Ποιος γίνεται Ακαδημαϊκός και ποιος ερευνητής;
Πόσο καλός είναι πραγματικά ο μου;
Πόσο γνώστης του αντικειμένου είναι ο Καθηγητής που μας μιλάει στα τηλεοπτικά παράθυρα για μία σοβαρή κρίση, όπως για παράδειγμα η πανδημία του ;
Τι είναι αυτό που κάνει προσιτό έναν Καθηγητή; Ποιος είναι ο χαρακτήρας του “τρελού Καθηγητή”;
Τι σκέφτεται ο Καθηγητής για τους μαθητές;
Τι σκέφτονται οι μαθητές για αυτόν και πως τον επιλέγουν για τις σπουδές τους στα ανοικτά πανεπιστήμια;
Υπάρχουν οι “τρελοί Καθηγητές” και τι κρύβεται πίσω από τον άτυπο τίτλο που συνοδεύει έναν εκκεντρικό Καθηγητή;
Πόσο αληθινά είναι τα κινηματογραφικά – συνήθως – σενάρια που τον θέλουν να εμπλέκεται πίσω από ιστορίες συνομωσίας όπως για παράδειγμα της πανδημίας του covid;