Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται;
Γιατί έπρεπε να φτάσουμε στους τελευταίους μήνες της τρέχουσας σχολικής χρονιάς για να ξεκινήσει η διαδικασία εισαγωγής θεμάτων για τη Β Λυκείου, στην πλατφόρμα του ;
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται, και μάλιστα εμπλουτίζεται κατά δεκάδες νέων θεμάτων σε όλα τα μαθήματα;
Ποια εκπαιδευτική πολιτική εξυπηρετεί η εφαρμογή, στο παρά πέντε, μίας ευρείας ομάδας νέων θεμάτων, την οποία οι μαθητές δεν έχουν το χρόνο, πλέον, να διαχειριστούν, λίγες μέρες προ των εξετάσεων τους;
Οι ευθύνες είναι προς διερεύνηση από την πολιτεία. Εμείς θα αρκεστούμε στην παρουσίαση στοιχείων, τα οποία δείχνουν τη σοβαρότητα του θέματος.
Στις 15 Απριλίου, ημέρα που σταματούν τα σχολικά μαθήματα λόγω διακοπών του Πάσχα, τα θέματα που έχουν γνωστοποιηθεί στη Γεωμετρία της Β Λυκείου είναι 69 στο πλήθος.
Την εβδομάδα που επαναλειτουργούν τα σχολεία, συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου, η ίδια πλατφόρμα του έχει συνολικά 105 θέματα για το μάθημα της Γεωμετρίας Β Λυκείου. Δηλαδή, οι μαθητές, σε ένα μάθημα γενικής παιδείας, έχουν να μελετήσουν 36 νέα θέματα, τα οποία προστέθηκαν λίγες μέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων στις 20 Μαΐου και την έναρξη των εξετάσεων στις 23 Μαΐου. Ποια η παιδαγωγική αξία για τους μαθητές αυτής της παράλογης πίεσης, όταν μάλιστα τα περισσότερα σχολεία παλεύουν για την ολοκλήρωση της ύλης, στοιχειωδώς, μέσα στον τρέχοντα μήνα;
Στο σύνολο των εξεταζόμενων μαθημάτων στη Β Λυκείου προκύπτουν, πριν και μετά τις διακοπές του Πάσχα, τα εξής:
Ιστορία Γενικής Παιδείας => 79 νέα θέματα
Βιολογία Γενικής Παιδείας => 28 νέα θέματα
Γεωμετρία Γενικής Παιδείας => 36 νέα θέματα
Φυσική Προσανατολισμού => 46 νέα θέματα
Μαθηματικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Λατινικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Αρχαία Προσανατολισμού => 9 νέα θέματα
Άλγεβρα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Γλώσσα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Αγγλικά Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Παράλληλα, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις συνθήκες υπό τις οποίες κύλησε η φετινή χρονιά και τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν. Μαθητές που νόσησαν από covid, μία ή δύο φορές, και αναγκάστηκαν να απουσιάσουν για μέρες από το σχολικό περιβάλλον, μαθητές που μπήκαν σε πολυήμερη καραντίνα προληπτικά, μία ή περισσότερες φορές, λόγω ασθένειας συγγενικού προσώπου, καθηγητές που απουσίασαν οι ίδιοι για τους δύο παραπάνω λόγους, τμήματα που δυσλειτούργησαν λόγω πολλών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, είναι κάποιες από τις συνιστώσες που δυσκόλεψαν την ουσιαστική κάλυψη της φετινής ύλης.
Αν συνυπολογίσουμε, λοιπόν, και τις απαιτήσεις που επισημάνθηκαν παραπάνω, λόγω δεκάδων νέων θεμάτων προς κλήρωση στις εξετάσεις, στο παρά πέντε, είναι απορίας άξιο αν κάναμε, πραγματικά, ό,τι μπορούσαμε ως κοινωνία για την ομαλή επανένταξη των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον, μετά τα δύο παρατεταμένα lockdown και την πολύμηνη τηλεκπαίδευση.
Τέλος, γεννάται το εύλογο ερώτημα σχετικά με το αν η θα συνεχίσει να φιλοξενεί κι άλλα νέα θέματα και τις επόμενες μέρες. Ευχόμαστε να μην υπάρξουν περαιτέρω προσθήκες, λίγα μόλις εικοσιτετράωρα πριν την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων.
*O Γεώργιος Μανιάτης είναι Μαθηματικός
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται;
Γιατί έπρεπε να φτάσουμε στους τελευταίους μήνες της τρέχουσας σχολικής χρονιάς για να ξεκινήσει η διαδικασία εισαγωγής θεμάτων για τη Β Λυκείου, στην πλατφόρμα του ;
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται, και μάλιστα εμπλουτίζεται κατά δεκάδες νέων θεμάτων σε όλα τα μαθήματα;
Ποια εκπαιδευτική πολιτική εξυπηρετεί η εφαρμογή, στο παρά πέντε, μίας ευρείας ομάδας νέων θεμάτων, την οποία οι μαθητές δεν έχουν το χρόνο, πλέον, να διαχειριστούν, λίγες μέρες προ των εξετάσεων τους;
Οι ευθύνες είναι προς διερεύνηση από την πολιτεία. Εμείς θα αρκεστούμε στην παρουσίαση στοιχείων, τα οποία δείχνουν τη σοβαρότητα του θέματος.
Στις 15 Απριλίου, ημέρα που σταματούν τα σχολικά μαθήματα λόγω διακοπών του Πάσχα, τα θέματα που έχουν γνωστοποιηθεί στη Γεωμετρία της Β Λυκείου είναι 69 στο πλήθος.
Την εβδομάδα που επαναλειτουργούν τα σχολεία, συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου, η ίδια πλατφόρμα του έχει συνολικά 105 θέματα για το μάθημα της Γεωμετρίας Β Λυκείου. Δηλαδή, οι μαθητές, σε ένα μάθημα γενικής παιδείας, έχουν να μελετήσουν 36 νέα θέματα, τα οποία προστέθηκαν λίγες μέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων στις 20 Μαΐου και την έναρξη των εξετάσεων στις 23 Μαΐου. Ποια η παιδαγωγική αξία για τους μαθητές αυτής της παράλογης πίεσης, όταν μάλιστα τα περισσότερα σχολεία παλεύουν για την ολοκλήρωση της ύλης, στοιχειωδώς, μέσα στον τρέχοντα μήνα;
Στο σύνολο των εξεταζόμενων μαθημάτων στη Β Λυκείου προκύπτουν, πριν και μετά τις διακοπές του Πάσχα, τα εξής:
Ιστορία Γενικής Παιδείας => 79 νέα θέματα
Βιολογία Γενικής Παιδείας => 28 νέα θέματα
Γεωμετρία Γενικής Παιδείας => 36 νέα θέματα
Φυσική Προσανατολισμού => 46 νέα θέματα
Μαθηματικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Λατινικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Αρχαία Προσανατολισμού => 9 νέα θέματα
Άλγεβρα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Γλώσσα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Αγγλικά Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Παράλληλα, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις συνθήκες υπό τις οποίες κύλησε η φετινή χρονιά και τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν. Μαθητές που νόσησαν από covid, μία ή δύο φορές, και αναγκάστηκαν να απουσιάσουν για μέρες από το σχολικό περιβάλλον, μαθητές που μπήκαν σε πολυήμερη καραντίνα προληπτικά, μία ή περισσότερες φορές, λόγω ασθένειας συγγενικού προσώπου, καθηγητές που απουσίασαν οι ίδιοι για τους δύο παραπάνω λόγους, τμήματα που δυσλειτούργησαν λόγω πολλών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, είναι κάποιες από τις συνιστώσες που δυσκόλεψαν την ουσιαστική κάλυψη της φετινής ύλης.
Αν συνυπολογίσουμε, λοιπόν, και τις απαιτήσεις που επισημάνθηκαν παραπάνω, λόγω δεκάδων νέων θεμάτων προς κλήρωση στις εξετάσεις, στο παρά πέντε, είναι απορίας άξιο αν κάναμε, πραγματικά, ό,τι μπορούσαμε ως κοινωνία για την ομαλή επανένταξη των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον, μετά τα δύο παρατεταμένα lockdown και την πολύμηνη τηλεκπαίδευση.
Τέλος, γεννάται το εύλογο ερώτημα σχετικά με το αν η θα συνεχίσει να φιλοξενεί κι άλλα νέα θέματα και τις επόμενες μέρες. Ευχόμαστε να μην υπάρξουν περαιτέρω προσθήκες, λίγα μόλις εικοσιτετράωρα πριν την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων.
*O Γεώργιος Μανιάτης είναι Μαθηματικός
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται;
Γιατί έπρεπε να φτάσουμε στους τελευταίους μήνες της τρέχουσας σχολικής χρονιάς για να ξεκινήσει η διαδικασία εισαγωγής θεμάτων για τη Β Λυκείου, στην πλατφόρμα του ;
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται, και μάλιστα εμπλουτίζεται κατά δεκάδες νέων θεμάτων σε όλα τα μαθήματα;
Ποια εκπαιδευτική πολιτική εξυπηρετεί η εφαρμογή, στο παρά πέντε, μίας ευρείας ομάδας νέων θεμάτων, την οποία οι μαθητές δεν έχουν το χρόνο, πλέον, να διαχειριστούν, λίγες μέρες προ των εξετάσεων τους;
Οι ευθύνες είναι προς διερεύνηση από την πολιτεία. Εμείς θα αρκεστούμε στην παρουσίαση στοιχείων, τα οποία δείχνουν τη σοβαρότητα του θέματος.
Στις 15 Απριλίου, ημέρα που σταματούν τα σχολικά μαθήματα λόγω διακοπών του Πάσχα, τα θέματα που έχουν γνωστοποιηθεί στη Γεωμετρία της Β Λυκείου είναι 69 στο πλήθος.
Την εβδομάδα που επαναλειτουργούν τα σχολεία, συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου, η ίδια πλατφόρμα του έχει συνολικά 105 θέματα για το μάθημα της Γεωμετρίας Β Λυκείου. Δηλαδή, οι μαθητές, σε ένα μάθημα γενικής παιδείας, έχουν να μελετήσουν 36 νέα θέματα, τα οποία προστέθηκαν λίγες μέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων στις 20 Μαΐου και την έναρξη των εξετάσεων στις 23 Μαΐου. Ποια η παιδαγωγική αξία για τους μαθητές αυτής της παράλογης πίεσης, όταν μάλιστα τα περισσότερα σχολεία παλεύουν για την ολοκλήρωση της ύλης, στοιχειωδώς, μέσα στον τρέχοντα μήνα;
Στο σύνολο των εξεταζόμενων μαθημάτων στη Β Λυκείου προκύπτουν, πριν και μετά τις διακοπές του Πάσχα, τα εξής:
Ιστορία Γενικής Παιδείας => 79 νέα θέματα
Βιολογία Γενικής Παιδείας => 28 νέα θέματα
Γεωμετρία Γενικής Παιδείας => 36 νέα θέματα
Φυσική Προσανατολισμού => 46 νέα θέματα
Μαθηματικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Λατινικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Αρχαία Προσανατολισμού => 9 νέα θέματα
Άλγεβρα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Γλώσσα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Αγγλικά Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Παράλληλα, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις συνθήκες υπό τις οποίες κύλησε η φετινή χρονιά και τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν. Μαθητές που νόσησαν από covid, μία ή δύο φορές, και αναγκάστηκαν να απουσιάσουν για μέρες από το σχολικό περιβάλλον, μαθητές που μπήκαν σε πολυήμερη καραντίνα προληπτικά, μία ή περισσότερες φορές, λόγω ασθένειας συγγενικού προσώπου, καθηγητές που απουσίασαν οι ίδιοι για τους δύο παραπάνω λόγους, τμήματα που δυσλειτούργησαν λόγω πολλών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, είναι κάποιες από τις συνιστώσες που δυσκόλεψαν την ουσιαστική κάλυψη της φετινής ύλης.
Αν συνυπολογίσουμε, λοιπόν, και τις απαιτήσεις που επισημάνθηκαν παραπάνω, λόγω δεκάδων νέων θεμάτων προς κλήρωση στις εξετάσεις, στο παρά πέντε, είναι απορίας άξιο αν κάναμε, πραγματικά, ό,τι μπορούσαμε ως κοινωνία για την ομαλή επανένταξη των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον, μετά τα δύο παρατεταμένα lockdown και την πολύμηνη τηλεκπαίδευση.
Τέλος, γεννάται το εύλογο ερώτημα σχετικά με το αν η θα συνεχίσει να φιλοξενεί κι άλλα νέα θέματα και τις επόμενες μέρες. Ευχόμαστε να μην υπάρξουν περαιτέρω προσθήκες, λίγα μόλις εικοσιτετράωρα πριν την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων.
