Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Στον πάτο η «άριστη» υπουργός Νίκη Κεραμέως – Το θλιβερό έργο της!

15 Μαΐου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Η αυτονομία της σχολικής μονάδας και η αυτοαξιολόγηση/αξιολόγηση αποτελούν βασικά εργαλεία κατηγοριοποίησης των σχολείων με ταξικά κριτήρια για να απαλλαγεί η κυβέρνηση από τη χρηματοδότηση του δημόσιου σχολείου»

Σταθερά αντιδημοφιλής, στον «πάτο» των ξεπέρασε στις τελευταίες θέσεις ακόμα και τον υπουργό Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη, τον υπουργό Υγείας Θάνο Πλεύρη και άλλους «μεγάλους» της πολιτικής σκηνής.

Τις περισσότερες αρνητικές γνώμες μεταξύ των υπουργών συγκεντρώνει για σε δημοσκόπηση της GPO. Πιο συγκεκριμένα, στο ερώτημα αναφορικά με την αξιολόγηση του έργου των κυβερνητικών στελεχών, η υπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων λαμβάνει για τη μέτρηση του Μαϊου:

63% αρνητικές γνώμες!

Δείτε αναλυτικά τον πίνακα

dimoskopisi

Aλλάζει το  DNA του σχολείου και ακυρώνεται ο δημόσιος δωρεάν χαρακτήρας του!

Είναι αλήθεια ότι η υπουργός παιδείας Ν. Κεραμέως έχει να επιδείξει πλούσιο έργο όσον αφορά την κατεδάφιση της δημόσιας εκπαίδευσης με ένα μπαράζ αντιεκπαιδευτικών μέτρων κομμένων και ραμμένων στις επιταγές του κεφαλαίου της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Το σχολείο με τους νόμους 4692/2020 και 4823/2021  συνιστά ένα αριστοκρατικό σύστημα, όπου κυριαρχεί η ταξική επιλογή, οι πολλαπλοί μηχανισμοί μορφωτικού αποκλεισμού των παιδιών των ασθενέστερων τάξεων και στρωμάτων και των απομακρυσμένων περιοχών της χώρας. Περίπου 40.000 υποψήφιοι – αριθμός ρεκόρ- αποκλείστηκαν το 2021 από την τριτοβάθμια εκπαίδευση! Η ΕΒΕ και η Τράπεζα Θεμάτων μετατρέπουν το σχολείο σε ταξικό σφαγείο των μαθητών. Η αυτονομία της σχολικής μονάδας και η αυτοαξιολόγηση/αξιολόγηση αποτελούν βασικά εργαλεία κατηγοριοποίησης των σχολείων με ταξικά κριτήρια για να απαλλαγεί η κυβέρνηση από τη χρηματοδότηση του δημόσιου σχολείου. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σηματοδοτεί και την επιστροφή στις γκρίζες εποχές του επιθεωρητισμού. Σε συνθήκες αξιολογικής  περικύκλωσης ο στόχος είναι το μυαλό και το κλίμα τρόμου και αθλιότητας. Η Ν. Κεραμέως και οι όμοιοι της αναθρεμμένοι και σπουδαγμένοι σε ιδιωτικά πανεπιστήμια εχθρεύονται μια δημόσια εκπαίδευση για όλους χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

Ας θυμηθούμε μέτρα της Ν. Κεραμάως και της κυβέρνησης:

-Εξίσωσαν τα ιδιωτικά κολλέγια με τα δημόσια πανεπιστήμια. Εξίσωσαν  τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των κολεγίων με εκείνα των πτυχιούχων των πανεπιστημιακών σχολών.

-Μείωσαν τον αριθμό και τριτοβάθμιας εκπαίδευση

-Αύξησαν σε συνθήκες πανδημίας τους μαθητές μέσα στην τάξη, ενώ είχαν την ευκαιρία να τους μειώσουν.  Οι μαθητές να στοιβάζονται σε μικρές και ακατάλληλες αίθουσες με κινδύνους για την υγεία και τη ζωή τους και σοβαρές επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία. Mε τον νόμο 4692/2020 αύξησαν τον μέγιστο αριθμό νηπίων, προνηπίων και μαθητών ανά τμήμα σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά από 22 σε 24, ενώ προέβλεπε και τη δυνατότητα προσαύξησης κατά 10% με απόφαση του διευθυντή, που σημαίνει ότι ο αριθμός διαμορφώνεται πλέον στα 26-27 άτομα ανά τάξη.

– Διακηρύσσουν ότι η αξιο(κατά)λόγηση θα βελτιώσει την ποιότητα της εκπαίδευση, αλλά  επιμένουν σε συγχωνεύσεις τμημάτων και στα υπερφορτωμένα τμήματα με κριτήριο τη μείωση του δημοσιονομικού κόστους. Συρρικνώνουν το σχολικό δίκτυο αυξάνοντας τους μαθητές – μετανάστες και οδηγώντας σε μαρασμό τα χωριά.

-Έτσι επιβάλλουν πλαστή μείωση των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Σε πέντε φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών προχώρησε το υπουργείο Παιδείας φέτος, αλλά χρειάστηκαν περισσότεροι από 40.000 αναπληρωτές και ακόμα τα κενά δεν έχουν καλυφθεί!

