Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αποζημίωση 1.000 ευρώ στους επιβάτες που εγκλωβίστηκαν λόγω κακοκαιρίας - Newspedia.gr

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αποζημίωση 1.000 ευρώ στους επιβάτες που εγκλωβίστηκαν λόγω κακοκαιρίας

Πώς και πόσα χρήματα θα λάβουν οι επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων 24 και 25 Φεβρουαρίου

Σε έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) προχωρά η . 

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία με πλήρη επίγνωση των επιπτώσεων της , προχωρά σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων 24 και 25 Φεβρουαρίου.
 

Τρεις τρόπους αποζημίωσης όσων ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ:

Είτε με μετρητά 1.000 ευρώ, είτε με κουπόνια απεριόριστης διάρκειας μεγαλύτερης αξίας κατά 150 ευρώ, είτε με κουπόνια αξίας 550 ευρώ και μετρητά 500 ευρώ.

Συγκεκριμένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι προχωρά σε έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (και εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Φεβρουαρίου.

Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις αποζημιώσεις

Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία, παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο, παροχή τροφίμων, όπου ήταν εφικτό.

Ακόμη, επισημαίνεται ότι η εταιρεία διέθεσε πόρους για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την Αττική Οδό, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και ΣΣ Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το υπουργείο Μεταφορών.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στις αποζημιώσεις που απορρέουν από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Επιβατών 1371. Επίσης, μετά με τις εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών, και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διερεύνηση συνθηκών των συμβάντων, προγραμματίζεται έκτακτη οικονομική στήριξη σε κάθε επιβάτη των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885.

Exit mobile version