*O Γεώργιος Μανιάτης είναι Μαθηματικός
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται;
Γιατί έπρεπε να φτάσουμε στους τελευταίους μήνες της τρέχουσας σχολικής χρονιάς για να ξεκινήσει η διαδικασία εισαγωγής θεμάτων για τη Β Λυκείου, στην πλατφόρμα του ;
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται, και μάλιστα εμπλουτίζεται κατά δεκάδες νέων θεμάτων σε όλα τα μαθήματα;
Ποια εκπαιδευτική πολιτική εξυπηρετεί η εφαρμογή, στο παρά πέντε, μίας ευρείας ομάδας νέων θεμάτων, την οποία οι μαθητές δεν έχουν το χρόνο, πλέον, να διαχειριστούν, λίγες μέρες προ των εξετάσεων τους;
Οι ευθύνες είναι προς διερεύνηση από την πολιτεία. Εμείς θα αρκεστούμε στην παρουσίαση στοιχείων, τα οποία δείχνουν τη σοβαρότητα του θέματος.
Στις 15 Απριλίου, ημέρα που σταματούν τα σχολικά μαθήματα λόγω διακοπών του Πάσχα, τα θέματα που έχουν γνωστοποιηθεί στη Γεωμετρία της Β Λυκείου είναι 69 στο πλήθος.
Την εβδομάδα που επαναλειτουργούν τα σχολεία, συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου, η ίδια πλατφόρμα του έχει συνολικά 105 θέματα για το μάθημα της Γεωμετρίας Β Λυκείου. Δηλαδή, οι μαθητές, σε ένα μάθημα γενικής παιδείας, έχουν να μελετήσουν 36 νέα θέματα, τα οποία προστέθηκαν λίγες μέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων στις 20 Μαΐου και την έναρξη των εξετάσεων στις 23 Μαΐου. Ποια η παιδαγωγική αξία για τους μαθητές αυτής της παράλογης πίεσης, όταν μάλιστα τα περισσότερα σχολεία παλεύουν για την ολοκλήρωση της ύλης, στοιχειωδώς, μέσα στον τρέχοντα μήνα;
Στο σύνολο των εξεταζόμενων μαθημάτων στη Β Λυκείου προκύπτουν, πριν και μετά τις διακοπές του Πάσχα, τα εξής:
Ιστορία Γενικής Παιδείας => 79 νέα θέματα
Βιολογία Γενικής Παιδείας => 28 νέα θέματα
Γεωμετρία Γενικής Παιδείας => 36 νέα θέματα
Φυσική Προσανατολισμού => 46 νέα θέματα
Μαθηματικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Λατινικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Αρχαία Προσανατολισμού => 9 νέα θέματα
Άλγεβρα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Γλώσσα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Αγγλικά Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Παράλληλα, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις συνθήκες υπό τις οποίες κύλησε η φετινή χρονιά και τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν. Μαθητές που νόσησαν από covid, μία ή δύο φορές, και αναγκάστηκαν να απουσιάσουν για μέρες από το σχολικό περιβάλλον, μαθητές που μπήκαν σε πολυήμερη καραντίνα προληπτικά, μία ή περισσότερες φορές, λόγω ασθένειας συγγενικού προσώπου, καθηγητές που απουσίασαν οι ίδιοι για τους δύο παραπάνω λόγους, τμήματα που δυσλειτούργησαν λόγω πολλών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, είναι κάποιες από τις συνιστώσες που δυσκόλεψαν την ουσιαστική κάλυψη της φετινής ύλης.
Αν συνυπολογίσουμε, λοιπόν, και τις απαιτήσεις που επισημάνθηκαν παραπάνω, λόγω δεκάδων νέων θεμάτων προς κλήρωση στις εξετάσεις, στο παρά πέντε, είναι απορίας άξιο αν κάναμε, πραγματικά, ό,τι μπορούσαμε ως κοινωνία για την ομαλή επανένταξη των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον, μετά τα δύο παρατεταμένα lockdown και την πολύμηνη τηλεκπαίδευση.
Τέλος, γεννάται το εύλογο ερώτημα σχετικά με το αν η θα συνεχίσει να φιλοξενεί κι άλλα νέα θέματα και τις επόμενες μέρες. Ευχόμαστε να μην υπάρξουν περαιτέρω προσθήκες, λίγα μόλις εικοσιτετράωρα πριν την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων.
*O Γεώργιος Μανιάτης είναι Μαθηματικός
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται;
Γιατί έπρεπε να φτάσουμε στους τελευταίους μήνες της τρέχουσας σχολικής χρονιάς για να ξεκινήσει η διαδικασία εισαγωγής θεμάτων για τη Β Λυκείου, στην πλατφόρμα του ;
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται, και μάλιστα εμπλουτίζεται κατά δεκάδες νέων θεμάτων σε όλα τα μαθήματα;
Ποια εκπαιδευτική πολιτική εξυπηρετεί η εφαρμογή, στο παρά πέντε, μίας ευρείας ομάδας νέων θεμάτων, την οποία οι μαθητές δεν έχουν το χρόνο, πλέον, να διαχειριστούν, λίγες μέρες προ των εξετάσεων τους;
Οι ευθύνες είναι προς διερεύνηση από την πολιτεία. Εμείς θα αρκεστούμε στην παρουσίαση στοιχείων, τα οποία δείχνουν τη σοβαρότητα του θέματος.
Στις 15 Απριλίου, ημέρα που σταματούν τα σχολικά μαθήματα λόγω διακοπών του Πάσχα, τα θέματα που έχουν γνωστοποιηθεί στη Γεωμετρία της Β Λυκείου είναι 69 στο πλήθος.
Την εβδομάδα που επαναλειτουργούν τα σχολεία, συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου, η ίδια πλατφόρμα του έχει συνολικά 105 θέματα για το μάθημα της Γεωμετρίας Β Λυκείου. Δηλαδή, οι μαθητές, σε ένα μάθημα γενικής παιδείας, έχουν να μελετήσουν 36 νέα θέματα, τα οποία προστέθηκαν λίγες μέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων στις 20 Μαΐου και την έναρξη των εξετάσεων στις 23 Μαΐου. Ποια η παιδαγωγική αξία για τους μαθητές αυτής της παράλογης πίεσης, όταν μάλιστα τα περισσότερα σχολεία παλεύουν για την ολοκλήρωση της ύλης, στοιχειωδώς, μέσα στον τρέχοντα μήνα;
Στο σύνολο των εξεταζόμενων μαθημάτων στη Β Λυκείου προκύπτουν, πριν και μετά τις διακοπές του Πάσχα, τα εξής:
Ιστορία Γενικής Παιδείας => 79 νέα θέματα
Βιολογία Γενικής Παιδείας => 28 νέα θέματα
Γεωμετρία Γενικής Παιδείας => 36 νέα θέματα
Φυσική Προσανατολισμού => 46 νέα θέματα
Μαθηματικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Λατινικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Αρχαία Προσανατολισμού => 9 νέα θέματα
Άλγεβρα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Γλώσσα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Αγγλικά Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Παράλληλα, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις συνθήκες υπό τις οποίες κύλησε η φετινή χρονιά και τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν. Μαθητές που νόσησαν από covid, μία ή δύο φορές, και αναγκάστηκαν να απουσιάσουν για μέρες από το σχολικό περιβάλλον, μαθητές που μπήκαν σε πολυήμερη καραντίνα προληπτικά, μία ή περισσότερες φορές, λόγω ασθένειας συγγενικού προσώπου, καθηγητές που απουσίασαν οι ίδιοι για τους δύο παραπάνω λόγους, τμήματα που δυσλειτούργησαν λόγω πολλών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, είναι κάποιες από τις συνιστώσες που δυσκόλεψαν την ουσιαστική κάλυψη της φετινής ύλης.
Αν συνυπολογίσουμε, λοιπόν, και τις απαιτήσεις που επισημάνθηκαν παραπάνω, λόγω δεκάδων νέων θεμάτων προς κλήρωση στις εξετάσεις, στο παρά πέντε, είναι απορίας άξιο αν κάναμε, πραγματικά, ό,τι μπορούσαμε ως κοινωνία για την ομαλή επανένταξη των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον, μετά τα δύο παρατεταμένα lockdown και την πολύμηνη τηλεκπαίδευση.
Τέλος, γεννάται το εύλογο ερώτημα σχετικά με το αν η θα συνεχίσει να φιλοξενεί κι άλλα νέα θέματα και τις επόμενες μέρες. Ευχόμαστε να μην υπάρξουν περαιτέρω προσθήκες, λίγα μόλις εικοσιτετράωρα πριν την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων.
