Eπικίνδυνα για μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό, λόγω της λήξης ισχύος των υλικών, των εκπεμπόμενων καρκινογόνων αναθυμιάσεών τους, των διαβρωμένων δαπέδων…
Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Εύβοιας λειτουργεί από το 2007 σε προσωρινές και επικίνδυνες εγκαταστάσεις για τους 61 μαθητές και το προσωπικό.
Το ΕΕΕΕΚ Εύβοιας λειτουργεί από το 2007 σε προσωρινές εγκαταστάσεις στην περιοχή Δύο Δέντρα-Βαθροβούνι της Χαλκίδας. Παρά τις διαρκείς διαβεβαιώσεις για μετεγκατάσταση, το σχολείο αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα, καθώς τα υφιστάμενα κοντέινερ δεν πληρούν τις προδιαγραφές που προβλέπονται για μία σχολική μονάδα Ειδικής Αγωγής.
Παράλληλα, παρουσιάζουν σοβαρές φθορές, εξαιτίας της παλαιότητας και είναι, όπως επισημαίνει στα «ΝΕΑ» η διευθύντριά του Ουρανία Βασιλάκου, επικίνδυνα για μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό, λόγω της λήξης ισχύος των υλικών, των εκπεμπόμενων καρκινογόνων αναθυμιάσεών τους, των διαβρωμένων δαπέδων…
Αλλωστε, οι υφιστάμενες υποδομές δεν επαρκούν ούτε για να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών, ο αριθμός των οποίων τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί σημαντικά. Μαθητές δύο ή και τριών τμημάτων στοιβάζονται στην ίδια αίθουσα των 36 τ.μ., με αποτέλεσμα να συνυπάρχουν περιστασιακά στον ίδιο χώρο παιδιά με αναπηρία 95% ή με πολλαπλές εγχειρήσεις και άλλα με προβλήματα συμπεριφοράς, εξάρσεις θυμού και εξάρσεις βιοπραγίας.
«Η παρούσα εγκατάσταση των κοντέινερ φαίνεται ότι ήταν άκρως προσωρινή από το 2007, από το γεγονός ανυπαρξίας χώρων αισθητηριακής ολοκλήρωσης που είναι άμεσης αναγκαιότητας στη δική μας σχολική δομή, που φιλοξενεί μαθητές με πολλαπλές αναπηρίες και στην πλειονότητά τους με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Επιπλέον, δεν υπάρχουν – πέρα από τις αίθουσες των μαθημάτων γενικής παιδείας και τα εργαστήρια – κατάλληλοι χώροι παροχής βοήθειας και εκπαίδευσης των μαθητών από ειδικότητες λογοθεραπείας, εργοθεραπείας, φυσιοθεραπείας, αν και έγιναν προσλήψεις των παραπάνω ειδικοτήτων την τελευταία διετία στο σχολείο μας», προσθέτει η Ουρανία Βασιλάκου.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Eπικίνδυνα για μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό, λόγω της λήξης ισχύος των υλικών, των εκπεμπόμενων καρκινογόνων αναθυμιάσεών τους, των διαβρωμένων δαπέδων…
Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Εύβοιας λειτουργεί από το 2007 σε προσωρινές και επικίνδυνες εγκαταστάσεις για τους 61 μαθητές και το προσωπικό.
Το ΕΕΕΕΚ Εύβοιας λειτουργεί από το 2007 σε προσωρινές εγκαταστάσεις στην περιοχή Δύο Δέντρα-Βαθροβούνι της Χαλκίδας. Παρά τις διαρκείς διαβεβαιώσεις για μετεγκατάσταση, το σχολείο αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα, καθώς τα υφιστάμενα κοντέινερ δεν πληρούν τις προδιαγραφές που προβλέπονται για μία σχολική μονάδα Ειδικής Αγωγής.
Παράλληλα, παρουσιάζουν σοβαρές φθορές, εξαιτίας της παλαιότητας και είναι, όπως επισημαίνει στα «ΝΕΑ» η διευθύντριά του Ουρανία Βασιλάκου, επικίνδυνα για μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό, λόγω της λήξης ισχύος των υλικών, των εκπεμπόμενων καρκινογόνων αναθυμιάσεών τους, των διαβρωμένων δαπέδων…
Αλλωστε, οι υφιστάμενες υποδομές δεν επαρκούν ούτε για να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών, ο αριθμός των οποίων τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί σημαντικά. Μαθητές δύο ή και τριών τμημάτων στοιβάζονται στην ίδια αίθουσα των 36 τ.μ., με αποτέλεσμα να συνυπάρχουν περιστασιακά στον ίδιο χώρο παιδιά με αναπηρία 95% ή με πολλαπλές εγχειρήσεις και άλλα με προβλήματα συμπεριφοράς, εξάρσεις θυμού και εξάρσεις βιοπραγίας.
«Η παρούσα εγκατάσταση των κοντέινερ φαίνεται ότι ήταν άκρως προσωρινή από το 2007, από το γεγονός ανυπαρξίας χώρων αισθητηριακής ολοκλήρωσης που είναι άμεσης αναγκαιότητας στη δική μας σχολική δομή, που φιλοξενεί μαθητές με πολλαπλές αναπηρίες και στην πλειονότητά τους με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Επιπλέον, δεν υπάρχουν – πέρα από τις αίθουσες των μαθημάτων γενικής παιδείας και τα εργαστήρια – κατάλληλοι χώροι παροχής βοήθειας και εκπαίδευσης των μαθητών από ειδικότητες λογοθεραπείας, εργοθεραπείας, φυσιοθεραπείας, αν και έγιναν προσλήψεις των παραπάνω ειδικοτήτων την τελευταία διετία στο σχολείο μας», προσθέτει η Ουρανία Βασιλάκου.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες