Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις γίνεται συχνά σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Τα φαινόμενα απατούν. Πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στο παρακάτω παράδειγμα γίνεται “σύγκριση” Βάσεων Τμήματος που στα ΕΠΑΛ ανήκει στο Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης και στα ΓΕΛ στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο. Στα ΕΠΑΛ είχε βάση 17100 και στα ΓΕΛ 16280.
Από τη σύγκριση της δυσκολίας των μαθημάτων (Μαθηματικά, Πληροφορική) προκύπτει ότι τα 17100 μόρια των ΓΕΛ αντιστοιχούν σε μικρότερη δυσκολία από 16280 των ΓΕΛ.
Επομένως είναι λάθος να λέμε ότι είναι πιο δύσκολο να περάσεις σε αυτό το τμήμα από τα ΕΠΑΛ. Όπως έχω γράψει σε άλλο άρθρο είναι λάθος να γίνεται σύγκριση βάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ.
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράματα.
Καλοδήμος Δημήτρης – sep4u.gr
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις γίνεται συχνά σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Τα φαινόμενα απατούν. Πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στο παρακάτω παράδειγμα γίνεται “σύγκριση” Βάσεων Τμήματος που στα ΕΠΑΛ ανήκει στο Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης και στα ΓΕΛ στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο. Στα ΕΠΑΛ είχε βάση 17100 και στα ΓΕΛ 16280.
Από τη σύγκριση της δυσκολίας των μαθημάτων (Μαθηματικά, Πληροφορική) προκύπτει ότι τα 17100 μόρια των ΓΕΛ αντιστοιχούν σε μικρότερη δυσκολία από 16280 των ΓΕΛ.
Επομένως είναι λάθος να λέμε ότι είναι πιο δύσκολο να περάσεις σε αυτό το τμήμα από τα ΕΠΑΛ. Όπως έχω γράψει σε άλλο άρθρο είναι λάθος να γίνεται σύγκριση βάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ.
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράματα.
Καλοδήμος Δημήτρης – sep4u.gr
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις γίνεται συχνά σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Τα φαινόμενα απατούν. Πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στο παρακάτω παράδειγμα γίνεται “σύγκριση” Βάσεων Τμήματος που στα ΕΠΑΛ ανήκει στο Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης και στα ΓΕΛ στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο. Στα ΕΠΑΛ είχε βάση 17100 και στα ΓΕΛ 16280.
Από τη σύγκριση της δυσκολίας των μαθημάτων (Μαθηματικά, Πληροφορική) προκύπτει ότι τα 17100 μόρια των ΓΕΛ αντιστοιχούν σε μικρότερη δυσκολία από 16280 των ΓΕΛ.
Επομένως είναι λάθος να λέμε ότι είναι πιο δύσκολο να περάσεις σε αυτό το τμήμα από τα ΕΠΑΛ. Όπως έχω γράψει σε άλλο άρθρο είναι λάθος να γίνεται σύγκριση βάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ.
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράματα.
Καλοδήμος Δημήτρης – sep4u.gr
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις γίνεται συχνά σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Τα φαινόμενα απατούν. Πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στο παρακάτω παράδειγμα γίνεται “σύγκριση” Βάσεων Τμήματος που στα ΕΠΑΛ ανήκει στο Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης και στα ΓΕΛ στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο. Στα ΕΠΑΛ είχε βάση 17100 και στα ΓΕΛ 16280.
Από τη σύγκριση της δυσκολίας των μαθημάτων (Μαθηματικά, Πληροφορική) προκύπτει ότι τα 17100 μόρια των ΓΕΛ αντιστοιχούν σε μικρότερη δυσκολία από 16280 των ΓΕΛ.
Επομένως είναι λάθος να λέμε ότι είναι πιο δύσκολο να περάσεις σε αυτό το τμήμα από τα ΕΠΑΛ. Όπως έχω γράψει σε άλλο άρθρο είναι λάθος να γίνεται σύγκριση βάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ.
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράματα.
