6 Απριλίου: Στην 24ωρη πανελλαδική πανεργατική απεργία καλεί ο ΟΛΜΕ

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΟΛΜΕ: Η συμμετοχή στην 24ωρη απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας για τον κλάδο μας στον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας εκπαίδευσης

Στην 24ωρη που είχε κηρυχθεί για τις 6 Απριλίου καλεί η ΟΛΜΕ, υπογραμμίζοντας πως η συμμετοχή στην απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας για τον κλάδο στον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας εκπαίδευσης.

Ακολουθεί η ανακοίνωση-κάλεσμα της ΟΛΜΕ:

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Το έντονο πολεμικό κλίμα, η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, η συγκέντρωση πολεμικών δυνάμεων στην Μεσόγειο, οι χιλιάδες απώλειες ανθρωπίνων ζωών, τα εκατομμύρια νέοι πρόσφυγες στην Ευρώπη και αυτή τη φορά διαμορφώνουν ένα περιβάλλον βαρβαρότητας για τις κοινωνίες και για τους/τις εργαζόμενους/ες. Οι ιμπεριαλιστικές καινούργιες και παλιές πολιτικές πλήττουν το αγαθό της ειρήνης, την ίδια τη ζωή δεκάδων χιλιάδων πολιτών, δυναμιτίζουν την πρόοδο των λαών. Αγωνιζόμαστε κατά του πολέμου. Καμιά εμπλοκή της Ελλάδας σε οποιαδήποτε μορφή πολέμου.

Στη χώρα μας εφαρμόζονται δέκα και πλέον έτη σκληρές περιοριστικές πολιτικές, που έχουν εξουθενώσει σημαντικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Επιπροσθέτως, την τελευταία διετία η χώρα πλήττεται από μία πρωτοφανή υγειονομική κρίση, την οποία η κυβέρνηση απέτυχε να διαχειριστεί επιτυχώς. Η ανεργία και η ακρίβεια δοκιμάζουν με τον πιο απόλυτο τρόπο την επιβίωση των οικογενειών. Η κυβέρνηση εξακολουθεί να εφαρμόζει ένα σκληρό και άκαμπτο οικονομικό πρόγραμμα, παραγνωρίζοντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πολίτες, δυσκολίες που γίνονται ακόμα μεγαλύτερες εξαιτίας των διεθνών κερδοσκόπων, οι οποίοι εκμεταλλεύονται τον πόλεμο στην Ουκρανία, για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους. Οι μεγάλες αυξήσεις στα καύσιμα, στην ενέργεια και στα είδη διατροφής ταλανίζουν μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας και σίγουρα τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων εκπαιδευτικών.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ακολουθεί συνειδητά  μία πολιτική απαξίωσης του Δημοσίου σχολείου και του εκπαιδευτικού. Ακολουθώντας μία συνεπή πολιτική απαξιώνει τα συνδικάτα της εκπαίδευσης και αρνείται τον διάλογο με τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών, νομοθετεί αιφνιδιαστικά, και καταφεύγει στη δικαιοσύνη, για να ακυρώσει αγωνιστικές κινητοποιήσεις.

Η πλήρης εγκατάλειψη του σχολείου και των εκπαιδευτικών, η παντελής απουσία μέτρων για την κάλυψη του μαθησιακού και μορφωτικού κενού των μαθητών/μαθητριών για τα δύο χρόνια «θεσμικής υποεκπαίδευσης» λόγω της πανδημίας, η ενίσχυση της μεταγυμνασιακής κατάρτισης και η τραγική υποβάθμιση και απαξίωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, η ιδιωτικοποίηση της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, οι συνεχείς διοικητικές πράξεις περιστολής της παιδαγωγικής ελευθερίας μας, η επιβολή λειτουργιών αδιαφάνειας με την παύση των δημοκρατικά εκλεγμένων  αιρετών μας από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, οι μισθοί – επιδόματα που αμαυρώνουν την ίδια την αξιοπρέπειά μας και κυρίως τον μορφωτικό ρόλο του σχολείου, η πλήρης αδιαφορία για τα πολλαπλά εργασιακά προβλήματα του κλάδου μας, η συνολική αντιεκπαιδευτική και αντιμεταρρυθμιστική πολιτική του Υπουργείου Παιδείας οδηγούν τη δημόσια παιδεία σε απαξίωση.

Μισθολογικά η υποβάθμιση του κλάδου εντείνεται από την ακρίβεια και την άνοδο του πληθωρισμού που υπολογίζεται από το ίδιο το γραφείο προϋπολογισμού της Βουλής σε πάνω από 10%. Η απαξίωση από την Πολιτεία, εκφράστηκε πρόσφατα με την εφάπαξ πενιχρή επιδότηση των 200 ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού. Ουσιαστικά το ΥΠΑΙΘ θεωρεί ότι με αυτό το φιλοδώρημα -που δεν έχει δοθεί ακόμη- λύνει όλα τα προβλήματα για την εξυπηρέτηση των αναγκών της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

 Μέσα σε αυτό το σκηνικό, σας καλούμε όλες και όλους να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας να βάλουμε τέλος στη στοχοποίηση των εκπαιδευτικών και του συνόλου των εργαζομένων και να σταματήσουμε την ακραία φτωχοποίηση της κοινωνίας και  κάθε αυταρχική πολιτική. Είναι η ώρα να πούμε όλοι μαζί ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ και να διεκδικήσουμε:

 

Exit mobile version