Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κυριακή, 15 Ιουνίου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Κόπτσης για τηλεκπαίδευση: Έχουμε βρει ένα πολύτιμο εργαλείο για να μην χάνονται ώρες σε καταλήψεις, κακοκαιρία..

30 Ιανουαρίου, 2022
Σε Fresh Education, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Διάδωσέ το

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στον ΑΘΗΝΑ 9,84 και στη Μαρία Παύλου μίλησε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης, για την επαναλειτουργία των σχολείων αύριο Δευτέρα 31/1,  μετά από την κακοκαιρία που τα κράτησε κλειστά, αλλά και για την τηλεκπαίδευση.

Εκτιμούμε πως αύριο θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση και θα ξαναχτυπήσει το κουδούνι σε όλα τα σχολεία. Είμαστε έτοιμοι με τις αίθουσες ανοικτές, καθαρές, με θέρμανση και αντισηπτικά για την ασφάλεια μαθητών και διδακτικού προσωπικού, είπε ο κ. Κόπτσης

Τι είπε για την τηλεκπαίδευση ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ

Είναι απόλυτα δικαιολογημένος όποιος δεν έκανε τηλεκπαίδευση γιατί δεν μπόρεσε να πάει στο σχολείο, γιατί δεν είχε πρόσβαση ή γιατί δεν υπήρχε ρεύμα.

“Η τηλεκπαίδευση πήγε πολύ καλά. Έχουμε βρει ένα εξαιρετικά πολύτιμο εργαλείο, το οποίο πρέπει να εκμεταλλευτούμε. Έμεινε ως παρακαταθήκη από την περίοδο της covid 19. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου για να μην χάνονται ώρες όταν δεν μπορεί να γίνει η διδασκαλία δια ζώσης, όπως σε καταλήψεις, σε καιρικά φαινόμενα. Είναι απόλυτα δικαιολογημένος όποιος δεν έκανε τηλεκπαίδευση γιατί δεν μπόρεσε να πάει στο σχολείο, γιατί δεν είχε πρόσβαση ή γιατί δεν υπήρχε ρεύμα. Εμείς δε θέλουμε να χαθεί ώρα εκεί που είναι δυνατόν”  Ακούστε εδώ τη συνέντευξη

Τι λένε οι εκπαιδευτικοί για την αποζημίωση τηλεκπαίδευσης

Τέτοια απομύζηση ανθρωπίνων πόρων, ζωτικού χώρου και εξοπλισμού, που βίωσαν οι εκπαιδευτικοί τα 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης και συνεχίζεται μέχρι σήμερα δεν παρατηρείται πουθενά αλλού.

Απομύζηση ανθρωπίνων πόρων, ζωτικού χώρου και εξοπλισμού των εκπαιδευτικών είναι η  τηλεκπαίδευση, σύμφωνα με την ΟΛΤΕΕ,  που προτείνει αναμόρφωση της σχετικής υπουργικής απόφασης αλλά και αναδρομική αποζημίωση τηλεργασίας για τους εκπαιδευτικούς

Πριν λίγες ημέρες και η ΟΕΙΛΕ, με ανακοίνωσή της, διεκδικεί αποζημίωση για τους εκπαιδευτικούς που κάνουν τηλεκπαίδευση Διαβάστε εδώ και σχετική ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ

Η ανακοίνωση της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Προσδιορισμός Αποζημίωσης της Τηλεκπαίδευσης 

Αν και η επικαιρότητα στα εκπαιδευτικά θέματα επισκιάζεται από την κακοκαιρία, το ΥΠΑΙΘ εφηύρε ένα νέο εργαλείο εκμετάλλευσης ανθρώπινων πόρων, μέσων και εξοπλισμού των εκπαιδευτικών, την τηλεκπαίδευση «δια πάσαν αιτία». 

Σαφώς είναι θεμιτό και επιβάλλεται, να καταβάλουν όλοι κάθε προσπάθεια  να μην χάνεται ούτε μια ώρα μαθήματος, από το Υπουργείο μέχρι τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Η συμπερίληψη της περίπτωσης καταλήψεων στα σχολεία, ώστε να παρέχεται τηλεκπαίδευση αποδεικνύει από μόνο του το γεγονός της ανικανότητας του Υπουργείου ως φορέα να διαχειριστεί το φαινόμενο των καταλήψεων. Χωρίς καμία πρόνοια, με απειλές και ΜΑΤ δεν πρόκειται να εξαλειφθούν οι καταλήψεις. 

Επίσης σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας είτε από καιρικές συνθήκες είτε από φυσικές καταστροφές τις οποίες βιώσαμε πρόσφατα η οδηγία της «τηλεκπαίδευσης» είναι εντελώς, άκυρη και επικίνδυνη, όπως έχουμε τονίσει επανειλημμένα, καθώς όλες οι υποδομές υπολειτουργούν, περιουσίες καταστρέφονται, άνθρωποι χάνονται και το μόνο μέλημα του ΥΠΑΙΘ είναι να μη χαθεί ούτε μια ώρα διδασκαλίας, θέτοντας σε κίνδυνο τους εκπαιδευτικούς που θα επιχειρήσουν να προσεγγίσουν τα σχολεία για να πραγματοποιήσουν την «τηλεκπαίδευση» με εξοπλισμό του σχολείου.

Η αναγκαστική καταφυγή σε τηλεκπαίδευση «δια πάσαν αιτία», χωρίς καμία μέριμνα για την διαθεσιμότητα των υποδομών δικτύων και του εξοπλισμού, μαθητών και εκπαιδευτικών, καταδεικνύει την πρόθεση του Υπουργείου να μην ασχοληθεί σοβαρά με τα καυτά ζητήματα και τα προβλήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας και αν μη τι άλλο αποδεικνύει τον ερασιτεχνικό τρόπο αντιμετώπισης τους, διατυμπανίζοντας προς πάσα κατεύθυνση ότι οι μηχανισμοί του κράτους λειτουργούν αδιάλειπτα.

Η τηλεργασία καθιερώθηκε πλέον σε όλο το φάσμα της εργασίας και οι νόμοι προσαρμόστηκαν πάνω σε αυτές τις ανάγκες, ο πρόσφατος νόμος 4808/2021 για τον ιδιωτικό τομέα, στο Άρθρο 67 αναφέρει ρητά ότι ο εργοδότης σε περίοδο τηλεργασίας οφείλει και αναλαμβάνει το κόστος που προκαλείται στον εργαζόμενο από τη μορφή αυτής της εργασίας, ήτοι το κόστος του εξοπλισμού. 

Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων καθορίστηκε ως ελάχιστο χρηματικό ποσό, τα 28 Ευρώ, για αποζημίωση Τηλεργασίας που καταβάλλουν μηνιαίως οι εργοδότες στους τηλεργαζόμενους για τη χρήση του οικιακού χώρου εργασίας, την κάλυψη του κόστους επικοινωνιών και την συντήρηση του εξοπλισμού του παρέχοντας τους και υποστήριξη. 

Η ιδιότυπη επίταξη του εξοπλισμού των εκπαιδευτικών δεν έχει προηγούμενο. Το ΥΠΑΙΘ θεωρεί αυτονόητο ότι οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν κατάλληλο εξοπλισμό και διασύνδεση με το διαδίκτυο και τα επιτάσσει καθημερινά για να εξυπηρετήσει τις αποφάσεις του. Η γύμνια του εκπαιδευτικού συστήματος φαίνεται και στο σχολείο, καθώς δεν επαρκούν τα γραφεία και ο εξοπλισμός με σύνδεση στο διαδίκτυο για τους εκπαιδευτικούς, ώστε να μπορεί κάποιος να προσφέρει στους μαθητές «τηλεκπαίδευση» από το χώρο εργασίας του.

Τέτοια απομύζηση ανθρωπίνων πόρων, ζωτικού χώρου και εξοπλισμού, που βίωσαν οι εκπαιδευτικοί τα 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης και συνεχίζεται μέχρι σήμερα δεν παρατηρείται πουθενά αλλού. 

freshedu

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Αναδρομικά – Συντάξεις: Ρύθμιση για υπαγωγή στις 48 δόσεις – Τι πρέπει να ξέρετε

Επόμενο άρθρο

Νέα παράταση διανομής συγγραμμάτων στους φοιτητές

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Νέα παράταση διανομής συγγραμμάτων στους φοιτητές

Κόπτσης: Σκεφτόμαστε για σχολικούς νοσηλευτές στα σχολεία, αλλά υπάρχει και ο υπεύθυνος covid

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.