Καλοδήμος Δημήτρης – sep4u.gr
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις γίνεται συχνά σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Τα φαινόμενα απατούν. Πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στο παρακάτω παράδειγμα γίνεται “σύγκριση” Βάσεων Τμήματος που στα ΕΠΑΛ ανήκει στο Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης και στα ΓΕΛ στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο. Στα ΕΠΑΛ είχε βάση 17100 και στα ΓΕΛ 16280.
Από τη σύγκριση της δυσκολίας των μαθημάτων (Μαθηματικά, Πληροφορική) προκύπτει ότι τα 17100 μόρια των ΓΕΛ αντιστοιχούν σε μικρότερη δυσκολία από 16280 των ΓΕΛ.
Επομένως είναι λάθος να λέμε ότι είναι πιο δύσκολο να περάσεις σε αυτό το τμήμα από τα ΕΠΑΛ. Όπως έχω γράψει σε άλλο άρθρο είναι λάθος να γίνεται σύγκριση βάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ.
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράματα.
Καλοδήμος Δημήτρης – sep4u.gr
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις γίνεται συχνά σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Τα φαινόμενα απατούν. Πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στο παρακάτω παράδειγμα γίνεται “σύγκριση” Βάσεων Τμήματος που στα ΕΠΑΛ ανήκει στο Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης και στα ΓΕΛ στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο. Στα ΕΠΑΛ είχε βάση 17100 και στα ΓΕΛ 16280.
Από τη σύγκριση της δυσκολίας των μαθημάτων (Μαθηματικά, Πληροφορική) προκύπτει ότι τα 17100 μόρια των ΓΕΛ αντιστοιχούν σε μικρότερη δυσκολία από 16280 των ΓΕΛ.
Επομένως είναι λάθος να λέμε ότι είναι πιο δύσκολο να περάσεις σε αυτό το τμήμα από τα ΕΠΑΛ. Όπως έχω γράψει σε άλλο άρθρο είναι λάθος να γίνεται σύγκριση βάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ.
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράματα.
Καλοδήμος Δημήτρης – sep4u.gr
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις γίνεται συχνά σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Τα φαινόμενα απατούν. Πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στο παρακάτω παράδειγμα γίνεται “σύγκριση” Βάσεων Τμήματος που στα ΕΠΑΛ ανήκει στο Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης και στα ΓΕΛ στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο. Στα ΕΠΑΛ είχε βάση 17100 και στα ΓΕΛ 16280.
Από τη σύγκριση της δυσκολίας των μαθημάτων (Μαθηματικά, Πληροφορική) προκύπτει ότι τα 17100 μόρια των ΓΕΛ αντιστοιχούν σε μικρότερη δυσκολία από 16280 των ΓΕΛ.
Επομένως είναι λάθος να λέμε ότι είναι πιο δύσκολο να περάσεις σε αυτό το τμήμα από τα ΕΠΑΛ. Όπως έχω γράψει σε άλλο άρθρο είναι λάθος να γίνεται σύγκριση βάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ.
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράματα.
Καλοδήμος Δημήτρης – sep4u.gr
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις γίνεται συχνά σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Τα φαινόμενα απατούν. Πολλές φορές έχουν δει το φως της δημοσιότητας σύγκριση βάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με λάθος συμπεράσματα.
Στο παρακάτω παράδειγμα γίνεται “σύγκριση” Βάσεων Τμήματος που στα ΕΠΑΛ ανήκει στο Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης και στα ΓΕΛ στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο. Στα ΕΠΑΛ είχε βάση 17100 και στα ΓΕΛ 16280.
Από τη σύγκριση της δυσκολίας των μαθημάτων (Μαθηματικά, Πληροφορική) προκύπτει ότι τα 17100 μόρια των ΓΕΛ αντιστοιχούν σε μικρότερη δυσκολία από 16280 των ΓΕΛ.
Επομένως είναι λάθος να λέμε ότι είναι πιο δύσκολο να περάσεις σε αυτό το τμήμα από τα ΕΠΑΛ. Όπως έχω γράψει σε άλλο άρθρο είναι λάθος να γίνεται σύγκριση βάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ.
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράματα.
Καλοδήμος Δημήτρης – sep4u.gr
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες