Διάδωσέ το
“Ο Συνήγορος του Πολίτη είναι αυτός που διαπιστώνει τις δυστοπικές συνθήκες που επικρατούν στην Παράλληλη Στήριξη, στα Τμήματα Ένταξης των γενικών σχολείων, όπως και στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής. Όχι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και οι βουλευτές του”, σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ απαντώντας στην ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας για την Ειδική Αγωγή
ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ – Η ανακοίνωση
Το υπουργείο Παιδείας, με μια κατάπτυστη ανακοίνωση, επιτίθεται στο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και τους βουλευτές του οι οποίοι έθεσαν μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα προς τη Νίκη Κεραμέως για την Ειδική Αγωγή. Ερωτήματα που προέκυψαν από την έρευνα που διεξήγαγε ο Συνήγορος του Πολίτη για την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες λόγω του μεγάλου αριθμού αναφορών που δέχθηκε το σχολικό έτος 2021-2022.
Ο Συνήγορος του Πολίτη είναι αυτός που διαπιστώνει τις δυστοπικές συνθήκες που επικρατούν στην Παράλληλη Στήριξη, στα Τμήματα Ένταξης των γενικών σχολείων, όπως και στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής. Όχι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και οι βουλευτές του.
Πριν καταφύγουν σε πολιτικές κοκορομαχίες με την αξιωματική αντιπολίτευση, μετατρέποντας μάλιστα το γραφείο τύπου του υπουργείου Παιδείας σε «παραμάγαζο» της Νέας Δημοκρατίας και της «Ομάδας Αλήθειας», ας απαντήσουν -όπως οφείλουν- στο Συνήγορο του Πολίτη για το πόρισμα-καταπέλτη που δημοσίευσε. Ας απαντήσουν επίσης στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς και μαθητές, όπως και στις οικογένειές τους, για την εκπαιδευτική καθημερινότητα που βιώνουν και τις συνθήκες διάλυσης που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση Μητσοτάκη στην Ειδική Αγωγή.
Η ίδια η υπουργός θα εμφανιστεί επιτέλους στον κοινοβουλευτικό έλεγχο για να απαντήσει στις ερωτήσεις των βουλευτών με στοιχεία και όχι παραπολιτικά πυροτεχνήματα; Θα αναλάβει την ευθύνη ή θα συνεχίσει να κρύβεται πίσω από τους υφυπουργούς της και τις ανακοινώσεις του γραφείου τύπου;
Όσο για τα πεπραγμένα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ στην Ειδική Αγωγή, οι απαντήσεις έρχονται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις γονείς τους. Διορισμοί, χρηματοδότηση, πρώιμη παρέμβαση στη δίχρονη προσχολική αγωγή, Παράλληλη Στήριξη, ίδρυση Τμημάτων Ένταξης και νέων σχολικών μονάδων είναι μερικά από αυτά που άλλαξαν το τοπίο της Ειδικής Αγωγής στη χώρα έπειτα από δεκαετίες, και μάλιστα υπό συνθήκες μνημονιακού καταναγκασμού.
– εδώ το πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη:
– εδώ η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας: