Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Τράπεζα Θεμάτων: «Αναλγησία και κυνισμός από το ΥΠΑΙΘ» - Newspedia.gr

Τράπεζα Θεμάτων: «Αναλγησία και κυνισμός από το ΥΠΑΙΘ»

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και τη δραστική μείωση της εξεταστέας ύλης στο Λύκειο

Η εφαρμογή της «πανελλαδικοποιεί» τις εξετάσεις όλων των τάξεων του Λυκείου, σύμφωνα με την Α’ ΕΛΜΕ Κορινθίας.

Οι εκπαιδευτικοί επισημαίνουν ότι ακυρώνει τον εκπαιδευτικό ως παιδαγωγό, καταδικάζει στην απόρριψη τους πιο αδύνατους μορφωτικά και ανίσχυρους οικονομικά μαθητές και μετατρέπει το σχολείο σε εξεταστικό κέντρο.

Στη συνέχεια, αναφέρουν κι άλλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν την τρέχουσα σχολική χρονιά οι μαθητές όπως ότι χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες λόγω κρουσμάτων του κορονοϊού σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, υπήρξαν χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών που αναπληρώθηκαν καθυστερημένα ή δεν αναπληρώθηκαν, ενώ το ΙΕΠ όρισε σε αρκετά γνωστικά αντικείμενα

Επίσης, τονίζουν ότι « σε αυτές τις συνθήκες δείχνει μόνο  την  αναλγησία και τον κυνισμό του Υπουργείου Παιδείας  που, προκειμένου να υλοποιήσει τις ιδεολογικές του εμμονές, δε διστάζει να πλήξει ανεπανόρθωτα τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και να στραφεί για ακόμη μια φορά ενάντια στο δημόσιο σχολείο».

Τέλος, ζητούν την κατάργηση και τη δραστική μείωση της εξεταστέας ύλης στο Λύκειο.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της για την Τράπεζα Θεμάτων:

Τη φετινή χρονιά , οι μαθητές και οι μαθήτριές μας εισήλθαν σε μία κατ’ επίφαση κανονικότητα, όσον αφορά τη σχολική λειτουργία, μετά από ενάμιση χρόνο τηλεκπαίδευσης και εγκλεισμού, που είχε τραγικές συνέπειες, τόσο στην καθαρά εκπαιδευτική και γνωστική διαδικασία, όσο και στον ψυχισμό τους. Σε αυτό το πλαίσιο το ΥΠΑΙΘ  επιμένει στην εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων η οποία:

Ειδικότερα κατά την τρέχουσα χρονιά, επικρατούν ιδιαίτερες συνθήκες:

Η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων σε αυτές τις συνθήκες δείχνει μόνο  την  αναλγησία και τον κυνισμό του Υπουργείου Παιδείας  που, προκειμένου να υλοποιήσει τις ιδεολογικές του εμμονές, δε διστάζει να πλήξει ανεπανόρθωτα τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και να στραφεί για ακόμη μια φορά ενάντια στο δημόσιο σχολείο.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ

ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

 που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες

Exit mobile version