Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κυριακή, 18 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Συντονίστρια σε ρόλο πρέσβειρας της αξιολόγησης απαξιώνει τους εκπαιδευτικούς και το έργο τους

11 Μαρτίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Απαράδεκτη τακτική της συντονίστριας που δεν έχει σχέση με παιδαγωγικά σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών

Η Συντονίστρια Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης του 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικής σε ρόλο πρέσβειρας της αξιολόγησης «για κάθε μας βήμα» και απαξίωσης των εκπαιδευτικών και του έργου τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Αυτό καταγγέλλουν δυο Σύλλογοι Εκπαιδευτικών ΠΕ, σημειώνοντας ότι  διαδικτυακή επιμορφωτική ημερίδα του 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικής παρουσία όλων των εκπαιδευτικών της Ανατολικής Αττικής ΠΕ70 που διδάσκουν στις Α΄ και Β΄ τάξεις, στους/στις εκπαιδευτικούς Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης ΠΕ70, ΠΕ70,5 και ΠΕ71 μετατράπηκε σε ύμνο υπέρ της αξιολόγησης, μονόλογο αυτοπροβολής, ύβρεων και σπίλωσης των εκπαιδευτικών!

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Η ανακοίνωση των Συλλόγων Εκπαιδευτικών ΠΕ

Η Συντονίστρια Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης του 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικής σε ρόλο πρέσβειρας της αξιολόγησης «για κάθε μας βήμα» και απαξίωσης των εκπαιδευτικών και του έργου τους

Την Τετάρτη 2/3/22 η διαδικτυακή επιμορφωτική ημερίδα του 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικής παρουσία όλων των εκπαιδευτικών της Ανατολικής Αττικής ΠΕ70 που διδάσκουν στις Α΄ και Β΄ τάξεις, στους/στις εκπαιδευτικούς Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης ΠΕ70, ΠΕ70,5 και ΠΕ71 μετατράπηκε σε ύμνο υπέρ της αξιολόγησης, μονόλογο αυτοπροβολής, ύβρεων και σπίλωσης των εκπαιδευτικών!

Ενημερωθήκαμε ότι κατά τη διάρκεια της εισήγησης για τα «Εργαστήρια δεξιοτήτων: διαπιστώσεις και προκλήσεις από την πρώτη εφαρμογή τους» η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών εξέφρασε και δικαίως διαφωνία για τις αξιολογήσεις που πραγματοποιούνται στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων (θέμα στο οποίο έχει τοποθετηθεί ο σύλλογος μας) και για το ότι ο διδακτικός χρόνος δεν επαρκεί για 4 διαφορετικές ενότητες εργαστηρίων. Σε αυτή την κατεύθυνση τοποθετήθηκε και η Πρόεδρος του ΣΕΠΕ Γλυφάδας-3Β και υποστήριξε πως τα «εργαστήρια δεξιοτήτων» θεσμοθετήθηκαν χωρίς αποτίμηση της σύντομης εφαρμογής τους κι ότι αποτελούν έναν ακόμα δούρειο Ίππο της κυβέρνησης για να αλλοιωθεί το DNA του δημόσιου σχολείου. Ακυρώνουν την ολόπλευρη γνώση, προωθούν ήπιες δεξιότητες, σύμφωνες με τις ανάγκες της αγοράς και πέρα από τις γραφειοκρατικές διαδικασίες ανοίγουν τον δρόμος για τον άμεσο έλεγχο της διδακτικής πράξης από φορείς (κρατικούς και ιδιωτικούς) που αναφέρονται στη σχετική Υ.Α.

Λίγο αργότερα το λόγο έλαβε η ΣΕΕ ΕΑΕ για να προσβάλει τους εκπαιδευτικούς «που πάντα ήταν γκρινιάρηδες» και να τους διαμηνύσει κουνώντας το δάχτυλο ( με κακή χρήση παιδαγωγικής μια άλλης εποχής) ότι «η σωστή χρήση του χρόνου (του 45λεπτου) είναι κι αυτή μια δεξιότητα που θα έπρεπε να την αναπτύξουμε καλύτερα, όπως έχει κάνει εκείνη και πάντα κατάφερνε να της φτάνει ο χρόνος στο μάθημα!!!»

Το chat του Webex «πήρε φωτιά» καθώς οι περισσότεροι από τους 620 συναδέλφους που ήταν συνδεδεμένοι εκείνη τη στιγμή άρχισαν να διαμαρτύρονται και να γράφουν ότι είναι απαράδεκτα τα λεγόμενά της! Και σα να μην έφταναν όλα τα προηγούμενα συνέχισε με τις ρηξικέλευθες ιδέες της για το πώς «ένα σχολείο πρέπει να διαφημίζεται, ώστε οι γονείς που θα πάνε τα παιδιά τους εκεί, να νιώθουν άνετα, να μην αγχώνονται για το αν θα είναι καλό. Πρότεινε μάλιστα για να διαφημιστεί σωστά το σχολείο απαραίτητη προϋπόθεση είναι να εκδίδει ένα φυλλάδιο που να γράφει τι προσφέρει και τι έχει καταφέρει το σχολείο, όπως επίσης και να καλεί τους γονείς στην αρχή της χρονιάς σε συνάντηση όπου να τους παρουσιάζει τι έχει να προσφέρει στα παιδιά τους. Για να γράφουν δε ωραία φυλλάδια, θα πρέπει να παίρνουν οι εκπαιδευτικοί τα φυλλάδια άλλων σχολείων, ώστε να παίρνουν ιδέες για το τι να γράφουν στο δικό τους».

Αποδείχθηκε ότι η εισήγησή της ΣΕΕ με θέμα την «Υποστήριξη μαθητών Α΄ και Β΄ τάξης» αντικαταστάθηκε από σειρά προτάσεων αξιολόγησης σε «κάθε μας βήμα» , της προώθησης του σχολείου «επιχείρηση» και της απαξίωσης των εκπαιδευτικών !

Ως αποτέλεσμα όλων αυτών με γραπτά σχόλια οι εκπαιδευτικοί δήλωσαν ότι δεν είναι διαφημιστές και ότι το ΥΠΑΙΘ θα έπρεπε να προσφέρει σε ΟΛΑ τα δημόσια σχολεία ΟΛΑ όσα χρειάζονται ώστε όλα τα παιδιά να απολαμβάνουν τα ίδια προνόμια. Η ΣΕΕ ΕΑΕ συνέχισε λέγοντας ότι «μπορώ κι εγώ να πω την άποψή μου, όχι μόνο η ΔΟΕ, ευτυχώς, έχω κι εγώ το δικαίωμα να λέω την άποψή μου». Μάλιστα όταν στο τέλος του σεμιναρίου ζήτησαν να πάρουν το λόγο συνάδελφοι και να πουν την άποψή τους, οι συντονιστές έκλεισαν το μικρόφωνο στα 30 δευτερόλεπτα σε μια τακτική φίμωσης της έκφρασης γνώμης σε συνάδελφο μέλος του συλλόγου μας που εξέφρασε τεκμηριωμένα την αντίθεση και αγανάκτηση της. Κατά τη διάρκεια που γράφονταν στα σχόλια οι διαμαρτυρίες-διαφωνίες , η ίδια ΣΕΕ προχώρησε σε έναν 15λεπτο μονόλογο-αυτοπροβολή για το πώς το 1995 που είχε ειδική τάξη, τα κατάφερνε περίφημα!

Ακολούθησε βέβαια κι άλλη συνάδελφος μέλος του συλλόγου μας που μη ανεχόμενη τις αλλεπάλληλες επιθέσεις προς το σύνολο των εκπαιδευτικών εκφράζοντας την αποδοκιμασία και τη μαζική δυσαρέσκεια υπερασπίστηκε το ρόλο των εκπαιδευτικών στο σύνολό του και ιδιαίτερα τα 2 δύσκολα χρόνια της πανδημίας.

Η Συντονίστρια Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης του 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής ουδόλως ανησυχεί για ζητήματα που άπτονται της αρμοδιότητάς της όπως:

 για τα δεκάδες τμήματα ένταξης που 2 χρόνια τώρα δεν έχουν στελεχωθεί από εκπαιδευτικούς λόγω ελλιπών προσλήψεων και κατά συνέπεια
 για τις/τους δεκάδες μαθήτριες/ες μας που μένουν αβοήθητοι
 για τα 25 αρια τμήματα
 για τα αιτήματα ίδρυσης νέων ΤΕ που ζητάμε εδώ και χρόνια και μένουν στα συρτάρια του ΥΠΑΙΘ με αποτέλεσμα να μη δίνονται ούτε λειτουργικά τα κενά των ΤΕ παρά το πλήθος των εγκεκριμένων αιτημάτων
 για τις παράλληλες στηρίξεις που μοιράζονται σε 2-3 παιδιά
 για τους μαθητές μας χωρίς παράλληλη στήριξη παρά τα εγκεκριμένα αιτήματα
 για τις ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές δυσκολίες που πυροδότησαν τα 2 χρόνια πανδημίας

Οι εκπαιδευτικοί ιδιαίτερα τη φετινή χρονιά βρίσκονται στο μάτι ενός κυκλώνα: πανδημίας, ελλείψεων εκπ. προσωπικού, αντιεκπαιδευτικών αλλαγών, κατακερματισμού γνώσεων, επιβολής αξιολόγησης μέχρι και με κυρώσεις σε απεργούς εκπαιδευτικούς. Σα να μην τα γνωρίζουν όλα αυτά κάποιοι από τους ΣΕΕ επιλέγουν οι ίδιοι να φανούν «οι πρόθυμοι» για την επιβολή του μοντέλου του επιχειρηματικού σχολείου υλοποιώντας την αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υπ. Παιδείας του ΟΟΣΑ και της ΕΕ, άλλοι πάλι επιλέγουν να σιωπούν απέναντι σε τέτοιες τακτικές.

Η απαράδεκτη αυτή τακτική δεν έχει σχέση με παιδαγωγικά σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να γίνει ανεκτή. Οι συνάδελφοι/ισσες θα γυρίσουν την πλάτη –και δε θα βρίσκουν λόγο να συμμετέχουν σε σεμινάρια προσβολής του έργου τους.

Τα επιμορφωτικά σεμινάρια γίνονται για να βοηθήσουν και να στηρίξουν τους /τις συναδέλφους/ισσες στο έργο τους και να καλύψουν τις αγωνίες και τις ανάγκες τους ως βήμα αλληλεπίδρασης και ανατροφοδότησης των εκπαιδευτικών της τάξης και της πράξης.
Στα πλαίσια των επιθέσεων καθόλου τυχαία δεν ήταν και η απροκάλυπτα αρνητική και υπονομευτική αναφορά στην παρέμβαση της προέδρου του ΣΕΠΕ «Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ» που στην ολιγόλεπτη τοποθέτησή της άνοιξε όλο το φάσμα των ζητημάτων που απασχολούν τον κλάδο (ελλείψεις, αξιολόγηση, εργασιακές σχέσεις, αυθαιρεσίες, κυρώσεις σε απεργούς κλπ).

Η υπεύθυνη ΣΕΕ δημόσια καταφέρθηκε εναντίον των συνδικαλιστικών ενημερώσεων που δε συνάδουν σε επιστημονικό σεμινάριο!! Η συγκεκριμένη ΣΕΕ επιλέγει να εθελοτυφλεί για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες δουλεύουμε και φοβάται πώς η αποκάλυψη της πραγματικότητας όπως η ίδια τοποθετήθηκε «αλλοιώνει τον επιστημονικό χαρακτήρα των σεμιναρίων» !!

Χαιρετίζουμε την περήφανη στάση δεκάδων συναδέλφων που αντέδρασαν και προσπάθησαν να καταθέσουν την άποψή τους αντιδρώντας στον αυταρχισμό και την επιβολή των συντονιστών.
Ο σύλλογος θα ζητήσει άμεση συνάντηση με όλους τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου του 5ου ΠΕΚΕΣ για το σύνολο των ζητημάτων που άπτονται ευθύνης τους ( αξιολόγηση κλπ) αλλά και για να θέσει όλα τα παραπάνω και να απαιτήσει να μην επαναληφθούν τέτοια φαινόμενα σε επόμενα σεμινάρια.
Ο σύλλογος καταγγέλλει την αυταρχική συμπεριφορά συντονιστών που εκφράστηκε με απαράδεκτο τρόπο!

Τα ΔΣ των ΣΕΠΕ «Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ» και «ΓΛΥΦΑΔΑΣ , ΒΑΡΗΣ ΒΟΥΛΑΣ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ»

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

e-ΕΦΚΑ: «Λουκέτο» στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες- Πότε δεν θα λειτουργούν

Επόμενο άρθρο

Άλογη βία,παρ-άλογη νομοθεσία;

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Άλογη βία,παρ-άλογη νομοθεσία;

Οι λέξεις που πονάνε: Ενα έξοχο βίντεο μαθητών για το σχολικό εκφοβισμό

Οι λέξεις που πονάνε: Ενα έξοχο βίντεο μαθητών για το σχολικό εκφοβισμό

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.