Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Τετάρτη, 9 Ιουλίου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Τράπεζα Θεμάτων: «Τι να κάνω;» – Επιστολή εκπαιδευτικού αποκαλύπτει το αδιέξοδο

19 Μαΐου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
1
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Όσον αφορά τη βαθμολογία, τι να κάνω; Να είμαι πιο επιεικής; Να φουσκώσω, ίσως και να παραφουσκώσω, τις βαθμολογίες; Μήπως να βάλω σε όλες και όλους 20, μία ισοπεδωτική αξιολόγηση, αντίδραση στην επίμονη προσπάθεια ισοπέδωσης του Υπουργείου;»

Ολο τον παραλογισμό της επιμονής Κεραμέως στην εφαρμογή της απο εφέτος, μια ακόμα δύσκολη χρονιά για τα σχολεία και της εξίσου επίμονης άρνησής της να μειώσει την ύλη των εξετάσεων παρά τις μαθητών και γονέων, περιγράφεται σε επιστολή εκπαιδευτικού.

Πρόκειται για επιστολή που απέστειλε ο φιλόλογος Βαγγέλης Δήμας στο Υπουργείο Παιδείας και στη Διεύθυνση δευτεροβάθμιας Α’ Αθήνας στην οποία δηλώνει ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει στο μάθημα της Μεσαιωνικής Ιστορίας Β’ Λυκείου ενόψει μάλιστα της τράπεζας θεμάτων και ζητώντας οδηγίες τι να κάνει. Απολαύστε:

Δεν κατάφερα να ολοκληρώσω την ύλη ενόψει της Τράπεζας Θεμάτων. Τι να κάνω;

Αξιότιμε κύριε Διευθυντή,

      Παρά τις προσπάθειές μου να ολοκληρώσω την εξεταστέα ύλη στο μάθημα της Μεσαιωνικής Ιστορίας της Β’ Λυκείου δεν τα κατάφερα. Έφτασα καταϊδρωμένος μέχρι τον Διαφωτισμό, έχοντας μάλιστα προσπεράσει τις Ανακαλύψεις και τη Θρησκευτική Μεταρρύθμιση. Είχα στείλει επιστολές στο Υπουργείο Παιδείας στην αρχή του έτους, επισημαίνοντας τον όγκο της ύλης και εκφράζοντας την αδυναμία μου να την ολοκληρώσω, επικαλούμενος τόσο την εμπειρία μου όσο και την εμπειρία άλλων συναδελφισσών και συναδέλφων. Έχουμε όλες/όλοι μας μακροχρόνια τριβή με το συγκεκριμένο διδακτικό αντικείμενο και το συγκεκριμένο – σε πολλά σημεία προβληματικό – εγχειρίδιο, αλλά έχουμε μάθει γενικά να θεραπεύουμε τις αστοχίες του.

      Επίσης, να τονίσω, αν και υποτίθεται εξυπακούεται, ότι θέλουμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να αποκτήσουν κριτική ικανότητα, ιστορική συνείδηση, να εκτιμήσουν ό,τι καλό έχουν χτίσει οι προηγούμενοι αλλά και να μπορέσουν να διακρίνουν ό,τι χρειάζεται αλλαγή ή γκρέμισμα. Έτσι, να βάλουν το λιθαράκι τους – και ίσως όχι μόνο – στην βελτίωση της εικόνας και της ουσίας του κόσμου.

     Θα μπορούσα, βέβαια, να είχα καλύψει με συνοπτικές διαδικασίες και ειδικότερα με συνοπτικές σημειώσεις την , να τα έχω καταγράψει όλα με ωραία μεγάλα γράμματα στο βιβλίο ύλης και να είμαι καλυμμένος. Και όλα ωραία και καλά!

      Θα μπορούσα να έχω επικεντρωθεί στα βασικά σημεία κάθε ενότητας, δίνοντας στα παιδιά το ζουμί και προσπερνώντας τα άλλα, τα υποτίθεται ασήμαντα.

Θα μπορούσαμε να μην έχουμε ξεκινήσει με την ομάδα των παιδιών ενδιαφέρουσες συζητήσεις για θέματα της επικαιρότητας, παραδείγματος χάρη για πολέμους κοντινούς  και μακρινούς. Και πολλά άλλα.

     Φαίνονται πολυτέλειες, παρόλα αυτά δεν νιώθω ίχνος ενοχής, σαν να τα έχω δηλαδή καλά με τη συνείδησή μου. Θα μου πείτε αυτό που μετράει είναι να τα έχεις καλά με τους νόμους και γενικώς τις επιταγές του εκάστοτε Υπουργείου. Η ηγεσία του όμως συχνότατα δεν είναι άνθρωποι της εκπαίδευσης και κυρίως, μου φαίνεται, ότι δεν πονάνε την εκπαίδευση και κυρίως τη δημόσια εκπαίδευση. Γι’ αυτό στέκομαι όχι μόνο προβληματισμένος αλλά ιδιαιτέρως και κυρίως καχύποπτος.

      Σας καταθέτω, λοιπόν, κάποιες απορίες μου και παρακαλώ να μου προτείνετε τι μπορώ να κάνω. Να ενθαρρύνω τις μαθήτριες και τους μαθητές μου να διαβάσουν μόνες/οι τους ό,τι δεν τους έχω διδάξει; Να τους εφοδιάσω με τις σχετικές σημειώσεις; Όσον αφορά τη βαθμολογία, τι να κάνω; Να είμαι πιο επιεικής; Να φουσκώσω, ίσως και να παραφουσκώσω, τις βαθμολογίες; Μήπως να βάλω σε όλες και όλους 20, μία ισοπεδωτική αξιολόγηση, αντίδραση στην επίμονη προσπάθεια ισοπέδωσης του Υπουργείου;

     Τελειώνοντας: εάν διαπιστώσω ασάφεια σε κάποιο/α ( ανεξάρτητα αν θα το επιλέξω/ουμε), πώς θα το/τα εξηγήσω στα παιδιά; Μήπως μας παρέχεται η δυνατότητα επικοινωνίας με την συντάκτρια καταθέτρια ή τον συντάκτη καταθέτη, για να ζητήσουμε διευκρινίσεις;

Σας ευχαριστώ,

Βαγγέλης Δήμας,

εργαζόμενος στο 1ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας

Π

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Ασύλληπτη τραγωδία: 43χρονος πέθανε σε… καρέκλα νοσοκομείου αφού του έδωσαν εξιτήριο

Επόμενο άρθρο

Κτηνωδία στη Θεσσαλονίκη: Τεμάχισαν γατάκια στο Φίλυρο

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Κτηνωδία στη Θεσσαλονίκη: Τεμάχισαν γατάκια στο Φίλυρο

Γλυφάδα: Ανήλικοι έδειραν και λήστεψαν 15χρονο – Η σοκαριστική περιγραφή της μητέρας του θύματος

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.