Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κυριακή, 8 Ιουνίου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Εκπαιδευτικοί: Δεν αποδεχόμαστε το voucher των 200€

18 Φεβρουαρίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

«Η αποδοχή του voucher από τη μια θα μονιμοποιήσει την τηλε-“εκπαίδευση” σε έκτακτες καταστάσεις, από την άλλη θα μας οδηγήσει στο μεικτό σύστημα εκπαίδευσης», σημειώνει η Δικτύωση Εκπαιδευτικών για την ανατροπή της αξιολόγησης

«Δεν εξαργυρώνεται η οργή μας, δεν αποδεχόμαστε το », υπογραμμίζει η Δικτύωση Εκπαιδευτικών για την ανατροπή της αξιολόγησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

«Η αποδοχή του voucher από τη μια θα μονιμοποιήσει την σε έκτακτες καταστάσεις (βλέπε τον πρόσφατο χιονιά και τις μαθητικές καταλήψεις), από την άλλη θα μας οδηγήσει στο μεικτό σύστημα εκπαίδευσης. Πολύ εμφατικά, η κατεύθυνση αυτή δίνεται ήδη από το Υπουργείο με τις εντατικές επιμορφώσεις σε ψηφιακές δεξιότητες για την εξοικείωση  με τις πλατφόρμες του ΠΣΔ και των αντίστοιχων πολυεθνικών και την εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης», σημειώνουν μεταξύ άλλων οι .

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Με επίγνωση των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε οι εκπαιδευτικοί και ιδιαίτερα οι αναπληρωτές, το Υπουργείο ρίχνει ένα δέλεαρ για να πιαστούμε στην φάκα της αντιδραστικής του πολιτικής», σημειώνουν ακόμα και καταλήγουν:

«Η οργή που προκλήθηκε από την εφαρμογή της τηλε-“εκπαίδευσης” δεν θα εξαργυρωθεί με voucher. Καμία συναίνεση, καμία ανοχή – δεν αποδεχόμαστε το voucher. Η δυσαρέσκειά μας να εκφραστεί μέσα από συλλογικούς αγώνες και στάση αξιοπρέπειας απέναντι στη χυδαία επιχείρηση εξαγοράς μας και στην επιχείρηση νομιμοποίησης της επίθεσης της τηλε-“εκπαίδευσης”».

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Voucher: δεν εξαργυρώνεται η οργή μας

Σύμφωνα με το πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ, ύψους 141 εκατομμυρίων ευρώ, θα διατεθούν επιταγές 200 ευρώ σε όλους τους εκπαιδευτικούς με στόχο την ενίσχυσή τους στη νέα ψηφιακή εποχή, στο πλαίσιο της ευρύτερης επένδυσης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης. Υλοποιείται με τη συνεργασία των υπουργείων Οικονομίας, Παιδείας, Εργασίας και Ψηφιακής διακυβέρνησης. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα διακηρύσσεται  «Οικοδομούμε στο κεκτημένο της τηλεκπαίδευσης».
Πολύ σαφείς οι διατυπώσεις για τον στόχο του σχεδίου, δεν αφήνουν καμιά αμφιβολία ότι πρόκειται για ένα ακόμη βήμα κανονικοποίησης και νομιμοποίησης της νέας ψηφιακής εκπαιδευτικής πραγματι-κότητας.

Ποια όμως ήταν τα πραγματικά «κεκτημένα» της τηλε-«εκπαίδευσης», όλο το διάστημα εφαρμογής της; Τα γνωρίσαμε βιωματικά μέχρις ότου επιβεβαιωθούν και ερευνητικά: απογειώνει τις ταξικές ανισότητες και αποκλείει τους φτωχούς μαθητές, όχι επειδή δεν έχουν τον «εξοπλισμό», αλλά κυρίως λόγω των συνολικά εξαιρετικά δύσκολων συνθηκών ζωής στα σπίτια τους και των μειωμένων κινήτρων για συμμετοχή. Μεταθέτει το κόστος και την ευθύνη της μάθησης στις οικογένειες. Δημιουργεί δυσαναπλή-ρωτα μαθησιακά κενά και σπάει την κοινωνικότητα και τη σχολική κοινωνικοποίηση (αυξημένη αποξέ-νωση και απομόνωση). Προκαλεί ψυχολογικά προβλήματα και εθισμό των μαθητών στον ψηφιακό κόσμο. Καταστέλλει τις καταλήψεις, ελέγχει και πειθαρχεί την εκπαιδευτική κοινότητα. Διαλύει τις εργασιακές σχέσεις με ωράριο λάστιχο και προσλήψεις 3μηνιτών αναπληρωτών.

Καμία και κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί πλέον ότι δεν γνωρίζει τις καταστροφικές επιπτώσεις των τηλε-«μαθημάτων». Σύσσωμη σχεδόν η παραταξιακή βεντάλια στον συνδικαλισμό, νομιμοποίησε την απάτη της τηλε-«εκπαίδευσης» και μάλιστα πρόβαλε στις διεκδικήσεις της τη διάθεση τεχνολογικού εξοπλισμού από το κράτος σε μαθητές και εκπαιδευτικούς,  προκειμένου να αρθούν οι ανισότητες στην πρόσβαση. Μήπως τώρα με το voucher, ο αγώνας τους «δικαιώνεται»;

Η αποδοχή του voucher από τη μια θα μονιμοποιήσει την τηλε-«εκπαίδευση» σε έκτακτες καταστάσεις (βλέπε τον πρόσφατο χιονιά και τις μαθητικές καταλήψεις), από την άλλη θα μας οδηγήσει στο μεικτό σύστημα εκπαίδευσης. Πολύ εμφατικά, η κατεύθυνση αυτή δίνεται ήδη από το Υπουργείο με τις εντατικές επιμορφώσεις σε ψηφιακές δεξιότητες για την εξοικείωση  με τις πλατφόρμες του ΠΣΔ και των αντίστοιχων πολυεθνικών και την εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης.

Με την εξαργύρωση του voucher και «λυμένο» το ζήτημα του εξοπλισμού, το Υπουργείο θα μας κουνάει το δάχτυλο στις κάθε λογής αξιολογήσεις για ανεπαρκή παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού, για ελλιπή εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης. Θα δείχνει επίσης μηδενική ανοχή στις μαθητικές καταλήψεις μετατρέποντάς μας σε εσωτερικά ΜΑΤ της σχολικής ζωής, διότι καίγεται και η συνδικαλιστική δικαιολογία να μην παρέχουμε τηλεκπαίδευση από το σπίτι, αφού πια θα έχουμε «εξασφαλισμένο τον εξοπλισμό».

Με επίγνωση των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε οι εκπαιδευτικοί και ιδιαίτερα οι αναπληρωτές, το Υπουργείο ρίχνει ένα δέλεαρ για να πιαστούμε στην φάκα της αντιδραστικής του πολιτικής. Αν ενδιαφερόταν για την ουσιαστική ενίσχυση του σχολείου και των εκπαιδευτικών, θα είχε κάνει πολύ διαφορετικές κινήσεις από αυτές που επιχειρεί. Στεκόμαστε απέναντι σε αυτή την πολιτική και συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε με βάση τα ταξικά συμφέροντα και τις βασικές κοινωνικές ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών. Συνεχίζουμε να υπερασπιζόμαστε τις κατακτήσεις μας: δεν εργαζόμαστε για την αξιολόγηση – κατηγοριοποίηση των σχολείων. Παλεύουμε για μείωση των μαθητών στα τμήματα, μείωση της ύλης και των εξετάσεων, προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών.

Η οργή που προκλήθηκε από την εφαρμογή της τηλε-«εκπαίδευσης» δεν θα εξαργυρωθεί με voucher. Καμία συναίνεση, καμία ανοχή – δεν αποδεχόμαστε το voucher. Η δυσαρέσκειά μας να εκφραστεί μέσα από συλλογικούς αγώνες και στάση αξιοπρέπειας απέναντι στη χυδαία επιχείρηση εξαγοράς μας και στην επιχείρηση νομιμοποίησης της επίθεσης της τηλε-«εκπαίδευσης».

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23

Επόμενο άρθρο

Φωτιά σε πλοίο – Λιμενικό: Πόσοι είναι οι αγνοούμενοι

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Φωτιά σε πλοίο – Λιμενικό: Πόσοι είναι οι αγνοούμενοι

Κορoνοϊός – Παγώνη: Πότε θα πετάξουμε τις μάσκες

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.