Τις τελευταίες εβδομάδες, διαρρέουν πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες το Υπουργείο ετοιμάζει εξετάσεις ΑΣΕΠ που θα έχουν τον ρόλο φίλτρου για την ένταξη των εκπαιδευτικών σε πίνακα, θέτοντας τους ίδιους στο περιθώριο σε περίπτωση που δεν καταφέρνουν να περάσουν τη βάση
Μόνο ως εμπαιγμός μπορεί να χαρακτηριστεί απέναντι σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς που πλήττονται από κάθε είδους επισφάλεια.
Εξυπακούεται ότι, κάθε φορά που διαρρέει κάτι που δεν μας εκφράζει, μας χαρακτηρίζει άδικα, οτιδήποτε που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητά μας, σπεύδουμε να το διαψεύσουμε προκειμένου να αποκαταστήσουμε την αλήθεια και να θέσουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Κάθε άλλη συμπεριφορά κινεί υποψίες για την ύπαρξη κάποιας σκοπιμότητας πίσω από τις ενέργειες ή/και παραλείψεις μας.
Τις τελευταίες εβδομάδες, διαρρέουν πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες που θα έχουν τον ρόλο φίλτρου για την ένταξη των εκπαιδευτικών σε πίνακα, θέτοντας τους ίδιους στο περιθώριο σε περίπτωση που δεν καταφέρνουν να περάσουν τη βάση. Αυτές ανακυκλώνονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ειδησεογραφικές σελίδες εκπαιδευτικού περιεχομένου, πυροδοτώντας αλυσιδωτές αντιδράσεις στον εκπαιδευτικό κόσμο.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι το Υπουργείο έχει διαψεύσει τηλεφωνικά τις διαρρέουσες πληροφορίες, όπως προκύπτει από σχετικό δημοσίευμα, δεν έχει λάβει επίσημη θέση με την έκδοση σχετικού δελτίου τύπου.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να στον εκπαιδευτικό χώρο, ιδιαίτερα σε μια περίοδο κατά την οποία ο κλάδος έχει να ασχοληθεί με ευαίσθητα ζητήματα, όπως η προετοιμασία των μαθητών για τις εξετάσεις, η προετοιμασία θεμάτων και η βαθμολόγηση γραπτών.
Ο μόνος τρόπος για να περισώσει το Υπουργείο την αξιοπιστία του επιδεικνύοντας εντιμότητα, και οπωσδήποτε όχι γρήγορα αντανακλαστικά, είναι να διαψεύσει με επίσημο δελτίο τύπου όσα γράφονται. Ιδιαίτερα αυτά που αφορούν τις εκπαιδευτικούς που δεν θα πιάνουν τη βάση με αποτέλεσμα να μένουν εκτός πίνακα.
Τους ίδιους που εδώ και χρόνια κρίνονται επαρκείς για να ανοίγουν τα σχολεία τον Σεπτέμβριο και να τα κλείνουν στο τέλος του σχολικού έτους σε κάθε γωνιά της χώρας.
Θα είχε λοιπόν ενδιαφέρον να διαβάζαμε μια επίσημη, έγγραφη ανακοίνωση του Υπουργείου που θα ανέκοπτε τις συντονισμένες προσπάθειες φορέων και εκπαιδευτικών οργανισμών, οι οποίοι ορέγονται νέα πελατεία με αφορμή επικείμενες εξετάσεις. Και το κυριότερο, ένα κείμενο ικανό να εγκαταστήσει ένα κλίμα ασφάλειας στον εκπαιδευτικό χώρο, εκεί όπου, κατά παράδοξο τρόπο, η σταθερότητα είναι παρέκκλιση και η αβεβαιότητα, κανόνας.
Γιάννης Κηπουρός
Αναπληρωτής Εκπαιδευτικός
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Τις τελευταίες εβδομάδες, διαρρέουν πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες το Υπουργείο ετοιμάζει εξετάσεις ΑΣΕΠ που θα έχουν τον ρόλο φίλτρου για την ένταξη των εκπαιδευτικών σε πίνακα, θέτοντας τους ίδιους στο περιθώριο σε περίπτωση που δεν καταφέρνουν να περάσουν τη βάση
Μόνο ως εμπαιγμός μπορεί να χαρακτηριστεί απέναντι σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς που πλήττονται από κάθε είδους επισφάλεια.
Εξυπακούεται ότι, κάθε φορά που διαρρέει κάτι που δεν μας εκφράζει, μας χαρακτηρίζει άδικα, οτιδήποτε που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητά μας, σπεύδουμε να το διαψεύσουμε προκειμένου να αποκαταστήσουμε την αλήθεια και να θέσουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Κάθε άλλη συμπεριφορά κινεί υποψίες για την ύπαρξη κάποιας σκοπιμότητας πίσω από τις ενέργειες ή/και παραλείψεις μας.
Τις τελευταίες εβδομάδες, διαρρέουν πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες που θα έχουν τον ρόλο φίλτρου για την ένταξη των εκπαιδευτικών σε πίνακα, θέτοντας τους ίδιους στο περιθώριο σε περίπτωση που δεν καταφέρνουν να περάσουν τη βάση. Αυτές ανακυκλώνονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ειδησεογραφικές σελίδες εκπαιδευτικού περιεχομένου, πυροδοτώντας αλυσιδωτές αντιδράσεις στον εκπαιδευτικό κόσμο.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι το Υπουργείο έχει διαψεύσει τηλεφωνικά τις διαρρέουσες πληροφορίες, όπως προκύπτει από σχετικό δημοσίευμα, δεν έχει λάβει επίσημη θέση με την έκδοση σχετικού δελτίου τύπου.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να στον εκπαιδευτικό χώρο, ιδιαίτερα σε μια περίοδο κατά την οποία ο κλάδος έχει να ασχοληθεί με ευαίσθητα ζητήματα, όπως η προετοιμασία των μαθητών για τις εξετάσεις, η προετοιμασία θεμάτων και η βαθμολόγηση γραπτών.
Ο μόνος τρόπος για να περισώσει το Υπουργείο την αξιοπιστία του επιδεικνύοντας εντιμότητα, και οπωσδήποτε όχι γρήγορα αντανακλαστικά, είναι να διαψεύσει με επίσημο δελτίο τύπου όσα γράφονται. Ιδιαίτερα αυτά που αφορούν τις εκπαιδευτικούς που δεν θα πιάνουν τη βάση με αποτέλεσμα να μένουν εκτός πίνακα.
Τους ίδιους που εδώ και χρόνια κρίνονται επαρκείς για να ανοίγουν τα σχολεία τον Σεπτέμβριο και να τα κλείνουν στο τέλος του σχολικού έτους σε κάθε γωνιά της χώρας.
Θα είχε λοιπόν ενδιαφέρον να διαβάζαμε μια επίσημη, έγγραφη ανακοίνωση του Υπουργείου που θα ανέκοπτε τις συντονισμένες προσπάθειες φορέων και εκπαιδευτικών οργανισμών, οι οποίοι ορέγονται νέα πελατεία με αφορμή επικείμενες εξετάσεις. Και το κυριότερο, ένα κείμενο ικανό να εγκαταστήσει ένα κλίμα ασφάλειας στον εκπαιδευτικό χώρο, εκεί όπου, κατά παράδοξο τρόπο, η σταθερότητα είναι παρέκκλιση και η αβεβαιότητα, κανόνας.
Γιάννης Κηπουρός
Αναπληρωτής Εκπαιδευτικός
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες