Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Εκπαιδευτικοί: Γιατί διαφωνούμε στην «προτυποποίηση» του ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου Χανίων

16 Μαΐου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Εκπαιδευτικοί ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου: «Προειδοποιούμε ότι η δημιουργία «προτύπου» θα φέρει στο άμεσο μέλλον σοβαρή αναστάτωση σε σχολεία, μαθητές και καθηγητές σε όλα τα ΕΠΑ.Λ. της πόλης με απώλειες διδακτικών ωρών και με ανακατανομές τομέων και ειδικοτήτων»

Απο το διαδίκτυο πληροφορήθηκαν οι εκπαιδευτικοί του ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου Χανίων  την πρόταση του διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (δ/ΔΔΕ) κ. Τζανάκη να οριστεί το σχολείο τους ως!

Σε ψήφισμα που δημοσιοποίησαν οι εκπαιδευτικοί, κάνουν λόγο για «αυταρχική στάση «εντέλλεσθε», μεθόδευση, κακοποίηση της έννοιας της διαβούλευσης και του διαλόγου, κακοποίηση της έννοιας της δημοκρατικής λειτουργίας του συλλόγου και τελικά εμπαιγμό», ενώ τονίζουν τη διαφωνία τους στη μετατροπή του , για μια σειρά λόγων, ανάμεσα στους οποίους ότι ζητούν «διάχυση των καλών εκπαιδευτικών πρακτικών» για όλους και όχι να έχουν λόγο στην εκπαιδευτική διαδικασία οι κερδοσκοπικές επιχειρήσεις, όπως προβλέπεται για το «πρότυπο» σχολείο». 

ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΕΠΑΛ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ ΧΑΝΙΩΝ

Ο σύλλογος διδασκόντων του ΕΠΑ.Λ. Ακρωτηρίου εκφράζει τη διαφωνία του στην πρόταση να οριστεί το σχολείο ως «πρότυπο» (η απόφαση πάρθηκε με 20 ψήφους υπέρ, 6 κατά,1 λευκό).

Πληροφορηθήκαμε από το διαδίκτυο(!) την πρόταση του διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (δ/ΔΔΕ) κ. Τζανάκη να οριστεί το σχολείο μας ως.

Διαφωνούμε και διαμαρτυρόμαστε έντονα γιατί:

1) Κληθήκαμε την τελευταία μέρα Παρασκευή 15 Απριλίου, που έληγαν οι προθεσμίες και που το σχολείο έκλεινε για διακοπές-«όλως τυχαίως» αυτό-, σε μία μεθοδευμένη και προσχηματική ενημέρωση – διάλογο. Πριν δεν είχαμε όχι την παραμικρή ενημέρωση αλλά ούτε την παραμικρή γνώση ως σύλλογος διδασκόντων για το θέμα.

2) Αντιμετωπίσαμε απίστευτη βιασύνη και προχειρότητα. Χαρακτηριστικό είναι ότι η διεύθυνση του σχολείου ενημερώθηκε για μια τέτοια καθοριστική για την πορεία του σχολείου πρόταση δύο μέρες πριν, την Τετάρτη 13 Απριλίου. Επίσης ο δ/ΔΔΕ εμπρός στο σύλλογο ομολόγησε ότι «…καθυστερήσαμε καλώς ή κακώς αλλά πρέπει να κάνω σήμερα την πρόταση…»!

3) Στην πρώτη συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων (Παρ. 15 Απριλίου) εκφράστηκε προβληματισμός και διαφωνία στο να γίνει το σχολείο «». Εκφράστηκε επίσης καθολικά η άποψη ότι η όλη διαδικασία είναι βιαστική και η ενημέρωση ελλιπής. Έτσι, και από δημοκρατική ευαισθησία, αποφασίσαμε να μην υπάρξει απόφαση και ως σύλλογος να τοποθετηθούμε αφού το ξανασυζητήσουμε. Αυτό προφανώς ερμηνεύθηκε από τον δ/ΔΔΕ ως ανοχή του συλλόγου στην πρόταση για «πρότυπο»!

Συμπέρασμα από όλα αυτά; Αυταρχική στάση «εντέλλεσθε», μεθόδευση, κακοποίηση της έννοιας της διαβούλευσης και του διαλόγου, κακοποίηση της έννοιας της δημοκρατικής λειτουργίας του συλλόγου και τελικά εμπαιγμός!

Ευθύνη για όλη αυτή την αντιδημοκρατική και προσβλητική εξέλιξη, εκτός από το υπουργείο και την κυβέρνηση, φέρει και ο δ/ΔΔΕ.

4) Εκφράζουμε τη διαφωνία μας να γίνει το σχολείο «πρότυπο», γιατί:

• Θέλουμε να προσφέρουμε γνώση σε ΟΛΟΥΣ τους μαθητές· η νεοφιλελεύθερη φιλοσοφία του «προτύπου» σχολείου όμως ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΟ ΒΑΘΜΟ.

• Θέλουμε πραγματική αναβάθμιση όλων των ΕΠΑ.Λ. ισότιμα. Αναφέρθηκε η χρηματοδότηση του σχολείου με 1εκ. ευρώ. Ας ισομοιραστούν σε όλα τα ΕΠΑ.Λ. του νομού· ας βρεθεί και ό,τι άλλο ποσό χρειάζεται για την αναβάθμιση υποδομών σε όλα τα σχολεία ισότιμα. Η πρόταση για διαχωρίζει και κατηγοριοποιεί εξ αντικειμένου τα ΕΠΑ.Λ. του νομού.

• Θέλουμε «διάχυση των καλών εκπαιδευτικών πρακτικών» για όλους και όχι να έχουν λόγο στην εκπαιδευτική διαδικασία οι κερδοσκοπικές επιχειρήσεις, όπως προβλέπεται για το «πρότυπο» σχολείο.

• Θέλουμε επιμόρφωση σοβαρή για όλους τους εκπαιδευτικούς.

• Θέλουμε οι καθηγητές στα να είναι ισότιμοι· σίγουρα γι’ αυτό η λύση δεν είναι ο χωρισμός σε «ανώτερους» του «προτύπου» και «κατώτερους», των υπόλοιπων σχολείων.

• Προειδοποιούμε ότι η δημιουργία «προτύπου» θα φέρει στο άμεσο μέλλον σοβαρή αναστάτωση σε σχολεία, μαθητές και καθηγητές σε όλα τα ΕΠΑ.Λ. της πόλης με απώλειες διδακτικών ωρών και με ανακατανομές τομέων και ειδικοτήτων.

• Τέλος, τονίζουμε ότι δεν υπερασπιζόμαστε τη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση, που διδάσκοντες, μαθητές και γονείς γνωρίζουν καλά:

– Εναντιωνόμαστε στα πολύ μαζικά τμήματα (25 παιδιά ανά τμήμα στο ΕΠΑ.Λ. πολύ δύσκολα λειτουργούν), στα απαράδεκτα και συχνά επικίνδυνα κτίρια (το συγκρότημα του σχολείου μας είναι κοινά γνωστό ότι δεν έχει καν παραληφθεί!).

– Εναντιωνόμαστε στα δυσβάστακτα έξοδα για φροντιστήρια, στα απαρχαιωμένα προγράμματα σπουδών και βιβλία, στην περιορισμένη χρήση Η/Υ στα μαθήματα, στην παπαγαλία και τους εξεταστικούς μαραθωνίους (τράπεζα θεμάτων κτλ),στην απουσία εργασιακής προοπτικής για τους μαθητές μας λόγω της ανεργίας.

– Αντιπαλεύουμε καθημερινά την παραβατικότητα και τον εκφοβισμό στα σχολεία που γεννά η κοινωνική βία.

Μέσα σε αυτές τις συνθήκες και ιδιαίτερα τα χρόνια της πανδημίας προσπαθούμε να επιτελέσουμε το ρόλο μας με καθηλωμένους μισθούς και χωρίς παιδαγωγική βοήθεια(επιμόρφωση κτλ). Αδυναμίες βέβαια και προβλήματα έχει η προσπάθειά μας. Αν διατηρείται όμως όρθιο το εκπαιδευτικό σύστημα οφείλεται πρωτίστως στους μαχόμενους εκπαιδευτικούς.

Ας αφήσουμε λοιπόν τους διαχωρισμούς και την κατηγοριοποίηση των σχολείων και ας προσπαθήσουμε για την αναβάθμισή τους συνολικά και ισότιμα!

Π

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Η Ν. Κεραμέως για τη στάση εργασίας ΟΛΜΕ-ΔΟΕ μέσα στις εξετάσεις της ''Ελληνικής PISA'

Επόμενο άρθρο

Πανελλήνιες 2022 – Τζούφη: Αυξημένος ο αριθμός των νέων που θα μείνουν εκτός ΑΕΙ

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Πανελλήνιες 2022 – Τζούφη: Αυξημένος ο αριθμός των νέων που θα μείνουν εκτός ΑΕΙ

«Ντελίριο» με τη βενζίνη: Έρχεται νέα αύξηση στα καύσιμα από αύριο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.