιο των μετατάξεων αντί να αυξηθούν έγιναν μόλις 8» συμπληρώνουν.

Στη συνέχεια, ζητούν να τους «απαντήσει η κ. Κεραμέως, γιατί δεν προβαίνει σε σύσταση οργανικών θέσεων , έτσι ώστε να αντιπροσωπεύσουν την πραγματικότητα. Δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό σε συνολικά 26.000 διορισμούς που θα έχουν γίνει σε δύο χρόνια, να αντιστοιχούν συνολικά 61 θέσεις στους εκπαιδευτικούς Γερμανικών, ύστερα από τόσα έτη αδιοριστίας και άλλα τόσα αναπλήρωσης. Είναι προκλητικό σε μια εποχή που η πολυγλωσσία είναι ζητούμενο, να απαξιώνεται ο ρόλος των εκπαιδευτικών Γερμανικής Φιλολογίας και να υπάρχει τέτοια ανισορροπία στην κατανομή των θέσεων διορισμού».

Η επιστολή των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η επιστολή των εκπαιδευτικών ΠΕ07 στην υπουργό Παιδείας για τη σύσταση οργανικών θέσεων ΠΕ07 και δίκαιη κατανομή:

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Τα τελευταία δύο χρόνια η Κυβέρνηση έχει καταφέρει να διορίσει ικανοποιητικό αριθμό εκπαιδευτικών τόσο στην ειδική, όσο και στην γενική εκπαίδευση, πραγματοποιώντας συνολικά 15200 διορισμούς. Κ ενώ ο ενθουσιασμός ήταν αρχικά μεγάλος, καθώς μετά από δώδεκα ολόκληρα χρόνια τα σχολεία θα αποκτούσαν πάλι μόνιμο προσωπικό και η εκπαιδευτική διαδικασία θα είχε συνέχεια, δυστυχώς γίναμε μάρτυρες αδικιών και αστοχιών.

Ο ταλαιπωρημένος κλάδος των ΠΕ07 βάλλεται πανταχόθεν. Ενώ το Υπουργείο διατείνεται για ισχυρή ξενόγλωσση εκπαίδευση εντός δημοσίου σχολείου, το ίδιο έχει προβεί σε μια σειρά ενεργειών, που φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα. Ενώ η δεύτερη ξένη γλώσσα υπάρχει στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση από το 2005, το Υπουργείο δεν ίδρυσε ποτέ τις αντίστοιχες οργανικές θέσεις που ήταν απαραίτητες για να λειτουργήσει το πρόγραμμα σωστά κ να επιτευχθούν οι στόχοι. Αντιθέτως με κατάπτυστες εγκυκλίους καθιστά όλο κ πιο δύσκολο για τους μαθητές να παρακολουθήσουν την δεύτερη ξένη γλώσσα που επιθυμούν, με αποτέλεσμα να αναγκάζουν τους γονείς να πληρώνουν φροντιστηριακά μαθήματα. Στο Γυμνάσιο οι οργανικές θέσεις είτε χάνονται- αφού ο τρόπος υπολογισμού οργανικών δεν λαμβάνει υπόψιν του τις ιδιαίτερες συνθήκες της β΄ ξένης γλώσσας (επιλογή από τους μαθητές Γαλλικά Γερμανικά- δεν διδάσκονται σε όλα τα τμήματα του σχολείου)-, είτε τα εξαφανίζει ο γνωστός αλγόριθμος-κόφτης του Υπουργείου. Τέλος και ενώ η β΄ ξένη γλώσσα εισήχθη από το σχολικό έτος  2020-2021 και στα Λύκεια, πάλι το Υπουργείο δεν προέβη στην σύσταση οργανικών θέσεων, με αποτέλεσμα τα κενά να εμφανίζονται ως λειτουργικά και να καλύπτονται από αναπληρωτές.

Τον Μάιο του 2021 η εγκύκλιος μετατάξεων περιείχε 29 οργανικά κενά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, έναν αριθμό που φυσικά δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα, αρκεί να σημειωθεί ότι πέρυσι είχαν προσληφθεί 625 αναπληρωτές. Εν συνεχεία συστάθηκαν 40 νέες οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια και ακολούθησαν οι διορισμοί, που για τον κλάδο μας ήταν μόλις 53 (ποσοστό 0,45%) σε σύνολο 11.700! Μετά από 12 χρόνια αδιοριστίας, και ενώ το 50% των μαθητών πλέον επιλέγει τα Γερμανικά ως β΄ ξένη γλώσσα, το Υπουργείο επιλέγει να εθελοτυφλεί κ να εμμένει στις παράλογες αυτές πρακτικές κ αποφάσεις.

Κι ενώ τα περσινά οργανικά κενά δεν καλύφθηκαν όλα με τους διορισμούς κ φέτος υπήρξαν 35 συνταξιοδοτήσεις & 17 μετατάξεις από τον κλάδο μας σε άλλους κλάδους, τα οργανικά κενά που εμφανίστηκαν στην εγκύκλιο των μετατάξεων αντί να αυξηθούν έγιναν μόλις 8! Το Υπουργείο που σε κάθε συνέντευξη που παραχωρεί η κ. Κεραμέως ισχυρίζεται πως θέλει να εξαλειφθεί ο στρεβλός θεσμός του αναπληρωτή, αναγνωρίζει μόνο 8 οργανικά κενά, ενώ έχει προσλάβει 403 αναπληρωτές ΠΕ07 για το σχολικό έτος 2021-2022. Ας μην ξεχνάμε επίσης, ότι οι λιγοστές οργανικές θέσεις που συστήνονται και τόσο σπάνια όσο συστήνονται, διατίθενται πρωτίστως για την κάλυψη υπεράριθμων μονίμων συναδέλφων και όσων είναι σε διάθεση από την εκάστοτε διεύθυνση, ενώ συχνά οργανικά κενά χαρακτηρίζονται ως λειτουργικά, γεγονότα που σαφώς επηρεάζουν και τα κενά που απομένουν για διορισμούς.

Συν τοις άλλοις ένας σεβαστός αριθμός συναδέλφων μας εργάζεται και στις δυο βαθμίδες δημόσιας εκπαίδευσης για περισσότερα από 15 συναπτά χρόνια,  εκπληρώνοντας τα διδακτικά καθήκοντα στο έπακρο, συμπληρώνοντας ωράριο σε 5 ως 7 σχολικές μονάδες, διανύοντας άπειρα χιλιόμετρα μεταξύ των σχολείων,  όντες υπό καθεστώς ελαστικής εργασιακής ομηρίας ως ΑΜΩ, μιας και τα κενά που δηλώνονται από το υπουργείο ως πλήρους ωραρίου είναι ελάχιστα, ώστε να εργαστούν οι συνάδελφοι ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου, όπως συμβαίνει σε όλες τις άλλες ειδικότητες. Εκ του αποτελέσματος πολλοί συνάδελφοί μας έχουν υπηρετήσει σε έναν υπέρογκο αριθμό δημόσιων σχολείων πλέον 15ετίας και δεν μπορούν να αξιώσουν μια μόνιμη θέση ύστερα από τόσα έτη αναπλήρωσης, με τόσο λίγα διαθέσιμα οργανικά κενά.

Ζητάμε να μας απαντήσει η κ. Κεραμέως, γιατί δεν προβαίνει σε σύσταση οργανικών θέσεων του κλάδου ΠΕ07, έτσι ώστε να αντιπροσωπεύσουν την πραγματικότητα. Δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό σε συνολικά 26.000 διορισμούς που θα έχουν γίνει σε δύο χρόνια, να αντιστοιχούν συνολικά 61 θέσεις στους εκπαιδευτικούς Γερμανικών, ύστερα από τόσα έτη αδιοριστίας και άλλα τόσα αναπλήρωσης. Είναι προκλητικό σε μια εποχή που η πολυγλωσσία είναι ζητούμενο, να απαξιώνεται ο ρόλος των εκπαιδευτικών Γερμανικής Φιλολογίας και να υπάρχει τέτοια ανισορροπία στην κατανομή των θέσεων διορισμού.

ΖΗΤΑΜΕ εν’ όψει των επικείμενων διορισμών:

άμεση σύσταση οργανικών θέσεων σε Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

να δοθεί ικανοποιητικός αριθμός θέσεων διορισμού κατά την κατανομή  στο προσεχές διάστημα και στις δυο βαθμίδες.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Π

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Γυναικοκτονία Τοπαλούδη: Σήμερα η απόφαση του δικαστηρίου – Τα ισόβια «δείχνει» η Εισαγγελέας

Επόμενο άρθρο

Σαρωτικές αλλαγές στο πετρέλαιο θέρμανσης – Τι αλλάζει και πότε

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Σαρωτικές αλλαγές στο πετρέλαιο θέρμανσης – Τι αλλάζει και πότε

Νέες προσλήψεις στην Aegean Airlines- Οι ειδικότητες που ζητούνται

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.