Προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης, σχετικά με τη σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο «Εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης καθώς και ETCS-LEVEL1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης».
Ο Υφυπουργός Υποδομών κατά την διάρκεια ενημέρωσης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο φέρνοντας έτσι νέες .
«Το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στη χώρα»
Ο κ. Καραγιάννης ακόμη, απάντησε σε μια προς μία τις αιτιάσεις – κυρίως βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης – επισημαίνοντας όμως, ότι η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με υπουργό τον Κώστα Καραμανλή στο Υπουργείο Υποδομών, υλοποιούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, που έχει υλοποιήσει ποτέ η χώρα.
«Αυτό είναι μια προσωπική επιτυχία του Κώστα Καραμανλή, ο οποίος άλλαξε όλον τον τρόπο του πως αντιλαμβανόμαστε τα δημόσια έργα. Και με θεσμικές παρεμβάσεις και με ουσιαστικές, αλλά κυρίως βλέποντας κάθε πρόβλημα και λύνοντάς το με θετικό τρόπο», τόνισε ο Υφυπουργός.
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο.
Για τα θέματα που σχετίζονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι η σύμβαση πώλησης που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν «αποικιοκρατικού χαρακτήρα» και η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών την επαναδιαπραγματεύεται προκειμένου να βελτιώσει τους όρους για το ελληνικό δημόσιο.
Πρόσθεσε, δε, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ ότι προγραμματίζονται προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, διευκρινίζοντας ότι οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω , «όπως κάνει πάντα η δική μας κυβέρνηση».
Αναφερόμενος στην ταλαιπωρία των επιβατών κατά την πρόσφατη κακοκαιρία και την αποζημίωση των 1.000 ευρώ, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι αυτό από μόνο του δείχνει τη διαφορετική αντίληψη με την οποία η συγκεκριμένη κυβέρνηση αντιμετωπίζει τα πράγματα.
«Είμαστε μία φιλελεύθερη κυβέρνηση, θέλουμε να συνεργαζόμαστε με τους ιδιώτες. Ο ιδιωτικός τομέας έχει και υποχρεώσεις και, όταν δεν τηρεί τις συμβατικές υποχρεώσεις του, η πολιτεία παρεμβαίνει και διασφαλίζει αποζημιώσεις. Και αυτό το έκανε για πρώτη φορά η δική μας κυβέρνηση» υπογράμμισε.
– 97% επιτυχία στις εξετάσεις
Προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης, σχετικά με τη σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο «Εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης καθώς και ETCS-LEVEL1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης».
Ο Υφυπουργός Υποδομών κατά την διάρκεια ενημέρωσης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο φέρνοντας έτσι νέες .
«Το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στη χώρα»
Ο κ. Καραγιάννης ακόμη, απάντησε σε μια προς μία τις αιτιάσεις – κυρίως βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης – επισημαίνοντας όμως, ότι η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με υπουργό τον Κώστα Καραμανλή στο Υπουργείο Υποδομών, υλοποιούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, που έχει υλοποιήσει ποτέ η χώρα.
«Αυτό είναι μια προσωπική επιτυχία του Κώστα Καραμανλή, ο οποίος άλλαξε όλον τον τρόπο του πως αντιλαμβανόμαστε τα δημόσια έργα. Και με θεσμικές παρεμβάσεις και με ουσιαστικές, αλλά κυρίως βλέποντας κάθε πρόβλημα και λύνοντάς το με θετικό τρόπο», τόνισε ο Υφυπουργός.
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο.
Για τα θέματα που σχετίζονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι η σύμβαση πώλησης που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν «αποικιοκρατικού χαρακτήρα» και η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών την επαναδιαπραγματεύεται προκειμένου να βελτιώσει τους όρους για το ελληνικό δημόσιο.
Πρόσθεσε, δε, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ ότι προγραμματίζονται προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, διευκρινίζοντας ότι οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω , «όπως κάνει πάντα η δική μας κυβέρνηση».
