Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Τράπεζα Θεμάτων - εξεταστέα ύλη: Ερώτηση στη Βουλή για την επιμονή Κεραμέως - Newspedia.gr

Τράπεζα Θεμάτων – εξεταστέα ύλη: Ερώτηση στη Βουλή για την επιμονή Κεραμέως

Κρίτων Αρσένης: Υπέρογκη ύλη τελευταία στιγμή στις προαγωγικές εξετάσεις των τάξεων του Λυκείου εν μέσω πανδημίας

Στη Βουλή έφερε το θέμα της επίμονης άρνησης της υπουργού Παιδείας να μην εφαρμοστεί από εφέτος η και να μειωθεί η λόγω των συνθηκών πανδημίας που επικράτησαν στα σχολεία με τον κορονοϊό, ο βουλευτής του ΜέΡΑ25 Κρίτων Αρσένης.

Με ερώτησή του ζητά από την υπουργό Παιδείας να απαντήσει ποια εκπαιδευτική πολιτική εξυπηρετεί η εφαρμογή, στο παρά πέντε, μιας ευρείας ομάδας νέων θεμάτων, την οποία οι μαθητές δεν έχουν το χρόνο, πλέον, να διαχειριστούν, λίγες μέρες προ των εξετάσεων τους;

Ο κ.Αρσένης σημειώνει ότι μετά από δύο χρόνια κλειστά σχολεία και την πλέον ακατάλληλη διαδικασία της κι ενώ φέτος η συντριπτική πλειοψηφία των σχολικών τμημάτων υπολειτούργησε λόγω του παράλογου υγειονομικού πρωτοκόλλου, που προέβλεπε το κλείσιμο του τμήματος, μόνο εάν νοσούσε ταυτόχρονα το 50% των μαθητών/τριών +1, το υπουργείο αποφάσισε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να εφαρμόσει την και να αυξήσει την ύλη

Η ερώτηση του Κρίτωνα Αρσένη

Θέμα: Υπέρογκη ύλη τελευταία στιγμή στις προαγωγικές εξετάσεις των τάξεων του Λυκείου εν μέσω πανδημίας

Λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, η ‘τράπεζα θεμάτων’ για τους μαθητές Λυκείου ακόμα διαμορφώνεται. Μετά από δύο χρόνια κλειστά σχολεία και την πλέον ακατάλληλη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης κι ενώ φέτος η συντριπτική πλειοψηφία των σχολικών τμημάτων υπολειτούργησε λόγω του παράλογου υγειονομικού πρωτοκόλλου, που προέβλεπε το κλείσιμο του τμήματος, μόνο εάν νοσούσε ταυτόχρονα το 50% των μαθητών/τριών +1, το υπουργείο αποφάσισε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να εφαρμόσει την ‘τράπεζα θεμάτων’ και να αυξήσει την ύλη.

Για παράδειγμα και συγκεκριμένα για τη Β’ Λυκείου, πριν και μετά τις διακοπές του Πάσχα έως τις 6 Μαΐου, σε εξεταζόμενα μαθήματα ως εξής: Ιστορία Γενικής Παιδείας 79 νέα θέματα, Βιολογία Γενικής Παιδείας 28 νέα θέματα, Γεωμετρία Γενικής Παιδείας 36 νέα θέματα, Φυσική Προσανατολισμού 46 νέα θέματα, Μαθηματικά Προσανατολισμού 26 νέα θέματα, Λατινικά Προσανατολισμού 26 νέα θέματα, Αρχαία Προσανατολισμού 9 νέα θέματα. Όμως υπάρχει και συνέχεια με 2η προσθήκη στο διάστημα 6 έως 10 Μαΐου, ως εξής: Γεωμετρία Γενικής Παιδείας 75 νέα θέματα, Άλγεβρα Γενικής Παιδείας 9 νέα θέματα, Ιστορία Γενικής Παιδείας 6 νέα θέματα, Φυσική Προσανατολισμού 50 νέα θέματα, Μαθηματικά Προσανατολισμού 49 νέα θέματα, Λατινικά Προσανατολισμού 5 νέα θέματα.

Οι καθηγητές και οι καθηγήτριες μέσω των ΕΛΜΕ, οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων σε όλη τη χώρα ακόμα και Δημοτικά Συμβούλια ζητούν τη μείωση –αναδιάρθρωση της ύλης των πανελλαδικών εξετάσεων, της Α’ και Β’ λυκείου, τη μη εφαρμογή της ‘τράπεζας θεμάτων’, την κατάργηση της ‘Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής’ στα Πανεπιστήμια, τουλάχιστον για τις φετινές εξετάσεις. Ωστόσο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου εμμένει να απαιτεί την ολοκλήρωση της ύλης σε όλες τις τάξεις του Λυκείου και την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων. Εμμένει ότι δε συμβαίνει τίποτα και ότι οι συνθήκες είναι κανονικές.

Ερωτάται η Υπουργός:

1. Ποια εκπαιδευτική πολιτική εξυπηρετεί η εφαρμογή, στο παρά πέντε, μιας ευρείας ομάδας νέων θεμάτων, την οποία οι μαθητές δεν έχουν το χρόνο, πλέον, να διαχειριστούν, λίγες μέρες προ των εξετάσεων τους;

2. Θα καταργήσετε την ‘τράπεζα θεμάτων’ και θα μειώσετε την εξεταστέα ύλη έστω και τώρα;

Ο ερωτών Βουλευτής

Κρίτων Αρσένης

Π

 που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες

Exit mobile version