Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Υφ. Παιδείας: Επεξεργαζόμαστε νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών - Newspedia.gr

Υφ. Παιδείας: Επεξεργαζόμαστε νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών

Επεξεργαζόμαστε ένα πιο δίκαιο σύστημα διορισμών των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας. Δεν μπορώ να πω τίποτα αυτή τη στιγμή, αλλά να ξέρετε ότι ούτε αδιάφοροι είμαστε ούτε ανάλγητοι.

Τη δήλωση αυτή έκανε   η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μεκρή, κατά τη σημερινή συζήτηση επίκαιρης ερώτησης για τη διετία των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών.

Υπενθύμιση

Το esos υπενθυμίζει ότι στο προεκλογικό του  πρόγραμμα, το κυβερνών κόμμα, είχε δεσμευθεί”   
οι διορισμοί εκπαιδευτικών   θα γίνονται βάσει αντικειμενικού συστήματος επιλογής στο οποίο θα συνυπολογίζονται προϋπηρεσία, παιδαγωγική κατάρτιση και επιστημονική κατάρτιση…”

Διετία των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών

Για τη διετία των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών η υφ. Παιδείας υπογράμμισε τα εξής:

Οι νεδιοριζόμενοι είχαν περιθώριο επιλογής περιοχής: Υπήρχε το περιθώριο, κύριε συνάδελφε, επιλογής των περιοχών στις οποίες ήθελαν να ασκήσουν τα καθήκοντά τους. Υπάρχει ένα αξιοκρατικό σύστημα επιλογής και πάντοτε η προϋπόθεση αυτή που ήταν γνωστή. Αυτό σήμαινε ότι μπορούσαν τις οικογενειακές, προσωπικές, επαγγελματικές παραμέτρους να αντισταθμίσουν και να πάρουν τη σχετική απόφαση.

Γιατί διετία;Το βασικό επιχείρημά τους, λοιπόν, ότι είναι υποχρεωτική η υπηρεσία και η παροχή υπηρεσιών για δύο τουλάχιστον χρόνια μπορεί να αντικρουστεί και από το αντεπιχείρημα ότι, όταν επιτρέπεται η μετακίνηση σε έναν χρόνο, δημιουργούνται  εκπαιδευτικά κενά, τα οποία με την αξιοκρατική διαδικασία που πρέπει να ακολουθούμε δεν καλύπτονται αμέσως.

Το πρόβλημα το έχουν θέσει και Βουλευτές της ΝΔ: Έχουμε, λοιπόν, ως Υπουργείο, να σταθμίσουμε, αφ’ ενός μεν τη συνέχεια και την ακώλυτη παροχή εκπαιδευτικού έργου και αφ’ ετέρου, τις δικαιολογημένες ανάγκες και απαιτήσεις που έχουν οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί.
όντως κάποιοι από τους εκπαιδευτικούς ταλαιπωρούνται, ενδεχομένως και οι περισσότεροι. Θα σας πω, επίσης, για την ενημέρωσή σας, ότι το θέμα αυτό και συνάδελφοι της δικής μας παράταξης μάς το έχουν θέσει με τρόπο και με στοιχεία τα οποία δικαιολογούν την όχληση του Υπουργείου.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις ήταν γνωστοί πριν τους διορισμούς: Σύμφωνα με το νόμο, οι εκπαιδευτικοί γνώριζαν εκ των προτέρων πλήρως τους όρους και τις προϋποθέσεις για να συμμετάσχουν σε αυτή τη διαδικασία. Μία από τις προϋποθέσεις -η βασική ίσως- ήταν και να μείνουν στη θέση τοποθέτησης για δύο σχολικά χρόνια τουλάχιστον.

Οι δυσκολίες: Ποιες είναι οι δυσκολίες των εκπαιδευτικών; Η ανάγκη τους να διατηρούν πολλές φορές και δύο σπίτια. Οι αυξημένες οικονομικές δυσκολίες είναι γνωστές στο Υπουργείο. Σας βεβαιώ ότι όλοι μας γνωρίζουμε τα ιδιαίτερα προβλήματα που υπάρχουν, όμως θα σας το πω και θα το πω ήπια, χωρίς να θέλω να προκαλέσω αντιδράσεις, γιατί, επαναλαμβάνω, είναι ευαίσθητο θέμα και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν και παρέχουν τις υπηρεσίες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Exit mobile version