Αναφερόμενος στην ταλαιπωρία των επιβατών κατά την πρόσφατη κακοκαιρία και την αποζημίωση των 1.000 ευρώ, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι αυτό από μόνο του δείχνει τη διαφορετική αντίληψη με την οποία η συγκεκριμένη κυβέρνηση αντιμετωπίζει τα πράγματα.
«Είμαστε μία φιλελεύθερη κυβέρνηση, θέλουμε να συνεργαζόμαστε με τους ιδιώτες. Ο ιδιωτικός τομέας έχει και υποχρεώσεις και, όταν δεν τηρεί τις συμβατικές υποχρεώσεις του, η πολιτεία παρεμβαίνει και διασφαλίζει αποζημιώσεις. Και αυτό το έκανε για πρώτη φορά η δική μας κυβέρνηση» υπογράμμισε.
– 97% επιτυχία στις εξετάσεις
Προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης, σχετικά με τη σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο «Εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης καθώς και ETCS-LEVEL1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης».
Ο Υφυπουργός Υποδομών κατά την διάρκεια ενημέρωσης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο φέρνοντας έτσι νέες .
«Το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στη χώρα»
Ο κ. Καραγιάννης ακόμη, απάντησε σε μια προς μία τις αιτιάσεις – κυρίως βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης – επισημαίνοντας όμως, ότι η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με υπουργό τον Κώστα Καραμανλή στο Υπουργείο Υποδομών, υλοποιούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, που έχει υλοποιήσει ποτέ η χώρα.
«Αυτό είναι μια προσωπική επιτυχία του Κώστα Καραμανλή, ο οποίος άλλαξε όλον τον τρόπο του πως αντιλαμβανόμαστε τα δημόσια έργα. Και με θεσμικές παρεμβάσεις και με ουσιαστικές, αλλά κυρίως βλέποντας κάθε πρόβλημα και λύνοντάς το με θετικό τρόπο», τόνισε ο Υφυπουργός.
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο.
Για τα θέματα που σχετίζονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι η σύμβαση πώλησης που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν «αποικιοκρατικού χαρακτήρα» και η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών την επαναδιαπραγματεύεται προκειμένου να βελτιώσει τους όρους για το ελληνικό δημόσιο.
Πρόσθεσε, δε, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ ότι προγραμματίζονται προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, διευκρινίζοντας ότι οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω , «όπως κάνει πάντα η δική μας κυβέρνηση».
Αναφερόμενος στην ταλαιπωρία των επιβατών κατά την πρόσφατη κακοκαιρία και την αποζημίωση των 1.000 ευρώ, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι αυτό από μόνο του δείχνει τη διαφορετική αντίληψη με την οποία η συγκεκριμένη κυβέρνηση αντιμετωπίζει τα πράγματα.
«Είμαστε μία φιλελεύθερη κυβέρνηση, θέλουμε να συνεργαζόμαστε με τους ιδιώτες. Ο ιδιωτικός τομέας έχει και υποχρεώσεις και, όταν δεν τηρεί τις συμβατικές υποχρεώσεις του, η πολιτεία παρεμβαίνει και διασφαλίζει αποζημιώσεις. Και αυτό το έκανε για πρώτη φορά η δική μας κυβέρνηση» υπογράμμισε.
– 97% επιτυχία στις εξετάσεις
Προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης, σχετικά με τη σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο «Εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης καθώς και ETCS-LEVEL1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης».
Ο Υφυπουργός Υποδομών κατά την διάρκεια ενημέρωσης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο φέρνοντας έτσι νέες .
«Το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στη χώρα»
Ο κ. Καραγιάννης ακόμη, απάντησε σε μια προς μία τις αιτιάσεις – κυρίως βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης – επισημαίνοντας όμως, ότι η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με υπουργό τον Κώστα Καραμανλή στο Υπουργείο Υποδομών, υλοποιούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, που έχει υλοποιήσει ποτέ η χώρα.
«Αυτό είναι μια προσωπική επιτυχία του Κώστα Καραμανλή, ο οποίος άλλαξε όλον τον τρόπο του πως αντιλαμβανόμαστε τα δημόσια έργα. Και με θεσμικές παρεμβάσεις και με ουσιαστικές, αλλά κυρίως βλέποντας κάθε πρόβλημα και λύνοντάς το με θετικό τρόπο», τόνισε ο Υφυπουργός.
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο.
Για τα θέματα που σχετίζονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι η σύμβαση πώλησης που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν «αποικιοκρατικού χαρακτήρα» και η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών την επαναδιαπραγματεύεται προκειμένου να βελτιώσει τους όρους για το ελληνικό δημόσιο.
Πρόσθεσε, δε, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ ότι προγραμματίζονται προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, διευκρινίζοντας ότι οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω , «όπως κάνει πάντα η δική μας κυβέρνηση».
Αναφερόμενος στην ταλαιπωρία των επιβατών κατά την πρόσφατη κακοκαιρία και την αποζημίωση των 1.000 ευρώ, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι αυτό από μόνο του δείχνει τη διαφορετική αντίληψη με την οποία η συγκεκριμένη κυβέρνηση αντιμετωπίζει τα πράγματα.
«Είμαστε μία φιλελεύθερη κυβέρνηση, θέλουμε να συνεργαζόμαστε με τους ιδιώτες. Ο ιδιωτικός τομέας έχει και υποχρεώσεις και, όταν δεν τηρεί τις συμβατικές υποχρεώσεις του, η πολιτεία παρεμβαίνει και διασφαλίζει αποζημιώσεις. Και αυτό το έκανε για πρώτη φορά η δική μας κυβέρνηση» υπογράμμισε.
– 97% επιτυχία στις εξετάσεις
Προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης, σχετικά με τη σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο «Εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης καθώς και ETCS-LEVEL1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης».
Ο Υφυπουργός Υποδομών κατά την διάρκεια ενημέρωσης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο φέρνοντας έτσι νέες .
«Το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στη χώρα»
Ο κ. Καραγιάννης ακόμη, απάντησε σε μια προς μία τις αιτιάσεις – κυρίως βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης – επισημαίνοντας όμως, ότι η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με υπουργό τον Κώστα Καραμανλή στο Υπουργείο Υποδομών, υλοποιούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, που έχει υλοποιήσει ποτέ η χώρα.
«Αυτό είναι μια προσωπική επιτυχία του Κώστα Καραμανλή, ο οποίος άλλαξε όλον τον τρόπο του πως αντιλαμβανόμαστε τα δημόσια έργα. Και με θεσμικές παρεμβάσεις και με ουσιαστικές, αλλά κυρίως βλέποντας κάθε πρόβλημα και λύνοντάς το με θετικό τρόπο», τόνισε ο Υφυπουργός.
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο.
Για τα θέματα που σχετίζονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι η σύμβαση πώλησης που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν «αποικιοκρατικού χαρακτήρα» και η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών την επαναδιαπραγματεύεται προκειμένου να βελτιώσει τους όρους για το ελληνικό δημόσιο.
Πρόσθεσε, δε, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ ότι προγραμματίζονται προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, διευκρινίζοντας ότι οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω , «όπως κάνει πάντα η δική μας κυβέρνηση».
Αναφερόμενος στην ταλαιπωρία των επιβατών κατά την πρόσφατη κακοκαιρία και την αποζημίωση των 1.000 ευρώ, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι αυτό από μόνο του δείχνει τη διαφορετική αντίληψη με την οποία η συγκεκριμένη κυβέρνηση αντιμετωπίζει τα πράγματα.
«Είμαστε μία φιλελεύθερη κυβέρνηση, θέλουμε να συνεργαζόμαστε με τους ιδιώτες. Ο ιδιωτικός τομέας έχει και υποχρεώσεις και, όταν δεν τηρεί τις συμβατικές υποχρεώσεις του, η πολιτεία παρεμβαίνει και διασφαλίζει αποζημιώσεις. Και αυτό το έκανε για πρώτη φορά η δική μας κυβέρνηση» υπογράμμισε.
– 97% επιτυχία στις εξετάσεις
Προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης, σχετικά με τη σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο «Εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης καθώς και ETCS-LEVEL1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης».
Ο Υφυπουργός Υποδομών κατά την διάρκεια ενημέρωσης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο φέρνοντας έτσι νέες .
«Το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στη χώρα»
Ο κ. Καραγιάννης ακόμη, απάντησε σε μια προς μία τις αιτιάσεις – κυρίως βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης – επισημαίνοντας όμως, ότι η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με υπουργό τον Κώστα Καραμανλή στο Υπουργείο Υποδομών, υλοποιούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, που έχει υλοποιήσει ποτέ η χώρα.
«Αυτό είναι μια προσωπική επιτυχία του Κώστα Καραμανλή, ο οποίος άλλαξε όλον τον τρόπο του πως αντιλαμβανόμαστε τα δημόσια έργα. Και με θεσμικές παρεμβάσεις και με ουσιαστικές, αλλά κυρίως βλέποντας κάθε πρόβλημα και λύνοντάς το με θετικό τρόπο», τόνισε ο Υφυπουργός.
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο.
Για τα θέματα που σχετίζονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι η σύμβαση πώλησης που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν «αποικιοκρατικού χαρακτήρα» και η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών την επαναδιαπραγματεύεται προκειμένου να βελτιώσει τους όρους για το ελληνικό δημόσιο.
Πρόσθεσε, δε, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ ότι προγραμματίζονται προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, διευκρινίζοντας ότι οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω , «όπως κάνει πάντα η δική μας κυβέρνηση».
Αναφερόμενος στην ταλαιπωρία των επιβατών κατά την πρόσφατη κακοκαιρία και την αποζημίωση των 1.000 ευρώ, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι αυτό από μόνο του δείχνει τη διαφορετική αντίληψη με την οποία η συγκεκριμένη κυβέρνηση αντιμετωπίζει τα πράγματα.
«Είμαστε μία φιλελεύθερη κυβέρνηση, θέλουμε να συνεργαζόμαστε με τους ιδιώτες. Ο ιδιωτικός τομέας έχει και υποχρεώσεις και, όταν δεν τηρεί τις συμβατικές υποχρεώσεις του, η πολιτεία παρεμβαίνει και διασφαλίζει αποζημιώσεις. Και αυτό το έκανε για πρώτη φορά η δική μας κυβέρνηση» υπογράμμισε.
– 97% επιτυχία στις εξετάσεις
Προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης, σχετικά με τη σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο «Εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης καθώς και ETCS-LEVEL1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης».
Ο Υφυπουργός Υποδομών κατά την διάρκεια ενημέρωσης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο φέρνοντας έτσι νέες .
«Το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στη χώρα»
Ο κ. Καραγιάννης ακόμη, απάντησε σε μια προς μία τις αιτιάσεις – κυρίως βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης – επισημαίνοντας όμως, ότι η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με υπουργό τον Κώστα Καραμανλή στο Υπουργείο Υποδομών, υλοποιούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, που έχει υλοποιήσει ποτέ η χώρα.
«Αυτό είναι μια προσωπική επιτυχία του Κώστα Καραμανλή, ο οποίος άλλαξε όλον τον τρόπο του πως αντιλαμβανόμαστε τα δημόσια έργα. Και με θεσμικές παρεμβάσεις και με ουσιαστικές, αλλά κυρίως βλέποντας κάθε πρόβλημα και λύνοντάς το με θετικό τρόπο», τόνισε ο Υφυπουργός.