*O Γεώργιος Μανιάτης είναι Μαθηματικός
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται;
Γιατί έπρεπε να φτάσουμε στους τελευταίους μήνες της τρέχουσας σχολικής χρονιάς για να ξεκινήσει η διαδικασία εισαγωγής θεμάτων για τη Β Λυκείου, στην πλατφόρμα του ;
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται, και μάλιστα εμπλουτίζεται κατά δεκάδες νέων θεμάτων σε όλα τα μαθήματα;
Ποια εκπαιδευτική πολιτική εξυπηρετεί η εφαρμογή, στο παρά πέντε, μίας ευρείας ομάδας νέων θεμάτων, την οποία οι μαθητές δεν έχουν το χρόνο, πλέον, να διαχειριστούν, λίγες μέρες προ των εξετάσεων τους;
Οι ευθύνες είναι προς διερεύνηση από την πολιτεία. Εμείς θα αρκεστούμε στην παρουσίαση στοιχείων, τα οποία δείχνουν τη σοβαρότητα του θέματος.
Στις 15 Απριλίου, ημέρα που σταματούν τα σχολικά μαθήματα λόγω διακοπών του Πάσχα, τα θέματα που έχουν γνωστοποιηθεί στη Γεωμετρία της Β Λυκείου είναι 69 στο πλήθος.
Την εβδομάδα που επαναλειτουργούν τα σχολεία, συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου, η ίδια πλατφόρμα του έχει συνολικά 105 θέματα για το μάθημα της Γεωμετρίας Β Λυκείου. Δηλαδή, οι μαθητές, σε ένα μάθημα γενικής παιδείας, έχουν να μελετήσουν 36 νέα θέματα, τα οποία προστέθηκαν λίγες μέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων στις 20 Μαΐου και την έναρξη των εξετάσεων στις 23 Μαΐου. Ποια η παιδαγωγική αξία για τους μαθητές αυτής της παράλογης πίεσης, όταν μάλιστα τα περισσότερα σχολεία παλεύουν για την ολοκλήρωση της ύλης, στοιχειωδώς, μέσα στον τρέχοντα μήνα;
Στο σύνολο των εξεταζόμενων μαθημάτων στη Β Λυκείου προκύπτουν, πριν και μετά τις διακοπές του Πάσχα, τα εξής:
Ιστορία Γενικής Παιδείας => 79 νέα θέματα
Βιολογία Γενικής Παιδείας => 28 νέα θέματα
Γεωμετρία Γενικής Παιδείας => 36 νέα θέματα
Φυσική Προσανατολισμού => 46 νέα θέματα
Μαθηματικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Λατινικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Αρχαία Προσανατολισμού => 9 νέα θέματα
Άλγεβρα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Γλώσσα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Αγγλικά Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Παράλληλα, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις συνθήκες υπό τις οποίες κύλησε η φετινή χρονιά και τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν. Μαθητές που νόσησαν από covid, μία ή δύο φορές, και αναγκάστηκαν να απουσιάσουν για μέρες από το σχολικό περιβάλλον, μαθητές που μπήκαν σε πολυήμερη καραντίνα προληπτικά, μία ή περισσότερες φορές, λόγω ασθένειας συγγενικού προσώπου, καθηγητές που απουσίασαν οι ίδιοι για τους δύο παραπάνω λόγους, τμήματα που δυσλειτούργησαν λόγω πολλών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, είναι κάποιες από τις συνιστώσες που δυσκόλεψαν την ουσιαστική κάλυψη της φετινής ύλης.
Αν συνυπολογίσουμε, λοιπόν, και τις απαιτήσεις που επισημάνθηκαν παραπάνω, λόγω δεκάδων νέων θεμάτων προς κλήρωση στις εξετάσεις, στο παρά πέντε, είναι απορίας άξιο αν κάναμε, πραγματικά, ό,τι μπορούσαμε ως κοινωνία για την ομαλή επανένταξη των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον, μετά τα δύο παρατεταμένα lockdown και την πολύμηνη τηλεκπαίδευση.
Τέλος, γεννάται το εύλογο ερώτημα σχετικά με το αν η θα συνεχίσει να φιλοξενεί κι άλλα νέα θέματα και τις επόμενες μέρες. Ευχόμαστε να μην υπάρξουν περαιτέρω προσθήκες, λίγα μόλις εικοσιτετράωρα πριν την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων.
