Διάδωσέ το
Κόπτσης: Ευθύνες σε συντονιστές για τις χαμηλές βαθμολογίες σε σχολεία
Οι εκπαιδευτικοί, Ζήσης Τζηκαλιός ΠΕ 88.01 ΕΑΕ και Λένα Μαγαλιού ΠΕ 70, δημιούργησαν ένα ακόμα δελτίο, όπως πάντα με την οπτικοακουστική επεξεργασία των ειδήσεων του Fresh Education. Το ανάρτησαν στο youtube κανάλι «Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα» και το έστειλαν προς δημοσίευση στην ιστοσελίδα μας.
Βρείτε και ακολουθήστε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook εδώ
Μη χάσετε τις τηλεσυζητήσεις του καναλιού “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα”:
Με νέο τρόπο θα βαθμολογούν τα σχολεία οι Συντονιστές
Πλαίσιο κριτηρίων ετοιμάζει το ΙΕΠ, σύμφωνα με το οποίο οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα βαθμολογούν τα σχολεία κατά τη διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του fresh-education, μετά από τις μεγάλες αποκλίσεις -διαφοροποιήσεις βαθμολογιών που έβαλαν Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία κατά το σχολικό έτος 2021 -2022 και τις διαμαρτυρίες διευθυντών σχολείων προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, το ΙΕΠ ετοιμάζει ένα κοινό πλαίσιο κριτηρίων σύμφωνα με το οποίο θα μπαίνουν οι βαθμολογίες από τους Συντονιστές.
Στόχος της κίνησης αυτής είναι: να μην παίρνει άλλο σχολείο 5αρι και άλλο 10αρι για το ίδιο αποτέλεσμα τα ενιαία κείμενα να μην βαθμολογούνται με 8αρια και 9αρια και να παίρνουν κάποιες φορές και μεγαλύτερη βαθμολογία από σχολεία που κατέθεσαν σχέδια δράσης να “ελεγχθούν” οι συντονιστές που είτε δεν έβαλαν καθόλου βαθμολογία, είτε έγραψαν 2-3 λέξεις στις αξιολογήσεις των σχολείων τους, είτε έκαναν πολύ copy paste, είτε οτιδήποτε άλλο.