Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Σχολεία: Να μειωθεί δραστικά η ύλη στα μαθήματα όλων των τάξεων ζητά η ΕΛΜΕ Καρδίτσας - Newspedia.gr

Σχολεία: Να μειωθεί δραστικά η ύλη στα μαθήματα όλων των τάξεων ζητά η ΕΛΜΕ Καρδίτσας

Τη σχολική πραγματικότητα αγνοεί επιδεικτικά το υπουργείο Παιδείας αναφέρει η ΕΛΜΕ Καρδίτσας, ενόψει των προαγωγικών εξετάσεων των μαθητών

Ενόψει των των μαθητών, η ΕΛΜΕ Καρδίτσας περιγράφει τη σχολική πραγματικότητα, την οποία -όπως υπογραμμίζει- αγνοεί επιδεικτικά το υπουργείο Παιδείας.

Χιλιάδες χαμένες ώρες μαθημάτων εξαιτίας της νόσησης από κορονοϊό, κενά εκπαιδευτικών, Τράπεζα Θεμάτων μετά από δύο χρόνια τηλεκπαίδευσης, θέσπιση Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής…

Αναφερόμενη στην εγκύκλιο του για την ολοκλήρωση της ύλης, η ΕΛΜΕ Καρδίτσας κάνει λόγο για μια άθλια ενέργεια εκ μέρους του υπουργείου που στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς και για άλλη μια φορά τους επιρρίπτει ευθύνες για τυχόν καθυστέρηση στη διδασκαλία των μαθημάτων.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι εκπαιδευτικοί ζητούν τη δραστική μείωση της ύλης σε όλα τα μαθήματα όλων των τάξεων. 

Ακολουθεί η ανακοίνωση: 

Σε ακόμη μια άθλια ενέργεια προχώρησε το ΥΠΑΙΘ με την εγκύκλιό του (29601/ΓΔ4/16-03-2022) που αφού στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς «Υπεύθυνοι για την ολοκλήρωση της ύλης είναι οι διδάσκοντες» καλεί σε «αναμόρφωση προγραμμάτων» στα σχολεία, όταν «παρατηρείται καθυστέρηση στη διδασκαλία των μαθημάτων που εξετάζονται στις προαγωγικές εξετάσεις»!

Ουσιαστικά, απαιτεί με αυταρχικό τρόπο από τους εκπαιδευτικούς:

Το ΥΠΑΙΘ επιδιώκει πάση θυσία να εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων. Θύματα και πάλι είναι οι μαθητές και οι μαθήτριές μας. Θα οδηγηθούν σε απόρριψη και θα εσωτερικεύσουν την «αποτυχία» τους. Μαζί και με την εφαρμογή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, στόχος της κυβέρνησης για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι να αποθαρρύνει τους εφήβους να ολοκληρώσουν τις Λυκειακές τους σπουδές, να τους εξωθήσει σε δομές μεταγυμνασιακής κατάρτισης και να εγκαταλείψουν τα όνειρά τους για σπουδές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Ταυτόχρονα, επιδίωξη του ΥΠΑΙΘ είναι να ενοχοποιήσει τους εκπαιδευτικούς, με μετρήσιμα πλέον μεγέθη για τη μαθητική αποτυχία, μπροστά και στη διαδικασία της αξιολόγησης. (Το 2013-14 η μαθητική «αποτυχία» από την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων έφτασε σχεδόν στο 25%).

Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για τη μεγάλη εξεταστική δοκιμασία των μαθητών του Λυκείου. Η Τράπεζα Θεμάτων ενημερώνεται με πλήθος θεμάτων, πολλά από τα οποία είναι υπερβολικά δύσκολα και ακραία, εντελώς αναντίστοιχα προς τη σχολική πραγματικότητα.

Exit mobile version