*O Γεώργιος Μανιάτης είναι Μαθηματικός
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται;
Γιατί έπρεπε να φτάσουμε στους τελευταίους μήνες της τρέχουσας σχολικής χρονιάς για να ξεκινήσει η διαδικασία εισαγωγής θεμάτων για τη Β Λυκείου, στην πλατφόρμα του ;
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται, και μάλιστα εμπλουτίζεται κατά δεκάδες νέων θεμάτων σε όλα τα μαθήματα;
Ποια εκπαιδευτική πολιτική εξυπηρετεί η εφαρμογή, στο παρά πέντε, μίας ευρείας ομάδας νέων θεμάτων, την οποία οι μαθητές δεν έχουν το χρόνο, πλέον, να διαχειριστούν, λίγες μέρες προ των εξετάσεων τους;
Οι ευθύνες είναι προς διερεύνηση από την πολιτεία. Εμείς θα αρκεστούμε στην παρουσίαση στοιχείων, τα οποία δείχνουν τη σοβαρότητα του θέματος.
Στις 15 Απριλίου, ημέρα που σταματούν τα σχολικά μαθήματα λόγω διακοπών του Πάσχα, τα θέματα που έχουν γνωστοποιηθεί στη Γεωμετρία της Β Λυκείου είναι 69 στο πλήθος.
Την εβδομάδα που επαναλειτουργούν τα σχολεία, συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου, η ίδια πλατφόρμα του έχει συνολικά 105 θέματα για το μάθημα της Γεωμετρίας Β Λυκείου. Δηλαδή, οι μαθητές, σε ένα μάθημα γενικής παιδείας, έχουν να μελετήσουν 36 νέα θέματα, τα οποία προστέθηκαν λίγες μέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων στις 20 Μαΐου και την έναρξη των εξετάσεων στις 23 Μαΐου. Ποια η παιδαγωγική αξία για τους μαθητές αυτής της παράλογης πίεσης, όταν μάλιστα τα περισσότερα σχολεία παλεύουν για την ολοκλήρωση της ύλης, στοιχειωδώς, μέσα στον τρέχοντα μήνα;
Στο σύνολο των εξεταζόμενων μαθημάτων στη Β Λυκείου προκύπτουν, πριν και μετά τις διακοπές του Πάσχα, τα εξής:
Ιστορία Γενικής Παιδείας => 79 νέα θέματα
Βιολογία Γενικής Παιδείας => 28 νέα θέματα
Γεωμετρία Γενικής Παιδείας => 36 νέα θέματα
Φυσική Προσανατολισμού => 46 νέα θέματα
Μαθηματικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Λατινικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Αρχαία Προσανατολισμού => 9 νέα θέματα
Άλγεβρα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Γλώσσα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Αγγλικά Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Παράλληλα, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις συνθήκες υπό τις οποίες κύλησε η φετινή χρονιά και τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν. Μαθητές που νόσησαν από covid, μία ή δύο φορές, και αναγκάστηκαν να απουσιάσουν για μέρες από το σχολικό περιβάλλον, μαθητές που μπήκαν σε πολυήμερη καραντίνα προληπτικά, μία ή περισσότερες φορές, λόγω ασθένειας συγγενικού προσώπου, καθηγητές που απουσίασαν οι ίδιοι για τους δύο παραπάνω λόγους, τμήματα που δυσλειτούργησαν λόγω πολλών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, είναι κάποιες από τις συνιστώσες που δυσκόλεψαν την ουσιαστική κάλυψη της φετινής ύλης.
Αν συνυπολογίσουμε, λοιπόν, και τις απαιτήσεις που επισημάνθηκαν παραπάνω, λόγω δεκάδων νέων θεμάτων προς κλήρωση στις εξετάσεις, στο παρά πέντε, είναι απορίας άξιο αν κάναμε, πραγματικά, ό,τι μπορούσαμε ως κοινωνία για την ομαλή επανένταξη των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον, μετά τα δύο παρατεταμένα lockdown και την πολύμηνη τηλεκπαίδευση.
Τέλος, γεννάται το εύλογο ερώτημα σχετικά με το αν η θα συνεχίσει να φιλοξενεί κι άλλα νέα θέματα και τις επόμενες μέρες. Ευχόμαστε να μην υπάρξουν περαιτέρω προσθήκες, λίγα μόλις εικοσιτετράωρα πριν την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων.
*O Γεώργιος Μανιάτης είναι Μαθηματικός
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται;
Γιατί έπρεπε να φτάσουμε στους τελευταίους μήνες της τρέχουσας σχολικής χρονιάς για να ξεκινήσει η διαδικασία εισαγωγής θεμάτων για τη Β Λυκείου, στην πλατφόρμα του ;
Ποιος ευθύνεται για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η τράπεζα θεμάτων για τους μαθητές της Β Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται, και μάλιστα εμπλουτίζεται κατά δεκάδες νέων θεμάτων σε όλα τα μαθήματα;
Ποια εκπαιδευτική πολιτική εξυπηρετεί η εφαρμογή, στο παρά πέντε, μίας ευρείας ομάδας νέων θεμάτων, την οποία οι μαθητές δεν έχουν το χρόνο, πλέον, να διαχειριστούν, λίγες μέρες προ των εξετάσεων τους;
Οι ευθύνες είναι προς διερεύνηση από την πολιτεία. Εμείς θα αρκεστούμε στην παρουσίαση στοιχείων, τα οποία δείχνουν τη σοβαρότητα του θέματος.
Στις 15 Απριλίου, ημέρα που σταματούν τα σχολικά μαθήματα λόγω διακοπών του Πάσχα, τα θέματα που έχουν γνωστοποιηθεί στη Γεωμετρία της Β Λυκείου είναι 69 στο πλήθος.
Την εβδομάδα που επαναλειτουργούν τα σχολεία, συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου, η ίδια πλατφόρμα του έχει συνολικά 105 θέματα για το μάθημα της Γεωμετρίας Β Λυκείου. Δηλαδή, οι μαθητές, σε ένα μάθημα γενικής παιδείας, έχουν να μελετήσουν 36 νέα θέματα, τα οποία προστέθηκαν λίγες μέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων στις 20 Μαΐου και την έναρξη των εξετάσεων στις 23 Μαΐου. Ποια η παιδαγωγική αξία για τους μαθητές αυτής της παράλογης πίεσης, όταν μάλιστα τα περισσότερα σχολεία παλεύουν για την ολοκλήρωση της ύλης, στοιχειωδώς, μέσα στον τρέχοντα μήνα;
Στο σύνολο των εξεταζόμενων μαθημάτων στη Β Λυκείου προκύπτουν, πριν και μετά τις διακοπές του Πάσχα, τα εξής:
Ιστορία Γενικής Παιδείας => 79 νέα θέματα
Βιολογία Γενικής Παιδείας => 28 νέα θέματα
Γεωμετρία Γενικής Παιδείας => 36 νέα θέματα
Φυσική Προσανατολισμού => 46 νέα θέματα
Μαθηματικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Λατινικά Προσανατολισμού => 26 νέα θέματα
Αρχαία Προσανατολισμού => 9 νέα θέματα
Άλγεβρα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Γλώσσα Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Αγγλικά Γενικής Παιδείας => 0 νέα θέματα
Παράλληλα, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις συνθήκες υπό τις οποίες κύλησε η φετινή χρονιά και τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν. Μαθητές που νόσησαν από covid, μία ή δύο φορές, και αναγκάστηκαν να απουσιάσουν για μέρες από το σχολικό περιβάλλον, μαθητές που μπήκαν σε πολυήμερη καραντίνα προληπτικά, μία ή περισσότερες φορές, λόγω ασθένειας συγγενικού προσώπου, καθηγητές που απουσίασαν οι ίδιοι για τους δύο παραπάνω λόγους, τμήματα που δυσλειτούργησαν λόγω πολλών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, είναι κάποιες από τις συνιστώσες που δυσκόλεψαν την ουσιαστική κάλυψη της φετινής ύλης.
Αν συνυπολογίσουμε, λοιπόν, και τις απαιτήσεις που επισημάνθηκαν παραπάνω, λόγω δεκάδων νέων θεμάτων προς κλήρωση στις εξετάσεις, στο παρά πέντε, είναι απορίας άξιο αν κάναμε, πραγματικά, ό,τι μπορούσαμε ως κοινωνία για την ομαλή επανένταξη των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον, μετά τα δύο παρατεταμένα lockdown και την πολύμηνη τηλεκπαίδευση.
Τέλος, γεννάται το εύλογο ερώτημα σχετικά με το αν η θα συνεχίσει να φιλοξενεί κι άλλα νέα θέματα και τις επόμενες μέρες. Ευχόμαστε να μην υπάρξουν περαιτέρω προσθήκες, λίγα μόλις εικοσιτετράωρα πριν την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων.
*O Γεώργιος Μανιάτης είναι Μαθηματικός
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες