Διαδικτυακή συζήτηση εκπαιδευτικών στις 27 Φεβρουαρίου διοργανώνει η Δικτύωση Εκπαιδευτικών για την ανατροπή της αξιολόγησης
Συζήτηση για τις συνέπειες της τηλεκπαίδευσης και τους λόγους που το υπουργείο Παιδείας την προωθεί ως μοντέλο , διοργανώνει η Δικτύωση Εκπαιδευτικών για την ανατροπή της αξιολόγησης.
«O αποκλεισμός των φτωχών μαθητών, η μεταφορά της στις οικογένειες και στο σπίτι, τα δυσαναπλήρωτα μαθησιακά κενά, η σωματική καθήλωση (βία πάνω στο σώμα), οι ψυχολογικές επιπτώσεις, η ελαστικοποίηση στο ωράριο και στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, η επιτήρηση και ο έλεγχος της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι μερικές συνιστώσες της λεγόμενης », τονίζει στην ανακοίνωση.
Αναλυτικά:
Παρότι η αποτυχία της τηλε-“εκπαίδευσης” καταγράφηκε βιωματικά (σε όλο το διάστημα των lockdown) και ερευνητικά, η αντιδραστική εκπαιδευτική πολιτική επαναφέρει τα τηλεμαθήματα με κάθε αφορμή (ενάντια στις μαθητικές καταλήψεις, κατά την κακοκαιρία). O αποκλεισμός των φτωχών μαθητών, η μεταφορά της μαθησιακής ευθύνης στις οικογένειες και στο σπίτι, τα δυσαναπλήρωτα μαθησιακά κενά, η σωματική καθήλωση (βία πάνω στο σώμα), οι ψυχολογικές επιπτώσεις, η ελαστικοποίηση στο ωράριο και στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, η επιτήρηση και ο έλεγχος της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι μερικές συνιστώσες της λεγόμενης τηλε- ”εκπαίδευσης”. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς θα συζητήσουμε τις συνέπειες της τηλε- “εκπαίδευσης” καθώς και τους λόγους που το υπουργείο παιδείας την προωθεί στο μεικτό μοντέλο εκπαίδευσης.
Δικτύωση Εκπαιδευτικών για την ανατροπή της αξιολόγησης
Σύνδεσμος στη ZOOM:
Μετάδοση από τη σελίδα της Δικτύωσης: