Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Υπουργείο Παιδείας: Διαδικασία αλλαγών στη μοριοδότηση των σχολείων ορισμένων περιοχών - Newspedia.gr

Υπουργείο Παιδείας: Διαδικασία αλλαγών στη μοριοδότηση των σχολείων ορισμένων περιοχών

Η κατάταξη των σχολικών μονάδων σε αξιολογικές κατηγορίες και ο καθορισμός των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σε δηλώσεις του στο κανάλι “Ελλάδα 24” ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ Αλέξανδρος , πριν λίγο καιρό,  αναφέρθηκε σε διάφορα τρέχοντα εκπαιδευτικά θέματα και ανάμεσα σε άλλα 

Ο Αλ. Κόπτσης αναφέρθηκε στη μοριοδότηση των σχολείων απομακρυσμένων περιοχών σημειώνοντας ότι το υπουργείο Παιδείας βρίσκεται στη διαδικασία αλλαγών στη μοριοδότητση ορισμένων περιοχών καθώς υπάρχουν αδικίες από παλιότερα, υπάρχουν δηλαδή σχολεία σε απομακρυσμένες περιοχές που δεν έχουν τα ανάλογα μόρια. “Υπάρχουν δυσπρόσιτες περιοχές και κατανομή περιοχών όπου οι εκπαιδευτικοί παίρνουν διαφορετικά μόρια. Οι περιοχές αναδιαμορφώνονται ανά καιρούς και εμείς είμαστε σε φάση που θέλουμε να αλλάξουμε αυτές τις κατανομές γιατί υπάρχουν αδικίες που έχουν γίνει παλαιότερα, περιοχές που είναι πραγματικά απομακρυσμένες δεν έχουν τα αντίστοιχα  μόρια“.

Θυμίζουμε ότι στο σε πάνω από 400 σελίδες έχει οριστεί από το 2018 η κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και ο καθορισμός των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας χωρίζονται σε 13 αξιολογικές κατηγορίες τις Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ, Ι, ΙΑ, ΙΒ, και ΙΓ

Τα βασικά κριτήρια που ελήφθησαν υπόψη στη συγκεκριμένη διαδικασία το 2018 είναι αυτά που ορίζονται στο Π.Δ. 111/2016 (ΦΕΚ 193, τ. Α’/18-10-2016) και είναι:

  1. ο πληθυσμός της έδρας των σχολείων,
  2. οι συνθήκες διαβίωσης  των εκπαιδευτικών,
  3. η οργανικότητα,
  4. η απόσταση των σχολείων από την έδρα του νομού,
  5. οι συγκοινωνιακές συνθήκες
  6. το υψόμετρο

Στην κατηγορία ΙΓ κατατάσσονται:

α) μονοθέσιες και διθέσιες σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που ανήκουν στην κατηγορία των δυσπρόσιτων, καθώς και τα δημοτικά σχολεία της Μεγίστης και των Ψαρών,

β) οι σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που λειτουργούν στην ίδια έδρα με τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του α.»

Εκτός των ανωτέρω, για τη διαμόρφωση της πρότασης που υποβλήθηκε προς τα αρμόδια όργανα, από τις υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ λήφθηκαν υπόψη και τα παρακάτω:

  1. Η πρότερη μοριοδότηση σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  2. Οι προτάσεις των ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ.
  3. Η γνώμη των δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών.

Στην ανωτέρω Υ.Α ορίζεται ακόμη ότι:

Α) ως δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθορίζουμε όλες τις σχολικές μονάδες που κατατάσσονται στις κατηγορίες Ι, ΙΑ, ΙΒ και ΙΓ από το σχολικό έτος 2018-2019 και

Β) Οι σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης του Υπουργείου Δικαιοσύνης κατατάσσονται στην κατηγορία των σχολικών μονάδων της ίδιας Δημοτικής Κοινότητας ή Τοπικής Κοινότητας και οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε αυτές λαμβάνουν τα μόρια της κατηγορίας αυτής αυξανόμενα κατά πέντε (5) μόρια.

Με την παρούσα υπουργική απόφαση επικαιροποιήθηκε, μετά από την παρέλευση δεκαετιών, η μοριοδότηση των σχολικών μονάδων, εξισώθηκε η μοριοδότηση των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που βρίσκονται στην ίδια δημοτική/τοπική κοινότητα να λαμβάνουν τον ίδιο αριθμό μορίων.

Exit mobile version