Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Μεγάλη αλλαγή στα αυτοκίνητα: Ποιά ΙΧ θα περνούν από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο

15 Σεπτεμβρίου, 2022
Σε ipaidia, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Έρχεται ετήσιος έλεγχος σε ΙΧ που κλείνουν 5 χρόνια κυκλοφορίας – Με τεχνικές ελλείψεις το 50% των ΙΧ που ελέγχονται από ΚΤΕΟ στην Ελλάδα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Σύμφωνα με το newsauto, από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο είναι πολύ πιθανό να περνούν τα οχήματά τους οι ιδιοκτήτες τους με στόχο την βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Άλλωστε είναι γνωστό ότι η Ελλάδα διαθέτει έναν από τους γηραιότερους στόλους οχημάτων στην ΕΕ και ήδη πολλά ευρωπαϊκά κράτη-μέλη έχουν υιοθετήσει τον ετήσιο τεχνικό έλεγχο σε όλα τα οχήματα που έχουν κλείσει 8 χρόνια κυκλοφορίας.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Μάλιστα, ακόμη και η γειτονική Βουλγαρία τα καινούρια αυτοκίνητα μόλις κλείσουν 5ετία οι ιδιοκτήτες τους καλούνται να τα περνούν από τεχνικό έλεγχο κάθε χρόνο!

Στην Ελλάδα ο πρώτος έλεγχος ΚΤΕΟ σε καινούριο αυτοκίνητο πραγματοποιείται μετά από 4 χρόνια και κατόπιν ο έλεγχος γίνεται κάθε 2 χρόνια.

Τώρα εξαιτίας τη μη έλευσης των ιδιοκτητών οχημάτων από τον περιοδικό έλεγχο, την αύξηση του μέσου όρους ηλικίας του στόλου όλων των οχημάτων και την μείωση του αριθμού των νέων αυτοκινήτων στην αγορά το κυβερνητικό επιτελείο εξετάζει την υιοθέτηση του ετήσιου ελέγχου από ΚΤΕΟ των παλαιών οχημάτων.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto, το σχέδιο που επεξεργάζονται τα κυβερνητικά στελέχη περιλαμβάνει τον ετήσιο έλεγχο των οχημάτων που έχουν κλείσει ήδη τα 10 έτη κυκλοφορίας τους από την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησής τους ή τα 15 έτη κυκλοφορίας τους από την πρώτη ημερομηνία ταξινόμησής τους.

Αν τελικά αποφασιστεί ότι θα περνούν κάθε χρόνο από ΚΤΕΟ τα οχήματα 10ετίας τότε θα αφορά πάνω από 2,5 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ, ενώ αν αποφασιστεί ότι κάθε χρόνο θα περνούν τα αυτοκίνητα 15ετίας τότε ο αριθμός τους μειώνεται σε περίπου 2 εκατ. ιδιοκτήτες.

Βήκας: Με τεχνικές ελλείψεις το 50% των ΙΧ που περνούν από ΚΤΕΟ!

Με κάθε είδους τεχνικές ελλείψεις περνούν από τα ΚΤΕΟ όλης της χώρας εκατομμύρια αυτοκίνητα με το το ποσοστό τους να ξεπερνά το 45-50%! Στα παραπάνω βέβαια θα πρέπει να συνυπολογιστεί και ένα 40% του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων που οι ιδιοκτήτες τους δεν τα πηγαίνουν καθόλου για έλεγχο στα ΚΤΕΟ προφανώς λόγω της κακής τους κατάστασης…

Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος, κ. Κωνσταντίνος Βήκας, τονίζει στο Newsauto ότι: «Αδιαμφισβήτητα η πύκνωση των τεχνικών ελέγχων ΚΤΕΟ θα ενισχύσει περαιτέρω την οδική ασφάλεια της χώρας μας καθώς και την ποιότητα του αέρα που αναπνέουμε. Σε πολλές χώρες-μέλη της ΕΕ, ο τεχνικός έλεγχος προβλέπεται αρχικά με την συμπλήρωση 2 ή 3 χρόνων και περιοδικά κάθε χρόνο μετά, πρακτικά οχήματα 5ετίας και μετά ελέγχονται κάθε χρόνο. Η πρακτική αυτή έχει ενισχύσει κατά πολύ την οδική ασφάλεια στις χώρες αυτές, αποτελεί στόχο πολλών άλλων κρατών στην ΕΕ και είναι ένα γεγονός που θα πρέπει απασχολήσει σοβαρά και την χώρα μας. Σύμφωνα με τα ισχύοντα στην χώρα μας ο αρχικός έλεγχος ΚΤΕΟ ενός καινούργιου οχήματος προβλέπεται στα 4 έτη και αυτό εκτός άλλων αφήνει τεράστια περιθώρια στην αλλοίωση χιλιομετρικών ενδείξεων από επιτήδειους αφού τα διανυθέντα χιλιόμετρα ενός οχήματος καταγράφονται και τηρούνται επίσημα και συστηματικά μόνο στις βάσεις δεδομένων ΚΤΕΟ κατά τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου και δύναται να αντιπαραβάλλονται εκ του ασφαλούς. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τεχνικών ελέγχων ΚΤΕΟ στην Ελλάδα, στα υπόχρεα οχήματα προς έλεγχο ΚΤΕΟ σημειώνονται τεχνικές ελλείψεις όλων των διαβαθμίσεων σε ποσοστό άνω του 45-50%, και όλα αυτά στο 60% των υπόχρεων προς έλεγχο οχημάτων καθώς έως και σήμερα το υπόλοιπο 40% του στόλου δεν προσκομίζεται για έλεγχο στα ΚΤΕΟ, προφανώς λόγω κακής κατάστασής τους. Με την παραδοχή συμμετοχής στους τεχνικούς ελέγχους του 100% του υπόχρεου στόλου τότε οι σημειωμένες ελλείψεις αναμένεται να ξεπεράσουν στο 80% των ελεγχόμενων οχημάτων και αυτό επιβεβαιώνει ξεκάθαρα την αναγκαιότητα πύκνωσης των ελέγχων ΚΤΕΟ σε μια χώρα όπως η Ελλάδα που ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων ξεπερνά τα 15 έτη».

Τι γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη

«Ασυλία» για τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας τους έχουν τα καινούρια αυτοκίνητα σε πολλά κράτη-μέλη της ΕΕ με αποτέλεσμα να αυξάνονται συνεχώς τα κρούσματα των περιστατικών που αφορούν σε αυτοκίνητα με γυρισμένα χιλιόμετρα, τα οποία προέρχονται κυρίως από εταιρείες ενοικιάσεων ή leasing.

Παράλληλα, κάποια άλλα κράτη-μέλη μειώνουν τους τακτικούς ελέγχους ΚΤΕΟ των οχημάτων, ώστε να διασφαλιστεί η οδική ασφάλεια και να μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα.

Ήδη κάποια κράτη-μέλη έχουν μειώσει τον πρώτο τεχνικό έλεγχο των καινούριων οχημάτων στα 2 χρόνια και κατόπιν τον έχουν κάνει ετήσιο, ώστε τα οχήματα να ελέγχονται τακτικότερα και βέβαια να μειωθούν περαιτέρω τα περιστατικά με αυτοκίνητα στα οποία διαπιστώνονται γυρισμένα χιλιόμετρα.

Η πρώτη χώρα της ΕΕ που υιοθέτηση τον πρώτο τεχνικό έλεγχο μετά από 2 χρόνια από την 1η Άδεια Κυκλοφορίας του οχήματος και κατόπιν ο τεχνικός έλεγχος πραγματοποιείται κάθε χρόνο είναι η Κροατία!

Επίσης, η Λετονία υποχρεώνει τους ιδιοκτήτες καινούριων αυτοκινήτων να περνούν τα αυτοκίνητά τους από ΚΤΕΟ μετά τα δύο πρώτα χρόνια κυκλοφορίας τους. Στη συνέχεια τα ξαναπερνούν μετά από 2 χρόνια και μόλις κλείσουν την 4ετία οι έλεγχοι γίνονται ετήσιοι.

Στην Βρετανία τα οχήματα περνούν από Τεχνικό Έλεγχο για πρώτη φορά μόλις κλείσουν 3ετία και κατόπιν περνούν από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο!

Αυστρία, Βουλγαρία, Πολωνία και Σουηδία έχουν τα ίδια χρονικά διαστήματα ελέγχων των οχημάτων από ΚΤΕΟ με την πρώτη φορά να ορίζεται στην 3ετία, την δεύτερη μετά από 2 χρόνια και μετά την 5ετία τα οχήματα περνούν κάθε χρόνο από Τεχνικό Έλεγχο.

Στην Ρουμανία τα οχήματα περνούν για πρώτη φορά από ΚΤΕΟ μόλις κλείσουν 3ετία και στη συνέχεια περνούν ανά 2ετία μέχρι να κλείσουν τα 11 χρόνια ζωής τους. Κατόπιν περνούν από Τεχνικό Έλεγχο κάθε χρόνο.

Γερμανία και Λιθουανία έχουν υιοθετήσει ένα άλλο σύστημα ελέγχου των οχημάτων, σύμφωνα με το οποίο το πρώτο ΚΤΕΟ έρχεται μετά την 3ετία και κατόπιν οι έλεγχοι πραγματοποιούνται κάθε διετία.

Τα οχήματα σε Βέλγιο και η Βόρεια Ιρλανδία περνούν για πρώτη φορά από ΚΤΕΟ μόλις κλείσουν την πρώτη 4ετία και κατόπιν οι έλεγχοι είναι ετήσιοι.

Στην Ολλανδία τα οχήματα περνούν από ΚΤΕΟ για πρώτη φορά μόλις κλείσουν την 4ετία. Ο επόμενος έλεγχος πραγματοποιείται μετά από 2 χρόνια και μόλις το όχημα κλείσει την 6ετία τότε οι έλεγχοι γίνονται ετήσιοι.

Η Σλοβενία και η Πορτογαλία έχουν επιλέξει να περνούν τα οχήματα από ΚΤΕΟ για πρώτη φορά μόλις κλείσουν 4ετία, ενώ οι επόμενοι δύο έλεγχοι πραγματοποιούνται ανά διετία. Μόλις κάποιο όχημα κλείσει 8 χρόνια ζωής τότε οι έλεγχοι γίνονται ετήσιοι.

Η Φινλανδία, η Ισπανία, η Εσθονία και η Ιρλανδία έχουν επιλέξει τα οχήματά τους να περνούν για πρώτη φορά από ΚΤΕΟ μόλις κλείσουν την 4ετία και επόμενοι τρεις έλεγχοι πραγματοποιούνται ανά διετία. Μόλις τα οχήματα κλείσουν 10 χρόνια ζωής τότε περνούν από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο.

Η Ελλάδα, η Γαλλία, η Σλοβακία, η Ρουμανία, η Κύπρος, η Τσεχία, η Ιταλία, η Μάλτα, η Νορβηγία, η Ουγγαρία, το Λουξεμβούργο και η Δανία έχουν επιλέξει τα οχήματά τους να περνούν από Τεχνικό Έλεγχο για πρώτη φορά μετά την 4ετία και κατόπιν να περνούν από ΚΤΕΟ κάθε δύο χρόνια.

Σούπερ μάρκετ – Ακρίβεια: ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτό είναι το τρικ που κάνουν οι επιχειρήσεις – «Εξαπατούν τους καταναλωτές»

Ρεύμα: Πόσο μας κοστίζουν οι ηλεκτρικές συσκευές όταν δεν τις βγάζουμε από την πρίζα

Αλλαγές στο επίδομα μητρότητας

The post Μεγάλη αλλαγή στα αυτοκίνητα: Ποιά ΙΧ θα περνούν από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο appeared first on Ipaidia.gr.

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Θεσσαλονίκη: Άγριο ξύλο στον Snik ενώ έτρωγε σε εστιατόριο! (βίντεο)

Επόμενο άρθρο

Ξεκινά το πρόγραμμα «Σπίτι μου»: Άτοκα ή χαμηλότοκα δάνεια σε νέους 25-39 ετών

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Ξεκινά το πρόγραμμα «Σπίτι μου»: Άτοκα ή χαμηλότοκα δάνεια σε νέους 25-39 ετών

Σχολεία – Κεραμέως: Αυτός είναι ο ρόλος του ΝΕΟΥ ολοήμερου

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.