Διάδωσέ το
Συμπεριληπτική Εκπαίδευση: Δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ΕΒΠ
Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού ερευνητικού έργου «I_AM: INCLUSIVE EDUCATION USING ANIMATION & MULTIMEDIA», το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (ΙΜΕΓΕΕ) σας προσκαλεί να συμμετέχετε τον Μάρτιο 2022 στο δωρεάν επιμορφωτικό πρόγραμμα τεσσάρων διαδικτυακών σεμιναρίων (Webinars), σε θέματα που αφορούν την συμπεριληπτική Εκπαίδευση.
Το επιμορφωτικό πρόγραµµα απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και γενικότερα σε όσους εργάζονται στον χώρο της εκπαίδευσης.
Με την ολοκλήρωση του κύκλου και των τεσσάρων εργαστηρίων της δωρεάν επιμόρφωσης θα χορηγηθεί στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Παρακολούθησης.
Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική αίτηση για εγγραφή στο πρόγραµµα επιµόρφωσης:
ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: https://social-survey.eu/index.php/633551?lang=el
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: μέχρι την Τρίτη 8 Μαρτίου 2022
ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ I_AM
Το ερευνητικό έργο I_AM χρηματοδοτείται από το πρόγραµµα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Κύριος στόχος του είναι, µέσα από τη χρήση κινουμένων σχεδίων (animation) και πολυµέσων, να προωθήσει τη συμπερίληψη παιδιών µε ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες στα γενικά σχολεία. Πρόκειται για ένα διεθνές ερευνητικό έργο µε τη συµµετοχή τεσσάρων χωρών: Ελλάδα, Κύπρος, Πολωνία και Ουγγαρία.
Στο πλαίσιο του έργου αναπτύχθηκε σημαντικό εκπαιδευτικό υλικό, ο σχεδιασµός του οποίου έλαβε υπόψη εκτενή προκαταρκτική έρευνα και ανάλυση των αναγκών των εκπαιδευτικών από τις τέσσερις προαναφερθείσες χώρες, καθώς και ανατροφοδότηση από διακεκριμένους ερευνητές και ακαδημαϊκούς στον χώρο της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης.
I_AM Project
“Inclusive education using Animation and Multimedia”
ΣΤΟΧΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Με τη συμμετοχή σας στα τέσσερα διαδικτυακά εργαστήρια που αποτελούν το Πρόγραµµα Επιμόρφωσης:
∙ θα εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας και θα αναπτύξετε δεξιότητες σε σχέση µε τις θεωρητικές και πρακτικές αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης,
∙ θα γνωρίσετε τρόπους προώθησης των αξιών της συμπερίληψης και του σεβασμού στην ανθρώπινη πολύ-ποικιλότητα στο γενικό σχολικό πλαίσιο.
Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.
ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ E-LEARNING & ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Σε όσους εγγραφούν θα δοθεί πρόσβαση σε πλατφόρµα ηλεκτρονικής µάθησης (e-learning) µε υλικό γύρω από θέµατα συμπεριληπτικής εκπαίδευσης για ατοµική µελέτη. Στο πλαίσιο του Προγράµµατος Επιµόρφωσης θα πραγµατοποιηθούν τρία (3) δωρεάν, αλλά υποχρεωτικά, διαδικτυακά επιµορφωτικά εργαστήρια, τα οποία θα συντονίσουν έγκριτες επιμορφώτριες από τον χώρο της Ειδικής Εκπαίδευσης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ελλάδα. Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί ένα (1) δωρεάν υποχρεωτικό διαδικτυακό σεμινάριο (Webinar) για τη χρήση του animation (σύνολο 16 ώρες).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
1η ∆ΙΑ∆ΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022, 17:00-21:00
“Εισαγωγή στις μορφές ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, στις βασικές έννοιες και αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα” ( 4 ώρες)
Δρ. Πασαλή Χριστίνα, BSN, BBA(c), PGDip (Ed), MSc, MSHCM, PhD
Δρ. Σαλβαρά Μαρίνα, Ph.D., Post-Ph.D (IKY), Dr. Phil.
2η ∆ΙΑ∆ΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Σάββατο 12 Μαρτίου 2022, 10:00-14:00
- “Αναπτυξιακές Ανάγκες των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρίες: Η θεωρία των σταδίων ψυχοκοινωνικής εξέλιξης του E. Η. Erikson” (2 ώρες)
Γαλάνη Μαρία, Κοινωνική Λειτουργός ΥΠΑΙΘ, MSc ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ • “Η παρατήρηση ως μέθοδος για συλλογή πληροφοριών των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών στην τάξη” (2 ώρες)
Μοσχολούρη Χρύσα, Φυσικοθεραπευτρια, Ph.D cand., Παν. Θεσσαλίας, MsC, MA, Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα, Καποδιστριακό Παν. Αθηνών.
3η ∆ΙΑ∆ΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Σάββατο 19 Μαρτίου 2022, 10:00-14:00
- “Συναισθηματική νοημοσύνη και δεξιότητες επικοινωνίας εκπαιδευτικών και μαθητών” (2 ώρες)
Δρ Φενέκου Βασιλική, Β. Sc, MsC, Ph.D Κοινωνική και Κλινική Ψυχολογία, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
- “Δεξιότητες επικοινωνίας στην εργασία με ομάδες με ποικιλόμορφα χαρακτηριστικά” (2 ώρες)
Κοτρέτσου Φραγκίσκα, Κοινωνική Λειτουργός ΥΠΑΙΘ, MSc ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
I_AM Project
“Inclusive education using Animation and Multimedia”
Το 4ο δωρεάν διαδραστικό σεμινάριο (Webinar) πραγματεύεται θέµατα γύρω από την εύκολη χρήση, αξιοποίηση και παραγωγή βίντεο κινουµένων σχεδίων για την προώθηση της συµπερίληψης, της αποδοχής και σεβασµού της διαφορετικότητας. Συντονιστές του εργαστηρίου θα είναι έµπειροι σχεδιαστές κινουµένων σχεδίων (animators) από τον ελληνικό οργανισµό ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ, ο οποίος διοργανώνει το ετήσιο ∆ιεθνές Φεστιβάλ Κινουµένων Σχεδίων Animasyros στο Κυκλαδίτικο νησί της Σύρου. |
4η ∆ΙΑ∆ΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022, 16:00 – 20:00
«Χρήση, αξιοποίηση και παραγωγή βίντεο κινουµένων σχεδίων για την προώθηση των αρχών της ενιαίας εκπαίδευσης» (4 ώρες)
ΤΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΩΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ANIMATION!
Στο τέλος του επιμορφωτικού προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν, προαιρετικά, με τους μαθητές τους στο διαγωνισμό animation εκπροσωπώντας την Ελλάδα!
Οι δημιουργοί του καλύτερου ελληνικού βίντεο θα ταξιδέψουν δωρεάν στη Σύρο για να βραβευτούν στο πλαίσιο του ∆ιεθνούς Φεστιβάλ Κινουµένων Σχεδίων Animasyros, το Σεπτέμβριο του 2022.
ΓΝΩΡΊΣΤΕ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΎΤΡΙΕΣ!
ΜΑΡΙΑ ΓΑΛΑΝΗ
Η Μαρία Γαλάνη έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας (ΤΕΙ Αθήνας). Έχει σπουδάσει Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και έχει μεταπτυχιακό από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο, με θέμα «Σπουδές στην Εκπαίδευση». Έχει εργαστεί, ως κοινωνική λειτουργός στο Συμβουλευτικό Κέντρο Οικογενειών του Δήμου Ζωγράφου. Στην Ειδική Αγωγή, εργάζεται εδώ και είκοσι χρόνια. Τώρα εργάζεται στο 1ο ΚΕΔΑΣΥ Α΄ Αθήνας. Έχει εκπαιδευτεί στη Συστημική Θεραπεία και έχει ασχοληθεί με ομάδες γονέων για την ενδυνάμωση στο ρόλο τους και την απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων.
ΦΡΑΓΚΙΣΚΑ ΚΟΤΡΕΤΣΟΥ
Η Φραγκίσκα Κοτρέτσου, είναι Κοινωνική Λειτουργός. Εργάζεται στον χώρο της εκπαίδευσης πάνω από 20 έτη, υπηρετώντας στα ΚΔΑΥ/ΚΕΔΔΥ/ΚΕΣΥ/ΚΕΔΑΣΥ, ως μέλος διεπιστημονικών ομάδων [Ε.Ε.Π.] και σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης [ΣΜΕΑΕ] όλων των βαθμίδων. Υπήρξε συνεργάτης προγραμμάτων Πολιτισμικής Ετερότητας, ΥΠΑΙΘ, με στόχο την υποβοήθηση της σχολικής φοίτησης μαθητών που απείχαν από τα οφέλη του εκπαιδευτικού συστήματος. Έχει εκπαιδευτεί σε προγράμματα επιμόρφωσης “Στελεχών παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών” & “Εκπαιδευτών και Στελεχών για ευάλωτες κοινωνικά ομάδες” από το ΥΠΑΙΘ.
ΧΡΥΣΑ ΜΟΣΧΟΛΟΥΡΗ
Η Χρύσα Μοσχολούρη είναι Φυσικοθεραπεύτρια και Υποψήφια Διδάκτωρ του τμήματος Φυσικοθεραπείας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Είναι εξειδικευμένη στην πρώιμη
I_AM Project
“Inclusive education using Animation and Multimedia”
παρέμβαση νεογνών και παιδιών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και στην Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στην πρώιμη παρέμβαση και στην εκπαίδευση. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στις σπουδές στην πρώιμη παρέμβαση και στην κοινωνική κατασκευή των ανισοτήτων.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΣΑΛΗ
Η Χριστίνα Πασαλή είναι Καθηγήτρια Νοσηλευτικής στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Είναι πτυχιούχος της Νοσηλευτικής Σχολής του ΑΤΕΙ Αθηνών (2004) και τελειόφοιτη του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Τμήματος Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών του Πανεπιστήμιου Πειραιώς. Κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην “Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση” από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών (2010), στην “Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας” από την Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (2019). Είναι Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Κάτοχος Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας από την Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.. Από νωρίς έστρεψε το ενδιαφέρον της στην εκπαίδευση των ατόμων με οπτική αναπηρία και διοργάνωσε το πρώτο Πανευρωπαϊκά Πιστοποιημένο Σεμινάριο Βασικής Υποστήριξης της Ζωής για άτομα με προβλήματα όρασης (2016) με την Ελληνική Εταιρεία Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης, στην οποία εκπαιδεύει εθελοντικά σε σεμινάρια Βασικής και Εξειδικευμένης Υποστήριξης της Ζωής από το 2006.
ΜΑΡΙΝΑ ΣΑΛΒΑΡΑ
Η Μαρίνα Σαλβαρά είναι απόφοιτος του Πανεπιστήμιου Semmelweis- Πτυχιούχος Κινησιολογίας του Ανθρώπου και Πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Ουγγρικού Πανεπιστημίου Φυσικής Αγωγής. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας στην Ειδική Εκπαίδευση. Κάτοχος Διδακτορικού τίτλου από την Διδακτορική Σχολή του Πανεπιστημίου Semmelweis στην Διδακτική Μεθοδολογία και Κάτοχος Μεταδιδακτορικού τίτλου από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και το Ίδρυμα κρατικών υποτροφιών στην Ειδική Αγωγή με έμφαση στην Αξιολόγηση. Εργάζεται επί 16 έτη στο 1ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Β’ Αθήνας και ως υπεύθυνη της πρακτικής άσκησης φοιτητών. Είναι Διδάσκουσα στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
ΦΕΝΕΚΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Η Δρ Φενέκου αφού ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο τμήμα Ψυχολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης συνέχισε τις σπουδές της και ολοκλήρωσε στο ίδιο Πανεπιστήμιο το μεταπτυχιακό και διδακτορικό πρόγραμμα ειδίκευσης στην Κοινωνική και Κλινική Ψυχολογία. Στα πλαίσια των μεταπτυχιακών της σπουδών εκπαιδεύτηκε ως κλινική ψυχολόγος σε πολλές ενδονοσοκομειακές και εξωνοσοκομειακές δομές Ψυχικής Υγείας ενηλίκων και παίδων. Έχει εξειδικευτεί στην Γνωστική Συμπεριφορική Θεραπεία και στην Οικογενειακή θεραπεία αγωγής. Από το 2007 ασκεί το επάγγελμα της ψυχολόγου και έχει εργαστεί σε δομές ψυχικής υγείας, νοσοκομεία και δημόσια σχολεία ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης. Στην παρούσα φάση εργάζεται ως ψυχολόγος στην Εταιρία
I_AM Project
“Inclusive education using Animation and Multimedia”
Προστασίας Ανηλίκων του Υπουργείου Δικαιοσύνης και παράλληλα διδάσκει σε μεταπτυχιακούς φοιτητές στο Πανεπιστήμιο της Κύπρου και σε ιδιωτικά κολλέγια στην Ελλάδα.
Σας περιμένουμε!
Για διευκρινήσεις και απορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τις συντονίστριες του προγράμματος, Λαμπριάνα Τσιακπίνη και Ευγενία Τραγάκη στο: imegeeiam@gmail.com
Το περιεχόμενο αυτού του εγγράφου αντιπροσωπεύει μόνο τις απόψεις των συγγραφέων και αποτελεί αποκλειστική ευθύνη τους. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν αποδέχεται καμία ευθύνη για τη χρήση των πληροφοριών που περιέχει.
Διαβάστε επίσης:
Πιστοποίηση Β1 Επιπέδου ΤΠΕ: Νέες αιτήσεις εκπαιδευτικών από 1/3
ΦΕΚ: Πώς θα γίνουν οι διαγνωστικές εξετάσεις μαθητών σε Γλώσσα και Μαθηματικά