Τηλεκπαίδευση: Διαδικτυακή συζήτηση εκπαιδευτικών στις 27/2

Διαδικτυακή συζήτηση εκπαιδευτικών στις 27 Φεβρουαρίου διοργανώνει η Δικτύωση Εκπαιδευτικών για την ανατροπή της αξιολόγησης

Συζήτηση για τις συνέπειες της τηλεκπαίδευσης και τους λόγους που το υπουργείο Παιδείας την προωθεί ως μοντέλο , διοργανώνει η Δικτύωση Εκπαιδευτικών για την ανατροπή της αξιολόγησης.

«O αποκλεισμός των φτωχών μαθητών, η μεταφορά της στις οικογένειες και στο σπίτι, τα δυσαναπλήρωτα μαθησιακά κενά, η σωματική καθήλωση (βία πάνω στο σώμα), οι ψυχολογικές επιπτώσεις, η ελαστικοποίηση στο ωράριο και στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, η επιτήρηση και ο έλεγχος της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι μερικές συνιστώσες της λεγόμενης », τονίζει στην ανακοίνωση.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Αναλυτικά:

Παρότι η αποτυχία της τηλε-“εκπαίδευσης” καταγράφηκε βιωματικά (σε όλο το διάστημα των lockdown) και ερευνητικά, η αντιδραστική εκπαιδευτική πολιτική επαναφέρει τα τηλεμαθήματα με κάθε αφορμή (ενάντια στις μαθητικές καταλήψεις, κατά την κακοκαιρία). O αποκλεισμός των φτωχών μαθητών, η μεταφορά της μαθησιακής ευθύνης στις οικογένειες και στο σπίτι, τα δυσαναπλήρωτα μαθησιακά κενά, η σωματική καθήλωση (βία πάνω στο σώμα), οι ψυχολογικές επιπτώσεις, η ελαστικοποίηση στο ωράριο και στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, η επιτήρηση και ο έλεγχος της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι μερικές συνιστώσες της λεγόμενης τηλε- ”εκπαίδευσης”. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς θα συζητήσουμε τις συνέπειες της τηλε- “εκπαίδευσης” καθώς και τους λόγους που το υπουργείο παιδείας την προωθεί στο μεικτό μοντέλο εκπαίδευσης.

Δικτύωση Εκπαιδευτικών για την ανατροπή της αξιολόγησης

Σύνδεσμος στη ZOOM:

Μετάδοση από τη σελίδα της Δικτύωσης:

Exit mobile version