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο.
Για τα θέματα που σχετίζονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι η σύμβαση πώλησης που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν «αποικιοκρατικού χαρακτήρα» και η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών την επαναδιαπραγματεύεται προκειμένου να βελτιώσει τους όρους για το ελληνικό δημόσιο.
Πρόσθεσε, δε, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ ότι προγραμματίζονται προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, διευκρινίζοντας ότι οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω , «όπως κάνει πάντα η δική μας κυβέρνηση».
Αναφερόμενος στην ταλαιπωρία των επιβατών κατά την πρόσφατη κακοκαιρία και την αποζημίωση των 1.000 ευρώ, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι αυτό από μόνο του δείχνει τη διαφορετική αντίληψη με την οποία η συγκεκριμένη κυβέρνηση αντιμετωπίζει τα πράγματα.
«Είμαστε μία φιλελεύθερη κυβέρνηση, θέλουμε να συνεργαζόμαστε με τους ιδιώτες. Ο ιδιωτικός τομέας έχει και υποχρεώσεις και, όταν δεν τηρεί τις συμβατικές υποχρεώσεις του, η πολιτεία παρεμβαίνει και διασφαλίζει αποζημιώσεις. Και αυτό το έκανε για πρώτη φορά η δική μας κυβέρνηση» υπογράμμισε.
– 97% επιτυχία στις εξετάσεις
Προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης, σχετικά με τη σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο «Εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης καθώς και ETCS-LEVEL1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης».
Ο Υφυπουργός Υποδομών κατά την διάρκεια ενημέρωσης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο φέρνοντας έτσι νέες .
«Το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στη χώρα»
Ο κ. Καραγιάννης ακόμη, απάντησε σε μια προς μία τις αιτιάσεις – κυρίως βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης – επισημαίνοντας όμως, ότι η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με υπουργό τον Κώστα Καραμανλή στο Υπουργείο Υποδομών, υλοποιούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, που έχει υλοποιήσει ποτέ η χώρα.
«Αυτό είναι μια προσωπική επιτυχία του Κώστα Καραμανλή, ο οποίος άλλαξε όλον τον τρόπο του πως αντιλαμβανόμαστε τα δημόσια έργα. Και με θεσμικές παρεμβάσεις και με ουσιαστικές, αλλά κυρίως βλέποντας κάθε πρόβλημα και λύνοντάς το με θετικό τρόπο», τόνισε ο Υφυπουργός.
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δις. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο.
Για τα θέματα που σχετίζονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι η σύμβαση πώλησης που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν «αποικιοκρατικού χαρακτήρα» και η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών την επαναδιαπραγματεύεται προκειμένου να βελτιώσει τους όρους για το ελληνικό δημόσιο.
Πρόσθεσε, δε, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ ότι προγραμματίζονται προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, διευκρινίζοντας ότι οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω , «όπως κάνει πάντα η δική μας κυβέρνηση».
Αναφερόμενος στην ταλαιπωρία των επιβατών κατά την πρόσφατη κακοκαιρία και την αποζημίωση των 1.000 ευρώ, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι αυτό από μόνο του δείχνει τη διαφορετική αντίληψη με την οποία η συγκεκριμένη κυβέρνηση αντιμετωπίζει τα πράγματα.
«Είμαστε μία φιλελεύθερη κυβέρνηση, θέλουμε να συνεργαζόμαστε με τους ιδιώτες. Ο ιδιωτικός τομέας έχει και υποχρεώσεις και, όταν δεν τηρεί τις συμβατικές υποχρεώσεις του, η πολιτεία παρεμβαίνει και διασφαλίζει αποζημιώσεις. Και αυτό το έκανε για πρώτη φορά η δική μας κυβέρνηση» υπογράμμισε.
– 97% επιτυχία στις εξετάσεις