– Με την αξιολόγηση, τους μειωμένους διορισμούς και τις αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις με αναπληρωτές και ελαστικά εργαζόμενους εκπαιδευτικούς τα σχολεία μετατρέπονται σε κέντρα διερχομένων, χωρίς σταθερό προσωπικό που πλημμυρίζουν από τον τοξικό ανταγωνισμό, τον χαφιεδισμό και την τρομοκρατία.

-Η ίδια η υπουργός Παιδείας νομοθέτησε το διαβόητο άρθρο 56 του ν. 4823/2021 με το οποίο το δικαίωμα στην απεργία – αποχή από τις διαδικασίες «αξιολόγησης τιμωρείται με τις πειθαρχικές ποινές του άρθρου 109 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα. Οι ποινές είναι πρόστιμο ίσο με τον μισθό ενός μηνός…» ακραίο δείγμα αυταρχισμού και υποτίμησης του παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

–  Επιχειρούν να ολοκληρώσουν τη μετατροπή του σχολείου σε επιχείρηση, στόχος που είναι δεμένος με ένα νήμα με τη λεγόμενη αυτονομία της σχολικής μονάδας, δηλαδή την αναζήτηση πόρων από το ίδιο το σχολείο, ακόμα και με χορηγούς, αφού εγκαταλείπεται ουσιαστικά από το κράτος. Με τις περιβόητες εξετάσεις PISA κ.α.

– Με την πολιτική τους ενισχύουν την αναπαραγωγή του φαύλου κύκλου της ενδοσχολικής βίας και αναπαράγονται σε καθημερινή βάση άγρια επεισόδια μεταξύ μαθητών, αλλά και μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών. Σχεδόν 2 περιστατικά ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού ανά σχολική μέρα, χειρίστηκε η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 απο την έναρξη της σχολικής χρονιάς

– Άφησαν τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών στο έλεος της Webex. Η ίδια η υπουργός Παιδείας αποδείχτηκε  ιδανική Dealer για τις «δουλειές» που κάνει με την αμερικάνικη πολυεθνική CISCO τα ιδιωτικά σχολεία και άλλα ευαγή ιδρύματα.

– Θεσμοθέτησαν την πανεπιστημιακή αστυνομία βάζοντας στην ημερήσια διάταξη τους ξυλοδαρμούς φοιτητών από τα ΜΑΤ και την καταστολή. Κατάργησαν το άσυλο, κατάκτηση και δικαίωμα δεκαετιών με αγώνες και αίμα!

– Στέλνουν μαθητές και εκπαιδευτικούς να κάνουν μάθημα σε κοντέινερ και σε άθλιες αίθουσες που συχνά πυκνά πέφτουν οροφές ή πλημμυρίζουν και η ζωή μαθητών, εκπαιδευτικών, γονιών εκτίθεται σε πολλαπλούς κινδύνους.

– Συνεχίζουν την πολιτική υποχρηματοδότησης της δημόσιας εκπαίδευσης

– Συνεχίζουν τον διαρκή διασυρμό των εκπαιδευτικών μέσα από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ και σέρνει τους εκπαιδευτικούς μαζικά στα δικαστήρια για την άσκηση του συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος της απεργίας – αποχής από την αξιολόγηση – χειραγώγηση – κατηγοριοποίησης εκπαιδευτικών και σχολείων.

– Βομβαρδίζουν τους εκπαιδευτικούς με ένα σωρό  εξωεκπαιδευτικές εργασίες, γραφειοκρατικό φόρτο, ευθύνες που διασπείρουν άγχος, αβεβαιότητα και αγωνία και επιδιώκοντας να τους μετατρέψουν από παιδαγωγούς σε υποταγμένους δημοσίους υπαλλήλους. Γενικότερα διαμορφώνεται ένα κλίμα που δυσκολεύει και «αφυδατώνει» το εκπαιδευτικό τους έργο.

– Εξόρισαν  την Τέχνη και την Κοινωνιολογία από τη Β/θμια εκπαίδευση.

– Ξεχαρβαλώνουν την Τεχνική Εκπαίδευση και με τη μαθητεία μας γυρίζουν στον Μεσαίωνα με στόχο την παροχή στενής ειδίκευσης και κατάρτισης για την παραγωγή μισοειδικευμένου προσωπικού για να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμη ύλη στον βωμό της κερδοφορίας του κεφαλαίου.

* Ο Γιώργος Κ. Καββαδίας είναι φιλόλογος στο 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά, μέλος της ΣΕ του περιοδικού «Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης» του Εκπαιδευτικού Ομίλου.

Π

 που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Καλλιτεχνικά σχολεία: «Χωρίς μάθημα τα 2/3 των μαθητών τις μισές ώρες της ημέρας»

Επόμενο άρθρο

ΑΠΘ: Απειλητικές επιστολές στον Κώστα Παπαζάχο μετά το “λουκέτο” στο Τμήμα Γεωλογίας

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

ΑΠΘ: Απειλητικές επιστολές στον Κώστα Παπαζάχο μετά το “λουκέτο” στο Τμήμα Γεωλογίας

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από σήμερα Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες - Οι τιμές των εισιτηρίων

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.