Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων - Newspedia.gr

Σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων

Ο σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας για τα ανύπαρκτα μέτρα κατά του Covid, τις άδειες αναπληρωτών, το προσωπικό καθαριότητας, τα κενά των εκπαιδευτικών

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας εύχεται μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους τους συναδέλφους. Καλωσορίζουμε τους νεοδιόριστους και αναπληρωτές συναδέλφους δίνοντας την υπόσχεση στους δεύτερους ότι θα συνεχίσουμε τον αγώνα για να καλυφτούν όλα τα κενά με μόνιμους διορισμούς.

Το Δ.Σ. του συλλόγου και μέσα στο καλοκαίρι πήρε πρωτοβουλίες για να διεκδικήσει το άνοιγμα των σχολείων να γίνει με όρους που θα εξασφαλίζονται όλα τα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών.

Μερικές μέρες μετά την αρχή της σχολικής χρονιάς κάνουμε τις εξής επισημάνσεις :

Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για την κάλυψη των κενών που θα δημιουργηθούν στα σχολεία από εκπαιδευτικούς που θα νοσήσουν.

Τεράστιο ζήτημα υπάρχει με την άδεια των αναπληρωτών.

Καταργείται η υποχρέωση για self-test στους μαθητές, ώστε, είτε να μη γίνεται καθόλου, είτε να γίνεται με ευθύνη και έξοδα των γονιών, όταν εμφανιστούν συμπτώματα. Για μια ακόμα φορά, οι γονείς θα βάλουν το χέρι στην τσέπη σε περίπτωση υποψίας κρούσματος.

Από την άλλη και ενώ όλα τα μέτρα έχουν χαλαρώσει( πχ. προαιρετική χρήση μάσκας κλπ) οι ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί καθώς και οι μη πλήρως εμβολιασμένοι οφείλουν να κάνουν με δικά τους έξοδα ένα rapid – test την εβδομάδα.! Πρόκειται για ένα μέτρο χωρίς καμία επιδημιολογική λογική, που έχει καθαρά τιμωρητικό χαρακτήρα.

Εκφράζουμε την πλήρη αντίθεσή μας για οποιονδήποτε διαχωρισμό μεταξύ εκπαιδευτικών αλλά και ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές σε ότι αφορά τη διαχείριση του Covid.

Αντί η κυβέρνηση να πάρει μέτρα για την παρακολούθηση του κορονοϊού στο επίπεδο της σχολικής μονάδας, επικαλείται ξανά την περιβόητη ατομική ευθύνη.

– Απαιτούμε δωρεάν, επαναλαμβανόμενα self-tests . Επίσης, δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης για rapidtest στις δημόσιες δομές υγείας για όλους όταν κρίνεται απαραίτητο.

– 15 μαθητές ανά τάξη.

– Προσλήψεις επιπλέον προσωπικού καθαριότητας με πλήρες ωράριο.

Στον νομό μας με το άνοιγμα των σχολείων τα κενά παραμένουν πολλά.

Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην ειδική αγωγή και σε συγκεκριμένες ειδικότητες στην πρωινή ζώνη.

Ενδεικτικά αναφέρουμε : Στα Τ.Ε δασκάλων κενά 20 ΤΕ νηπιαγωγών 9, ΖΠΕ 28 , παράλληλη στήριξη 35.

Εκατοντάδες παιδιά στην ειδική αγωγή δεν έχουν τον δάσκαλό τους !!

 Στην πρωινή ζώνη αναφέρουμε ενδεικτικά : κενά εικαστικών 18 , θεατρικής αγωγής 10 ,πληροφορικής 10 .

Μιλάμε για δεκάδες σχολεία που δεν έχουν εκπαιδευτικούς των παραπάνω ειδικοτήτων.

Η οδηγία του υπουργείου να καλυφθούν τα κενά στην παράλληλη στήριξη με ανάθεση δυο και τριών παιδιών σε έναν εκπαιδευτικό είναι απαράδεκτη. Εκπτώσεις στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας δεν ανεχόμαστε. Απαιτούμε να καλυφθούν όλα τα κενά .

Να γίνει μια δεύτερη φάση αποσπάσεων αφού τελειώσει η αποτύπωση των κενών έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους συνάδελφους που μέχρι σήμερα δεν έχουν πάρει απόσπαση να υπηρετήσουν και φέτος κοντά στο σπίτι τους κάτι που και ο Διευθυντής Εκπαίδευσης δεσμεύτηκε σε πρόσφατη τρίτη συνάντηση που υπήρξε μαζί του με τους συνδικαλιστικά αναγνωρισμένους αιρετούς εκπροσώπους μας στο ΠΥΣΠΕ.

Όλα τα προηγούμενα χρόνια είχαμε αναδείξει το ζήτημα της υποχρηματοδότησης των σχολείων. Τα χρήματα της επιχορήγησης δεν έφταναν για να καλύψουν βασικές ανάγκες των σχολείων.

Τα ερωτήματα λοιπόν είναι απλά.

Πόσο λιγότερο θα πρέπει να λειτουργούν τα καλοριφέρ;

 Πώς τα σχολεία θα πληρώσουν βασικά αναλώσιμα ( καθαριστικά , χαρτικά) , ρεύμα και πετρέλαιο όταν οι τιμές τους έχουν σχεδόν διπλασιαστεί;

Σα Σύλλογος δε θα σταματήσουμε να διεκδικούμε το διπλασιασμό της κρατικής επιχορήγησης έτσι ώστε τα σχολεία να μπορούν να λειτουργούν καλύπτοντας τις βασικές ανάγκες εκπαιδευτικών και μαθητών.

Exit mobile version