Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Τελικοί πίνακες δεκτών υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης - Newspedia.gr

Τελικοί πίνακες δεκτών υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης

14 Φεβρουαρίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα

Διάδωσέ το

Νέους αναμορφωμένους πίνακες Δεκτών και μη Δεκτών υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης δημοσίευσε το Υπουργείο Παιδείας

Πατήστε παρακάτω για να δείτε τους πίνακες

Πίνακας δεκτών – τελικός 

Πίνακας μη δεκτών 

Έργο των Διευθυντών Εκπαίδευσης 

  1. Οι Διευθυντές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν τη γενική ευθύνη της διοίκησης  και του ελέγχου λειτουργίας των σχολικών μονάδων της  περιοχής ευθύνης τους. 
  2. Εποπτεύουν, ελέγχουν, συντονίζουν και καθοδηγούν τη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών και των  σχολικών μονάδων, των Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.)  και των Δομών Υποδοχής Εκπαίδευσης Προσφύγων  (Δ.Υ.Ε.Π.) της ευθύνης τους. 
  3. Συμμετέχουν στη διαδικασία της αξιολόγησης.
  4.  Είναι διοικητικοί και πειθαρχικοί προϊστάμενοι των  εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων που υπάγονται στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
  5. Μετέχουν στα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια και συγκροτούν όλες τις προβλεπόμενες επιτροπές  εξετάσεων και παρακολούθησης συντονισμού διδακτέας  ύλης
  1. Παρέχουν οδηγίες στους Διευθυντές/Προϊσταμένους των σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) σχετικά με τη διοίκηση και λειτουργία των  σχολείων και των Ε.Κ. Αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για  καινοτόμες δράσεις και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, αντιμετωπίζουν ενδεχόμενα κρί σιμα προβλήματα, επιλύουν διαφορές, συμβάλλουν στη  σύνθεση ιδεών και απόψεων και αίρουν αμφιβολίες και  αμφισβητήσεις. 
  2. Εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία των Δ.Υ.Ε.Π., σε  συνεργασία με τις αρμόδιες Περιφερειακές Διευθύνσεις  Εκπαίδευσης, τους συντονιστές εκπαίδευσης προσφύγων, τους προϊσταμένους εκπαιδευτικών θεμάτων και  άλλα στελέχη των οικείων διευθύνσεων εκπαίδευσης,  καθώς και τους εκπαιδευτικούς που στελεχώνουν τις Δ.Υ.Ε.Π., τους διευθυντές/προϊσταμένους ή και τους υποδιευθυντές των σχολικών μονάδων.
  3.  Ενεργούν γενικότερα με γνώμονα την αρχή ότι η  διοίκηση της εκπαίδευσης πρέπει να ασκείται όχι μόνο  με την εφαρμογή νομικών διατάξεων και επιστημονικών  αρχών, αλλά και με την αντίληψη της υποχρέωσης για την  εξυπηρέτηση των πολιτών και της κοινωνίας.
    9. Εξασφαλίζουν την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία  των σχολικών μονάδων και Ε.Κ.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά το καθηκοντολόγιο των Διευθυντών Εκπαίδευσης

Δείτε επίσης



Διάδωσέ το Πρόσκληση για συγκρότηση μητρώου αξιολογητών-βαθμολογητών για τη διεξαγωγή  των εξετάσεων απόκτησης Πιστοποιητικού Επάρκειας …

Exit mobile version