Διάδωσέ το
“Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των οποίων οι μαθητές/τριες συμμετείχαν στις «Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα» να συμπληρώσουν σχετικό ερωτηματολόγιο στο πλαίσιο έρευνας της ΑΔΙΠΠΔΕ”, αναφέρει το ΙΕΠ σε ανακοίνωσή του.
Ερωτηματολόγια των Εκπαιδευτικών- Στ Δημοτικού
Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί Α/βάθμιας Εκπαίδευσης των οποίων οι μαθητές συμμετείχαν στις «εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα» να συμπληρώσουν τόσο το Ερωτηματολόγιο της Γλώσσας όσο και το Ερωτηματολόγιο των Μαθηματικών. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο, αλλά προϋποθέτει ότι οι εκπαιδευτικοί που θα το συμπληρώσουν θα έχουν διατρέξει τις «ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής», καθότι μέρος των ερωτήσεων αναφέρεται σε αυτές.
Οι απαντήσεις σας στα εν λόγω ερωτηματολόγια θα προσφέρουν πολύτιμη ανατροφοδότηση, καθότι οι εκπαιδευτικές διαδικασίες δεν συντελούνται στο «κενό», αλλά μέσα σε ένα πολύπλοκο πλαίσιο κοινωνικών, πολιτισμικών και εκπαιδευτικών παραμέτρων. Οι εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών για τις εν λόγω παραμέτρους θα βοηθήσουν στην πληρέστερη ερμηνεία των δεδομένων των απαντήσεων των μαθητών και στη διάγνωση τυχόν αναγκών σε Περιφερειακό επίπεδο.
Ερωτηματολόγια των Εκπαιδευτικών – Γ΄ Γυμνασίου
Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί Β/βάθμιας Εκπαίδευσης των οποίων οι μαθητές συμμετείχαν στις «εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα» να συμπληρώσουν το σχετικό ερωτηματολόγιο. Εύλογο είναι ότι οι φιλόλογοι θα συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο της Γλώσσας και οι μαθηματικοί το ερωτηματολόγιο των Μαθηματικών. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο, αλλά προϋποθέτει ότι οι εκπαιδευτικοί που θα το συμπληρώσουν θα έχουν διατρέξει τις «ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής», καθότι μέρος των ερωτήσεων αναφέρεται σε αυτές.
Οι απαντήσεις σας στα εν λόγω ερωτηματολόγια θα προσφέρουν πολύτιμη ανατροφοδότηση, καθότι οι εκπαιδευτικές διαδικασίες δεν συντελούνται στο «κενό», αλλά μέσα σε ένα πολύπλοκο πλαίσιο κοινωνικών, πολιτισμικών και εκπαιδευτικών παραμέτρων. Οι εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών για τις εν λόγω παραμέτρους θα βοηθήσουν στην πληρέστερη ερμηνεία των δεδομένων των απαντήσεων των μαθητών και στη διάγνωση τυχόν αναγκών σε Περιφερειακό επίπεδο.
Διαβάστε επίσης:
Κόπτσης: Εξετάσεις “PISA” σε 585 από τα 600 σχολεία – Του χρόνου σε όλα τα σχολεία
Αξιολόγηση: Πέντε παρατηρήσεις Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για τα νέα ενιαία κείμενα